GU мотор
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
дотук добре - благодаря, за колектор ясно че ако е с турбо най-веротно ще е къстъм - така като гледам на почти всички проекти е самоделка.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: .
biostrong написа:дотук добре - благодаря, за колектор ясно че ако е с турбо най-веротно ще е къстъм - така като гледам на почти всички проекти е самоделка.
то в действителност няма значение стига да се събира .. на г60 колектора с нищо не се различава от моя .. само е обърнат на другата страна дросел клапата
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
http://www.vwsyncro.co.uk/data/forums/topic.asp?TOPIC_ID=1738 написа:it won't do any harm you may gaina few ps. bumpy cams are a no no in syncros ( rhd ones with stock exhaust anyway ) anything over 270 starts been a problem. biggest gain is to be had from webber and gti head with a shaved hedgehog. set up right that give's upto 125 poines on the 2wd gti exhaust exhaust system or about 110 with a syncro exhaust
ето това намерих аз при колегите в UK което също така и потвърждава по-горните мнения на някой колеги
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3371263
http://www.syncro.org/drivetrain.html
бях ги постнал ама изглежда някой ги е изтрил.. за това пак
http://www.syncro.org/drivetrain.html
бях ги постнал ама изглежда някой ги е изтрил.. за това пак

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: GU мотор
biostrong написа:ок вал от гти обаче кой мотор иначе и аз за вебер мисля 32/34 dmtl го дават за моя мотор просо като заместител то главното е че искам да се отърва от моя 2е2 и просто незнам какво друго да сложа не е задължително да е двойка карбове макар че звучи добре
Ако не искаш истински вал от гти повечето хора казват от ПБ или 2Е,обаче аз не видях голяма разлика като сложих от ПБ,затова си мисля да дам малко повече за харабийско рошав да знам че като мина 3000 ще е кеф


...а за турбини и магарий вече е друг филма

- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Има ли развитие тук?
Не ми се пуска нова тема,въпросът ми е следния.Сеатчето ми е с мотор 2Е,както всички знаем - доста спъната история.Голфчето е с GU, ясно е че вал-а на 2е-то става на GU-то,а дали ще има проблем ако вал-а на GU-то влезе в 2Е-то.И без това сеата не върви,а голфа пък бяга прилично,да взема да ги разменя?Мнения?
Не ми се пуска нова тема,въпросът ми е следния.Сеатчето ми е с мотор 2Е,както всички знаем - доста спъната история.Голфчето е с GU, ясно е че вал-а на 2е-то става на GU-то,а дали ще има проблем ако вал-а на GU-то влезе в 2Е-то.И без това сеата не върви,а голфа пък бяга прилично,да взема да ги разменя?Мнения?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта