чипосах си днес колата-първи впечатления

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 19 окт 2007 18:51


Като си дал толкова пари за чипчето намини през Хеед91 и се качи на диното да разбереш за какво точно иде реч.
Повярвай ми психологическата настройка е много лоша в такъв момент и може да не е това което си мислиш. И за да не говориш наизуст и думите ти да се възприемат на сериозно от колегите мини на диното да видим графиката. Успех.

п.с Искрено се надявам да е станала 115кс и е +40Нм :wink:




Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Пет 19 окт 2007 19:02


Аз бих казал това http://cement1000.hit.bg/


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: чипосах си днес колата-първи впечатления

Мнениеот Kokoo » Пет 19 окт 2007 19:06


kamus11 написа:
Kokoo написа:
kamus11 написа:препрограмираха ми чипа и вече колата е к115.с +40нютона на метър.вече го няма замислянето и върви с по малко подаване на газ.много съм доволен .прекъсвача ми е вече на 7000 об-мин.сега остава само да засека разхода.по принцип го дават че трябва да падне с 5%.на максимална скорост още не съм го пробвал ,но като се има прдвид ,че преди чукаше прекъсвача на 210 -по нанадолнище ,мисля че не би трябвало да имам уплакване.но маи ще изчакам ,че сложих зимните гуми 8) а на тях им дават до -190


:shock Това от Чипа .
Да не върви в комплект с турбина :roll: :oops:
Това нютон метрите за нищо ги нямате.
по каталог съм 101 к.с .и 140 нютона.сега съм + (мин.7к.с. мах.14к.с.) и +(мин.25 мах.40 нютона)


140 +40= 180 нютона :stll think: въртящ момент като на АБФ :No
ПС за АЕК мотор в doppel-wobber дават 135 NM


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 19 окт 2007 19:30


250 евра та ти си ударил БИНГО :yahoo: . а случаино да си виждал товаhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211&postdays=0&postorder=asc&start=465
за тези кинти дет си дал за тая вьрба 100лв за конче :don't worry .
колега не пиши пне какви кинти си дал ЧЕ BREZEL ТОКУ ВИЖ СИ СВЕРИЛ ЦЕНИТЕ :061:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пет 19 окт 2007 19:45


явно има хора които много разбират.пожелавам им успех.а между другото .оригиналният чип ми е в жабката .ако някои го иска :wink:


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Пет 19 окт 2007 21:18


Чипосания колега, така де :) колко прави колата от 0-100км време, долу горе сега както е с чипа?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 19 окт 2007 21:25


абе ако ще и 1000 да е дал ...щом го кефи какъв е проблема. ....има дава ..стига си чешете езиците намерете си нещо друго да си играете ........ ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 19 окт 2007 22:44


+40Нм повишение са абсолютно невъможни на атмосферен мотор с обем 1.6литра само от чип.

Аз ще се опитам да ти обясня как стоят нещата по-малко по различен начин, вместо да ти кажа, че си тъп или нещо подобно.
Твойта кола оригинално трябва да е 135-140Nm според това дали е АЕК или АФТ.
Значи попринцип рядко има атмосферен мотор, при който да се пада повече от 100Нм на 1литър обем :idea:
Ако твойта кола е станала 175Нм това означава, че има литрова мощност от 110Нм, което е невъзможно.
Просто почти няма нормални атмосферни мотори, който да имат литрова мощност над 110Нм.
Едни от малкото двигатели дето се доближават до тази стойност са тези на Ferrari F430, Порше GT3 (единия е 4.3литра и 490коня, а другия 3.6литра и 415конски сили)

Honda Civic Type-R e 2.0литра 200коня и разива малко под 200Нм или по точно 196Нм :idea: а мотора и е един от най-добрите :)

Нормален модерен мотор 2.0литра с 4клпана на цилиндър и променливо газоразпределение разпола с от 180 до 200Нм Въртящ момент.

Ти просто разбираш ли, че няма как 1.6 АЕК или АФТ мотора да стане 175Нм и да извади 110Нм литрова мощност :idea: :!: :!: :!:
Просто законите на физиката и начина по-който е проектиран тоя осем клапанов мотор не позволят това да се случи. :idea:

Това, че някой капацитет, някъде е написал или ти е казал тая тъпотия за тия 40Нм е направо смешно :!:


Прочети ми внимателно поста :idea: и пак си помисли.

Чип на атмосфетна кола с мотор от рода на 1.4-2.0литра качва около 4-8коня прекосили.
Сега не ми пиши, че незнам, неразбирам и подобни, щото съм карал няколко чипосани атмосферни коли преди и след и ми е ясно много добре какъв е ефекта преди и след.

:bounce :don't worry


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19695
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 19 окт 2007 23:34


След доста точния пост на никоо и зададения преди въпрос за ускорение от 0-100км/ч да се изкажа и аз (тва нещо като изходя трябваше да прозвучи :lol: )
Чипосан съм, чипа ми е от Брезел, а колата е тази от аватара, без никави турбо изцепки, колектори и т.н.
Преди чипа и спортния филтър от ХЕЕД от място до 100 ускорявах за 10.5сек (най-доброто, което съм си засичал )
Сега съм на 10.19. Т.е., разликата е минимална, но се усеща.
Единствения начин да разбереш има ли нещо като подобрение или не е да си замериш времето сега, след това да върнеш стария чип и след много опити нов/стар да си извадиш сам изводите ;)
Успех! Радвам се, че те кефи! ;)
Мен също ме кефи моя, защото подобрението в оборотите м/у 2 500 -3 000 си е доста осезаемо ;) А аз точно в тези обороти карам и точно това ми беше и желанието!


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 20 окт 2007 8:18


значи малко аз съм ви подвел. :oops: :banghead: виновен.ето точно за какво става въпрос .http://www.allcarracing.com/ENG/ASP%20U ... STUK2A.ASP значи става въпрос от 5 до 10 нютона .нека всички да спят спокоино .но както каза колегата .мен си ме кефи ,а кефа цена няма ,такаче просто исках да споделя, за какво става въпрос ,а не да създавам спорове тука.такаче образно казано ефект има и не съжалявам.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19695
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 20 окт 2007 11:49


kamus11 написа: значи става въпрос от 5 до 10 нютона .нека всички да спят спокоино .
:да: Съгласен, напълно постижимо и реално! ;)
И ти можеш да спиш спокойно, че не са те пързаляли по остра ламарина, като са ти разправяли небивалици :handshake


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 30 окт 2007 17:42


ето как се държи количката след поршетата 8) http://www.zazz.bg/play:921d98dd


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jordanpar » Нед 25 ное 2007 10:10


Хмм,колега ако си карал поне веднъж Порше,ако ще и най-слабия вариант на боксстер да е /150KW/ просто ще се убедиш че няма нищо общо с чипосания ти VW.Не че се заяждам просто реално гледам на нещата.Повярвай ми оборотомера на Поршето се развърта доста по-бавно от стрелката на скоростомера му.Даже чипосан ABF не може да ти достави дори и приблизително усещане за порше.За сверка можеш да питаш и колегата martinGTI.
А иначе със здраве да си караш возилото и да те ядосва все по-малко.


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Нед 25 ное 2007 12:55


Най важното е че чустваш разликата дори и да е малка и те кефи как върви сръвнение с преди! :wink:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 25 ное 2007 13:04


а филтъра ми е JR ,имам права тръба вместо катализатор и съм разширил отвора на кутията за въздух :wink: мисля повече да не пипам нищо



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта