Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 31 окт 2007 2:18


Stefan написа:Поздравления за това твое начинание :kef:


Благодаря колега! :lol:

Ето и снимки на два от отворите, които направих, гадна е снимката, ама кат я завърша цялата ше направя по-хубави!

Изображение

Утре продължавам да стържа и да дишам алуминиев прах :lol: И се надявам макс още три дни и да съм я завършил! Изпускателните отвори ще ги полирам до перфектна гладкост, за да не полепва много нагар по тях! След което карам главата с клапаните при един приятел, да им вземе малкото ръбче, което имат, да престърже леглата на клапаните, един челен шлайф, да си сложа гумичките за клапаните, да сглобя главата, слагам повдигачите с вала и приключвам с нея, преди това трябва да напасно отворите на колектора да са едно към едно с тези на главата!




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 31 окт 2007 12:45


Мексиканска ли е тази глава или немска, защото съм виждал PB глава с елипсовидни всмукателни отвори :roll: Каква е буквата в края на номера на главата :?:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 31 окт 2007 12:52


това са си нормалните отвори на pb глава


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 31 окт 2007 13:01


Tyan написа:това са си нормалните отвори на pb глава

С кръгли или елипсовидни всмукателни отвори :?:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 31 окт 2007 13:03


кръгли .......елипсата са изпускателните


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 31 окт 2007 13:06


Tyan написа:кръгли .......елипсата са изпускателните

nevermind...


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 31 окт 2007 13:34


NovobranecGT написа:
Tyan написа:кръгли .......елипсата са изпускателните

nevermind...


На глават си пише,ч е е произведена в Германия, отоврите н аколектора са малко елипсовидни, а на главата са си кръгли, много лека елипса имат!


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Сря 31 окт 2007 20:33


Хубаво де ама тази главица не е ли с степен 9;1
:?: :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 31 окт 2007 20:53


Поне като правиш нещо - прави го като хората, вземи нови водачи и ги резни, махни го това хълмче в порта :shock

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 31 окт 2007 21:39


А ти кат даваш съвет, давай го като хората, к'во ми даваш снимки на някаква Фиатова глава? Аз хълмчето съм го намалил достатъчно, няма да правя портване на глава за кола за събота и неделя, а за всеки ден и разхода ме ебе! Виждал съм достатъчно портнати глави! Кат ми даваш снимка на тиква, поне дай на таква с трапецовидна камера каквато е на 8 клапановата глава, а не на глава с полусферична горивна камера, където клапаните не седят вертикално, както е в главата на ФВ, а под ъгъл и там такова хълмче не се налага да има, ама тук се налага! От какъв зор да избивам тея водачи, които са перфектни и да режа други, няма да слагам 300гр. вал! Ето тук една доста сериозно портната глава, и като гледам водача си е абсолютно същия, а и хълмчето си го има: Изображение
Изображение
А и така "хълмчето" си има достатъчно обтекаема форма, отколко да го изпиля до долу и да стърчи един прав ъгъл алумин около водача!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 31 окт 2007 22:03


K_Power написа:А ти кат даваш съвет, давай го като хората, к'во ми даваш снимки на някаква Фиатова глава? Аз хълмчето съм го намалил достатъчно, няма да правя портване на глава за кола за събота и неделя, а за всеки ден и разхода ме ебе! Виждал съм достатъчно портнати глави! Кат ми даваш снимка на тиква, поне дай на таква с трапецовидна камера каквато е на 8 клапановата глава, а не на глава с полусферична горивна камера, където клапаните не седят вертикално, както е в главата на ФВ, а под ъгъл и там такова хълмче не се налага да има, ама тук се налага! От какъв зор да избивам тея водачи, които са перфектни и да режа други, няма да слагам 300гр. вал! Ето тук една доста сериозно портната глава, и като гледам водача си е абсолютно същия, а и хълмчето си го има: [img]http://haywardperformance.com/images/gallerypics/vwg60.jpg[/i
[img]http://haywardperformance.com/images/gallerypics/g60audi_intakes.jpg[/im
А и така "хълмчето" си има достатъчно обтекаема форма, отколко да го изпиля до долу и да стърчи един прав ъгъл алумин около водача!


Такава снимка ти давам , защото това беше последната глава , която съм правил , фолксвагенова още не съм правил, та поради тази причина и не знаех портовете как захождат към горивната камера.
Инак ако се махнат хълмчетата може пак да се оформи сферично и водачите да се скъсят и заострят , но смисъла почти се губи... :)
PEACE и успех :)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 31 окт 2007 22:46


The_Machine написа:
K_Power написа:А ти кат даваш съвет, давай го като хората, к'во ми даваш снимки на някаква Фиатова глава? Аз хълмчето съм го намалил достатъчно, няма да правя портване на глава за кола за събота и неделя, а за всеки ден и разхода ме ебе! Виждал съм достатъчно портнати глави! Кат ми даваш снимка на тиква, поне дай на таква с трапецовидна камера каквато е на 8 клапановата глава, а не на глава с полусферична горивна камера, където клапаните не седят вертикално, както е в главата на ФВ, а под ъгъл и там такова хълмче не се налага да има, ама тук се налага! От какъв зор да избивам тея водачи, които са перфектни и да режа други, няма да слагам 300гр. вал! Ето тук една доста сериозно портната глава, и като гледам водача си е абсолютно същия, а и хълмчето си го има: [img]http://haywardperformance.com/images/gallerypics/vwg60.jpg[/i
[img]http://haywardperformance.com/images/gallerypics/g60audi_intakes.jpg[/im
А и така "хълмчето" си има достатъчно обтекаема форма, отколко да го изпиля до долу и да стърчи един прав ъгъл алумин около водача!


Такава снимка ти давам , защото това беше последната глава , която съм правил , фолксвагенова още не съм правил, та поради тази причина и не знаех портовете как захождат към горивната камера.
Инак ако се махнат хълмчетата може пак да се оформи сферично и водачите да се скъсят и заострят , но смисъла почти се губи... :)
PEACE и успех :)


Благодаря за пожеланието! :D Смисъла наистина се губи, но ако се изпили това на нула, водача ще стане дълъг наполовина, а това няма да е много хубаво нито за клапаните, нито за самия водач!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 01 ное 2007 21:54


Айде баце полирай там портвай да има резултат после:) стига излишни спорове по темите ;)

joro_g400 той е с плитките бутала като на ПБ с които директно си става на 10:1


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 01 ное 2007 23:33


joro_g400 написа:Хубаво де ама тази главица не е ли с степен 9;1
:?: :roll:


Извинявай, забравих да ти отговоря, до сега всички 8 клапанови глави, които съм виждал, са били с една и съща горивна камера, разликата е в буталата, а DS мотора си е с 10:1, а и Стенли ме доуспокои, че са плитките! :D
Всички отвори вече са минати, на два изпускателни остава да ги мина с 80 шкурка и после финно със шкурка 220 и се свърши за сега с полирането и другата седмица е за легла на клапани, шлайф на клапани и челен шлайф на главата! А през това време ще направя отоворите на колектора, същите като тези на главата, и да го полирам и него, а и тая седмица ще полирам и клапаните!

The Machine, сори, че малко остро реагирах баце, ама ми беше и нервно и си поизтървах малко нервите!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 02 ное 2007 6:42


Да отперя няколко въпроса към K Power :D :
Tия снимки на портнатата глава от сайт ли ги свали или е правена тука :? (много разтворени са тия всмукатели,а навътре пак си е тясно мисля :? )
Толкова много ли ще се отрази на разхода заигравката с водачите и около тях?
Колко десети ще я шлайфаш твойта?
Относно дросела на пб-то ми казаха че е като на пл-а,та и кр-ския сигурно е същия :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта