баце електрониката на г 40 е предвидена за механичен компресорmartineli написа:добре ,ако се напрай турбо с електроника на Г40 (за която съм чувал че е до 1 бар) и се ползва разпр.вал. какво друго по здраво от полото може да се сложи и сток частите колко ше издържат (стаа въпрос за не мноо голям надув 0.5-0.7бара хихихи), като остайм тръби за въздух и гарнитури и т,н,
възможно ли е?-конверсия NZ(1.3i) на PY(1.3 G40)
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vladko_g40 написа:добре де, сори за тъпия въпрос, ама на тръбата преди дросела тоя датчик какво мери? щото аз си мисля, че е за постъпващия въздух в двигателя1bar написа:Тоя мотор дебитомер няма!!!!
Единия бар е заради мапа, защото не мери повече.
ТПС няма, има ключета за празен ход и пълна газ.ще разясниш ли
Да бе Владе мери вьздух и нищо друго.Под капачето има един винт само него не пипай че става мно.....го лошо
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта