Тунинг на двигател 9А

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Нед 13 яну 2008 19:48


Поне скоростите ти са възможно най-добрите ако са читави разбира се !




Потребителски аватар
diqn1975
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот diqn1975 » Нед 13 яну 2008 20:34


Мерси за мненията и напътствията ще започна с нещо пък каквото стане. :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 13 яну 2008 20:52


Чета е един чужд форум че на мотори 9А даже слагат и чип. Системата е КЕ-Moтроник има повече електроника включително и сензора за положението на клапата на инжекциона.

Последна промяна от Stenly на Съб 16 яну 2010 16:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Нед 13 яну 2008 21:41


Съжалявам, че ще питам в темата на колегата, но няма смисъл да отварям нова. Въпросът е следният: Има ли смисъл КР-ови валове да се подменят с АБФ-ови. От това, което чета градусите им са приблизително еднакви, но в лифта има разлика, която ще даде разлика в плюс в оборотите... И има ли смисъл да се подменят и двата вала или само всукателният. По горе колегите са се произнесли за точните параметри на абф-ските, но не мога да намеря инфо за КР-ровите... "на абф-а валовете всм 219 10.2лифт изпускателен 220 10.8лифт"... :roll:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 яну 2008 21:51


КР: всм 218 9.6 и изп 226 10.2 има смисъл най вече в смукателния шот изпускателния е с повече градуси(кр-овия) за сметка на лифта....И при изпускателния ще има разлика ама по малка...


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Нед 13 яну 2008 22:31


Stenly написа:Чета е един чужд форум че на мотори 9А даже слагат и чип. Системата е КЕ-Джетроник има повече електроника включително и сензора за положението на клапата на инжекциона.


PL-a и RD-то на Джетата ми са с КЕ-Джетроник и аз на няколко пъти съм задавал въпроса дали има смисъл да се слага чип като се има в предвид всичките глупости набутани в тия мотори като ТПС,ламбди ,детонационни датчици и кошницата с компютрите ,все си мисля ,че един чип би променил поне малко цялата каша?Ама всеки вика няма смисъл........? :roll: Знам ли?И Брезел съм питал ама не ми е отговорил още ! :?:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 14 яну 2008 2:14


Еми справката за чиповете я правя от сайта www.theb3e.com там има доста пасати с 2.0 16В мотори които имат чипове.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 14 яну 2008 14:17


pavko написа:Съжалявам, че ще питам в темата на колегата, но няма смисъл да отварям нова. Въпросът е следният: Има ли смисъл КР-ови валове да се подменят с АБФ-ови. От това, което чета градусите им са приблизително еднакви, но в лифта има разлика, която ще даде разлика в плюс в оборотите... И има ли смисъл да се подменят и двата вала или само всукателният. По горе колегите са се произнесли за точните параметри на абф-ските, но не мога да намеря инфо за КР-ровите... "на абф-а валовете всм 219 10.2лифт изпускателен 220 10.8лифт"... :roll:

:D Ти май беше с 9А мотор ако не се лъжа :roll:
ако е така и ако не си сгъстявал най добре ще е да си със сток КР-ови валове и двата
но ако има разлика в степента не се знае може и АБФ-ските да са по добре
голяма мода е в момента блок АБФ и глава от КР получавало се по голяма степен ама и бензин след това задължително


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Пон 14 яну 2008 18:26


nando 16v написа:
pavko написа:Съжалявам, че ще питам в темата на колегата, но няма смисъл да отварям нова. Въпросът е следният: Има ли смисъл КР-ови валове да се подменят с АБФ-ови. От това, което чета градусите им са приблизително еднакви, но в лифта има разлика, която ще даде разлика в плюс в оборотите... И има ли смисъл да се подменят и двата вала или само всукателният. По горе колегите са се произнесли за точните параметри на абф-ските, но не мога да намеря инфо за КР-ровите... "на абф-а валовете всм 219 10.2лифт изпускателен 220 10.8лифт"... :roll:

:D Ти май беше с 9А мотор ако не се лъжа :roll:
ако е така и ако не си сгъстявал най добре ще е да си със сток КР-ови валове и двата
но ако има разлика в степента не се знае може и АБФ-ските да са по добре
голяма мода е в момента блок АБФ и глава от КР получавало се по голяма степен ама и бензин след това задължително


Да Ники, обаче след като видях тази снимка

Изображение

и я сравних с моите кратуната ми е и тя 9А, а най-вероятно и валовете са Пл-ски, взех едни АБФ-ови.... и по-големи разпръсквачи и ще видим дали ще тръгнат добре...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта