GU мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Пон 20 авг 2007 15:31


дотук добре - благодаря, за колектор ясно че ако е с турбо най-веротно ще е къстъм - така като гледам на почти всички проекти е самоделка.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: .

Мнениеот Vizor » Пон 20 авг 2007 15:34


biostrong написа:дотук добре - благодаря, за колектор ясно че ако е с турбо най-веротно ще е къстъм - така като гледам на почти всички проекти е самоделка.


то в действителност няма значение стига да се събира .. на г60 колектора с нищо не се различава от моя .. само е обърнат на другата страна дросел клапата


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 20 авг 2007 18:36


А Vizor-ре, айде бе, и ти си енциклопедист :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 20 авг 2007 19:10


madcap написа:А Vizor-ре, айде бе, и ти си енциклопедист :wink:


ще поровя за снимки утре да видим какво ще изровим !


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 20 авг 2007 19:50


А PACO ми каза че нема да ми издържи виското ако сложим матор ABF, ама Хамериканците се справяли някак си с проблема, каза че се поразрови да види как е :arrow:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 20 авг 2007 22:00


madcap написа:А PACO ми каза че нема да ми издържи виското ако сложим матор ABF, ама Хамериканците се справяли някак си с проблема, каза че се поразрови да види как е :arrow:


имам линк в работа утре ще го постна направо с обяснението


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 20 авг 2007 23:31


Ам давай де


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Сря 22 авг 2007 13:36


http://www.vwsyncro.co.uk/data/forums/topic.asp?TOPIC_ID=1738 написа:it won't do any harm you may gaina few ps. bumpy cams are a no no in syncros ( rhd ones with stock exhaust anyway ) anything over 270 starts been a problem. biggest gain is to be had from webber and gti head with a shaved hedgehog. set up right that give's upto 125 poines on the 2wd gti exhaust exhaust system or about 110 with a syncro exhaust


ето това намерих аз при колегите в UK което също така и потвърждава по-горните мнения на някой колеги


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 22 авг 2007 13:39


http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3371263

http://www.syncro.org/drivetrain.html

бях ги постнал ама изглежда някой ги е изтрил.. за това пак ;)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: GU мотор

Мнениеот kav4o » Чет 23 авг 2007 1:33


biostrong написа:ок вал от гти обаче кой мотор иначе и аз за вебер мисля 32/34 dmtl го дават за моя мотор просо като заместител то главното е че искам да се отърва от моя 2е2 и просто незнам какво друго да сложа не е задължително да е двойка карбове макар че звучи добре

Ако не искаш истински вал от гти повечето хора казват от ПБ или 2Е,обаче аз не видях голяма разлика като сложих от ПБ,затова си мисля да дам малко повече за харабийско рошав да знам че като мина 3000 ще е кеф :D Виж ако някой сложи на 1.6 такова гти валче сигурно ще е по-яко,но за наще кочини трява пара...колкото то тоя вебер-така е става за директна замяна,но да го намериш ще е повече от трудно и няма да има ефекта "уауу" :D освен ако твоя е разчовъркан
...а за турбини и магарий вече е друг филма :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 24 авг 2007 21:01


Vizor-е я от тия линкове нищу ни ръзбрах


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 24 авг 2007 22:38


madcap написа:Vizor-е я от тия линкове нищу ни ръзбрах


затрупан съм от работа.. ще гледам да преведа каквото мога


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 06 фев 2008 12:40


Има ли развитие тук?

Не ми се пуска нова тема,въпросът ми е следния.Сеатчето ми е с мотор 2Е,както всички знаем - доста спъната история.Голфчето е с GU, ясно е че вал-а на 2е-то става на GU-то,а дали ще има проблем ако вал-а на GU-то влезе в 2Е-то.И без това сеата не върви,а голфа пък бяга прилично,да взема да ги разменя?Мнения?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 06 фев 2008 13:15


Виж им градусите и дали изобщо си заслужава да го правиш...


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 06 фев 2008 13:58


Vizor написа:Виж им градусите и дали изобщо си заслужава да го правиш...


къде да му видя градусите на камшафта на ГУ-то?в допел-вобера няма инфо...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта