Volkswagen Golf 4 GTI 20V TURBO спортно окачване?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: !!!

Мнениеот Vladko » Съб 24 ное 2007 20:55


Дон Хуан Голфа написа:
Vladko написа:Аз съм с Apex 80/80 и при мен си е реално толко но не съм го купувал от БГ.Но като цяло за Хед знам че са много точни-трябвало е да споделиш проблема с тях веднага.



:офф
Много ми е интересно как седи Г4 с окачване 80\80 защото аз бях с окачване на 60\60 и колата буквално се влачеше и закачаше всяка прашинка :shock
Дай снимки...

Ето снимки с 60\60

Изображение

Стои по същия начин като на снимката която си дал само че аз съм с оригинални брони и прагове,според мен оттам ти е закачало. :wink:
Но и аз ще го сменям с 60/40 нисичко е за БГ.




Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: !!!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Съб 24 ное 2007 21:06


Колега Vladko не става дума за броните то на тея дупки ако не бяха оригинални и с оригиналното окачване отдавна да са заминали!
Става дума за картера!!!
На Г4 картера е безумно ниско и това е супер недомислица в модела...та моя беше на 4 пръста от земята....а твоя на колко ще да е :roll:
CHEERS :beer


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: !!!

Мнениеот leonardo_vd » Съб 24 ное 2007 23:07


Дон Хуан Голфа написа:Колега Vladko не става дума за броните то на тея дупки ако не бяха оригинални и с оригиналното окачване отдавна да са заминали!
Става дума за картера!!!
На Г4 картера е безумно ниско и това е супер недомислица в модела...та моя беше на 4 пръста от земята....а твоя на колко ще да е :roll:
CHEERS :beer

Аз си правих друга пропка. много е нисък картера Вярно


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 25 ное 2007 0:06


Моят картер е късметлийски какви удари е избягвал на магия сам не мога да повярвам :wink: + като ти е много твърда колата(и неприятна за возене) и с 18" е по лесно да се опазиш(разбира се с много внимаване(колко пъти съм заставал на кантар :oops: ),а колко приятели си изпочупиха техните картери :cry: .


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Нед 25 ное 2007 8:46


Моя даже е урдян преди и заварян! И аз още веднъж го ударих, защастие без последици :)


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Нед 25 ное 2007 12:48


Vladko написа:Моят картер е късметлийски какви удари е избягвал на магия сам не мога да повярвам :wink: + като ти е много твърда колата(и неприятна за возене) и с 18" е по лесно да се опазиш(разбира се с много внимаване(колко пъти съм заставал на кантар :oops: ),а колко приятели си изпочупиха техните картери :cry: .


Много е прав колегата Vladko...с спортно окачване въпреки че колата е по ниска но по малкия ход на амортесьорите картера се опазва....познавам поне 7-8 случая на счупени картери на Г4 и всичките бяха с нормалното окачване така че спортното окачване си е задължително за Г4 :wink: да не говорим че с оригиналното колата е много опасна на завойте...имам в предвит че и това е недомислица в Г4...с нормалното направо си е опасно да се кара....колата е страшно неустойчива...а как изглежда няма да кометирам - като all road :lol:

CHEERS


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Нед 25 ное 2007 18:25


Е Голфа си е за спортно нема как.Едно Билстейн ще свърши работа.Тъй като казах Билстейн.Някой може ли да ми каже колко пари струва едно Билстейн за Голф 4-регулируемо.

И по точно към Дон Хуан на него е JR.та колко бона е. :wink:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: GOLF 4

Мнениеот emmko » Нед 25 ное 2007 18:33


gas написа:
emmko написа:...


нямаше да ти откажем да го върнеш,това което щеше да загубиш са разходите по монтирането му!ако мислиш че при 'фк' не може да се случи такава аномалия се лъжеш,лично моите пружини от фк ми направиха колата 60/40 но 'НАГОРЕ'.всеки проблем си има решение,говорихме с теб по телефона и ти каза че ще го покараш няколко дни и ще звъннеш и така и не се обади,бяхме писали вече на 'апекс' за твоя случай,бяхме и готови да си приемем окачването обратно! :roll:


Просто не съм от тия хора дето обичат да се разправят пък и монтаж демонтаж са 100лв куриери глупости ,както и да е окачването е добро НО не е 60/40 ,я кажи сега некой оферта за пружини 60/40 щото 60/60 мнооо гадно се изместват задните гуми напред на 4-ката то се вижда на снимката на колегата колко несиметрично е задното колело спрямо веждата на калника ,толкова ниско отзад и да има симетрия става само на R32 или нещо друго 4 motion,ясно ,защо заради независимото окачване !А другата седмица ще кача снимка да се види ,как стои колата ,благодаря на колегата за снимката така ще се види разликата ,най добре!


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 25 ное 2007 18:44


russonera написа:Е Голфа си е за спортно нема как.Едно Билстейн ще свърши работа.Тъй като казах Билстейн.Някой може ли да ми каже колко пари струва едно Билстейн за Голф 4-регулируемо.

И по точно към Дон Хуан на него е JR.та колко бона е. :wink:


Два бонбона колега от там почва броенето за регулируемо за Г4 но,защо BILSTEIN ,FK е супер те са консорциум с KONI тоест като си купиш окачване FK на амортисьорите си пише KONI,че за такова ФК регулируемо знам,че е 2 бона а BILSTEIN :roll: нагоре


kircheto

Re: !!!

Мнениеот kircheto » Нед 25 ное 2007 23:37


Vladko написа:

Но и аз ще го сменям с 60/40 нисичко е за БГ.


Айдеде откога те чакам ,зимата мина вече, ще вадим 18ките и аз :P
Чат-а да става на ЛС! mod edit: musura


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: !!!

Мнениеот leonardo_vd » Пон 26 ное 2007 8:41


kircheto написа:
Vladko написа:

Но и аз ще го сменям с 60/40 нисичко е за БГ.


Айдеде откога те чакам ,зимата мина вече, ще вадим 18ките и аз :P
Чат-а да става на ЛС! mod edit: musura

Aз на съм ги свалял :roll:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пон 26 ное 2007 10:27


emmko написа:...


вариянт за пружини ФК-250лв..
регулируемото окачване на 'фк' е с пълнители 'кони' само в серийте с реглаж на твърдост,другите не са кони но пак са добри,все пак 'фк' беше фирма само за окачвания!има една серия от тая година 'sport edition plus' с реглажи на височина и на твърдост която излиза 1750лв/кт за голф4.


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пон 26 ное 2007 16:07


gas написа:
emmko написа:...


вариянт за пружини ФК-250лв..
регулируемото окачване на 'фк' е с пълнители 'кони' само в серийте с реглаж на твърдост,другите не са кони но пак са добри,все пак 'фк' беше фирма само за окачвания!има една серия от тая година 'sport edition plus' с реглажи на височина и на твърдост която излиза 1750лв/кт за голф4.


Ами 250 добре ,но да са 60/40 ,този път,като взема ако пак се получи аномалия ще ги върна :wink: !По-нататък ще се обадя да поръчвам!


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пон 26 ное 2007 17:13


emmko написа:...!


няма проблем,разбираш че дори и ние няма как да знаем какво ще стане.при мен се получи греда но при толкова пружини и аморт. които сме слагали не се е случвало...явно с тебе сме каръци :lol:


Потребителски аватар
sniffer
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
Двигател: CBBB 2011
Местоположение: Айтос
Контакти:

Мнениеот sniffer » Вто 27 ное 2007 15:24


В крайна сметка нищичко не разбрах колко струват едни амортисиори и пружини спортни дали може да стане и като на нормалното окачване се сложат по ниски и твърди пружини смисал да се сменят само пружуните да са ниски и там спортни сини , червени или дрън дрън кайете нещо дали ще стане и ще има ли ефект защото като гледам ми говорите за едни космически цени 2 бона 3 бона и на горе дрън дрън все пак сме България и тези пари не са малко за един нормален човек много благодарности Баткииииии до после <<<<<<<



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта