Въпрос за 1800-кубиков цилиндров блок(81мм)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 28 авг 2007 21:49


gogul написа:"Японският автомобилен концерн ТОЙОТА проучва възможностите за закупуване на машиностроителния завод "Дружба" Разград, където смята да организира" - Това е завода,ако им намериш телефон звънни и питай,само хубави отзиви съм чувал за тях.
Кой/къде ти е шлайфиста в Русе?

Предполагам че Богдан ще е шлайфиста, защото имам връзка там, но не знам колко е добър и дали изобщо има друг в Русе :roll:
vw_edition написа:значи да споделя от опит с български бутала съм на 82.5 трети ремонт се водят и ги карам до момента ако трябва да съм точен има няма 45000 км и нямам ама никакви забележки а колата повярваи ми вижда бая зор и бая изтезания не виждам защо трябжа да взимаш бутала каквито и да е други от българските няма смисъл и които не е пробвал не е разбрал :wink:

Бате, кажи какви пари са тези бутала, да мога да си направя една проста сметка :wink: А твоя мотор как е с консумацията на масло и с компресията :?: :D
П.П.Има вероятност 82,5 да не ме хванат, но това вече ще го реши шлайфиста :?




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 28 авг 2007 22:17


една информация която струва много "кока кола" :)

слагай бутала 82,5 (за предпочитане са втора употреба) гледаи този който ще ти прави блока да е кадърен и хонинга да е "ситен". записваш си колко мм ти е "недохода" или "прехода" и смяташ степента на сгъстяване като взимаш и дебелина на гарнитурата ...... УСПЕХ :)

пп Това с "фашивата" глава не съм го чувал дори. калиброването на мащината се прави по твоя блок и шанса да се размести центъра на цилиндъра е нищожен.... стига шлаифиста да е в час а не някой дърт пияница :)


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 28 авг 2007 22:28


NovobranecGT написа:
Предполагам че Богдан ще е шлайфиста, защото имам връзка там, но не знам колко е добър и дали изобщо има друг в Русе :roll:
?

Къде е това,питам от любопитство,че знам ли. Днес дадох глава в сервиза на Ситроен-Печатни платки?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 28 авг 2007 23:19


Bobby_ написа:....

Става дума за това:http://vwmania.hit.bg/TorquePLateFinished.jpg....иначе ще стане някакси :roll:
gogul написа:
NovobranecGT написа:
....

Къде е това,питам от любопитство,че знам ли. Днес дадох глава в сервиза на Ситроен-Печатни платки?

Мисля че беше на Липник, досега не съм му ползвал услугите...
Тоя сервиз на Ситроен не ми вдъхва доверие....не си давай да ти бутат колата никъде, освен ако нямаш някой познат/приятел :wink:


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Сря 29 авг 2007 9:46


Аз дадох само главата.Обаче отивам днес и кво да видя -стой си настрани,не е бутната. Имало двама майстори-единия работел за сервиза "Ситроен" ,другият бил под наем.Който влезе през официалния вход го пращат при сервизния шлайфист,има заден вход -там било за клиентите на наемателя. Аз влязох през задния ,но съм попаднал на сервизния,обаче като съм си тръгнал наште се изпокарали кой на кого вземал хляба и накрая аз пак преебан -1 ден чакам на празно.Вдигнах скандал ,събрах шефове-мефове,майстори ала-бала,сега последно след два часа ще ходя да си я взема .Та затова питам къде е твоят майстор.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 29 авг 2007 11:10


gogul написа:Аз дадох само главата.Обаче отивам днес и кво да видя -стой си настрани,не е бутната. Имало двама майстори-единия работел за сервиза "Ситроен" ,другият бил под наем.Който влезе през официалния вход го пращат при сервизния шлайфист,има заден вход -там било за клиентите на наемателя. Аз влязох през задния ,но съм попаднал на сервизния,обаче като съм си тръгнал наште се изпокарали кой на кого вземал хляба и накрая аз пак преебан -1 ден чакам на празно.Вдигнах скандал ,събрах шефове-мефове,майстори ала-бала,сега последно след два часа ще ходя да си я взема .Та затова питам къде е твоят майстор.

Какво й е на главата, какъв е проблема :?: Аз майстор нямам, дори тоя следобед ще вървя да си доразглобя главата и да видя какво е дереджето и после се почва с ремонта :D Мога да ти кажа каде има много добър фрезист, главите стават джам, иначе знам и един стругар, който сервизира глави.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 29 авг 2007 12:04


kav4o написа:
vladko_g40 написа:българските бутала не са читави в последно време :!: :!: :!: а и не знам да се произвеждат на 82.5 за фолксваген :wink: по-добре вземи турски(колкото и да не ви се вярва са по-читави) или дай повече пари за нещо марково, отколкото български :wink:

Имаш ли някакъв личен опит с наще бутала,че казваш "не били читави" :roll:
ми имам :wink: не искам да плюя дружба, но съветвам колегата ако ще разпилва мотора да не ги слага :wink: иначе имам два-три комплекта прецакани :wink: иначе за някоя нормална кола(без да се пипа) стават българските


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 29 авг 2007 12:11


Какви са им дефектите, не достатъчна якост, неподходящ материал, не добри работни характеристики, лоша и неточна изработка :?: :roll:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 29 авг 2007 13:38


българските бутала са много добри за Москвич, Лада и някои компресори. но да спрем дотук :wink:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 29 авг 2007 13:39


NovobranecGT написа:Какви са им дефектите, не достатъчна якост, неподходящ материал, не добри работни характеристики, лоша и неточна изработка :?: :roll:
от всичко по малко :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 29 авг 2007 14:18


vladko_g40 написа:
kav4o написа:
vladko_g40 написа:българските бутала не са читави в последно време :!: :!: :!: а и не знам да се произвеждат на 82.5 за фолксваген :wink: по-добре вземи турски(колкото и да не ви се вярва са по-читави) или дай повече пари за нещо марково, отколкото български :wink:

Имаш ли някакъв личен опит с наще бутала,че казваш "не били читави" :roll:
ми имам :wink: не искам да плюя дружба, но съветвам колегата ако ще разпилва мотора да не ги слага :wink: иначе имам два-три комплекта прецакани :wink: иначе за някоя нормална кола(без да се пипа) стават българските

Аз затова питам да знам,че от 2 години карат с чисто нови японски машини и контрол си има,само технологията на леене и материала не знам на какво ниво са :wink:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 29 авг 2007 14:29


на чисто новите японски машини се правят буталата за компресорите :wink: а на старите машини - всички останали бутала :wink: и имам един въпрос към колегата kavcho: попитай колегите от леярната в завода колко силиций слагат на един тон алуминий :?:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Сря 29 авг 2007 15:13


колегата значи буталата по спомен ако не се лъжа ги зех на 240лв комплекта със сегменти и бутални болтове от представителството на разградските бутала в софия в центъра мога и точен адрес да ти намеря ако искаш но трябва да поровя иначе с компресията и разхода на масло нямам абсолютно никакви забележки :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 29 авг 2007 19:26


vladko_g40 написа:на чисто новите японски машини се правят буталата за компресорите :wink: а на старите машини - всички останали бутала :wink: и имам един въпрос към колегата kavcho: попитай колегите от леярната в завода колко силиций слагат на един тон алуминий :?:

Доста ме учуди,ще се окаже че знаеш повече от мен(нищо че съм в завода) :wink: голяма вероятност има да е точно така-просто тези партиди са най-големи и затова са на новата линия.Ще се ослушам за количеството силиций :wink: Съжалявам за отклонението от темата :D


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 30 авг 2007 10:52


kav4o написа:
vladko_g40 написа:на чисто новите японски машини се правят буталата за компресорите :wink: а на старите машини - всички останали бутала :wink: и имам един въпрос към колегата kavcho: попитай колегите от леярната в завода колко силиций слагат на един тон алуминий :?:

Доста ме учуди,ще се окаже че знаеш повече от мен(нищо че съм в завода) :wink: голяма вероятност има да е точно така-просто тези партиди са най-големи и затова са на новата линия.Ще се ослушам за количеството силиций :wink: Съжалявам за отклонението от темата :D
ок колега :wink: като разбереш драсни един ред :D
поздрави :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта