+40Нм повишение са абсолютно невъможни на атмосферен мотор с обем 1.6литра само от чип.
Аз ще се опитам да ти обясня как стоят нещата по-малко по различен начин, вместо да ти кажа, че си тъп или нещо подобно.
Твойта кола оригинално трябва да е 135-140Nm според това дали е АЕК или АФТ.
Значи попринцип рядко има атмосферен мотор, при който да се пада повече от 100Нм на 1литър обем
Ако твойта кола е станала 175Нм това означава, че има литрова мощност от 110Нм, което е невъзможно.
Просто почти няма нормални атмосферни мотори, който да имат литрова мощност над 110Нм.
Едни от малкото двигатели дето се доближават до тази стойност са тези на Ferrari F430, Порше GT3 (единия е 4.3литра и 490коня, а другия 3.6литра и 415конски сили)
Honda Civic Type-R e 2.0литра 200коня и разива малко под 200Нм или по точно 196Нм

а мотора и е един от най-добрите
Нормален модерен мотор 2.0литра с 4клпана на цилиндър и променливо газоразпределение разпола с от 180 до 200Нм Въртящ момент.
Ти просто разбираш ли, че няма как 1.6 АЕК или АФТ мотора да стане 175Нм и да извади 110Нм литрова мощност
Просто законите на физиката и начина по-който е проектиран тоя осем клапанов мотор не позволят това да се случи.
Това, че някой капацитет, някъде е написал или ти е казал тая тъпотия за тия 40Нм е направо смешно
Прочети ми внимателно поста

и пак си помисли.
Чип на атмосфетна кола с мотор от рода на 1.4-2.0литра качва около 4-8коня прекосили.
Сега не ми пиши, че незнам, неразбирам и подобни, щото съм карал няколко чипосани атмосферни коли преди и след и ми е ясно много добре какъв е ефекта преди и след.
