:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Корадо г60 вс Голф 3 АБФ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 13 яну 2008 20:48


Да той мотора естествено че може да ги вдигне но така карани неподготвени за 8000 оборота мотори доста често раждат. За да може да се кара в тая критика както казах в по предния ми пост мотора трябва да се подготви за това изтезание а това само с чип не става.




Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 13 яну 2008 20:49


rusiq_24 написа:
Stenly написа:Golf3 1,8 Какво направи ти бре те оборотомерите на АБФ-те са до 7к об. ти говориш за 8к. Тея обороти за да ги постигаш трябва да си напълнил мотора с олекотени карантии.
Оборотомера на АБФите е до 7500об/мин а чипа е нашенски и регулатора е някъде в небесата mhihi Така че е напълно възможно да се кара до към 8000об/мин колегата не си измисля :wink:


А така кажи и го на тея!

ПП Много интересни хора има"оборотомера бил до еди колко си ",че той моя АБФ сток беше с прекъсвач на 7200!!!
ПП2 А да сте гледали червения сектор на АБФ-а от къде почва
ПП3 по принцип АБФ е по бърз от КОРАДО Г60(амане с шайби майби :lol: ),е виж ГОЛФ 2 Г60 е друга бира!


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 яну 2008 20:55


Който не вярва че АБФ върви без доработки до 8000 да изкара 1000лв и лично ще демонстрирам.... :lol: Много рядко я карам до толко ,само като се бягам с някой и само на първа и втора шот на трета много тъпче след 7500....Просто чипа е с прекъсвач на 8000 тва е и мотора си държи....


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 13 яну 2008 20:55


Bobby_ написа:...


Колега ама и ти си се поувлякъл малко !

ПП.Нали се сещаш ,че мотор 1,8Т с куатро прави десетки на на 400м. не сток разбира се !И на всички 2-ки дет са голямата работа по форумите и лепват такъв мотор!Малко respect !Тоя мотор само с чип и генерациика дори и на тежката 4-ка прави чудеса!190 коня са си 190 коня да не говорим 300-320НМ говоря с чип и генерация!
mod edit: musura


G60

Мнениеот G60 » Нед 13 яну 2008 21:37


emmko написа: по принцип АБФ е по бърз от КОРАДО Г60
Как така по принцип? Обоснови се даи заводски данни на 2-те коли но не от някъкви пишман каталози говоря за данни на производителя да видя черно на бяло къде пише че голфа е по бърз от корадото :idea: Щото иначе и аз мога да кажа : Корадото по принцип е по бързо от Голфа :lol: до сега съм търсил в нета някакви заводски данни но не открих ако някои може да намери да ги качи тук


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 13 яну 2008 21:44


Golf 3 1.8 написа:
joro_g400 написа:Колега имам Корадо турбо с турбина ккк18 и с много хубав чип. За София ми е добре не е много голяма турбината и не харчи много бензин но до 5000 обарота аз разполагам с поне 240нМ.Оо... щях да забравя че колата надува 06-07 мах.
Колегата с АБФ-а може би има чип и ск.кутия от 9а тя е по-кьса от нормалната на абф и силата му е от 3500 до 6000 и тук финишира с 180нМ 150 кс
Корадо г60 започва с 225 нМ и принудително пьлнене още от 2000 об.има 06-07 бар ть до 6000об и финишира с 160кс
Ть питам колегата с абф-а ще продьлжава ли този спор за две коренно различно коли. :twisted:

Пп Аз имам и г40 150нМ 115КС и 730кг и Голф абф не го коментирам :lol: :lol: :lol:


Абе колега кви 2000оборота бе аз вървя м/у 6 и 8 кат се гоня не те знам ти с кви коне разполагаш там....Скоро се пусках с едно г40 и ме би с една кола до 140 на горе не ми се мисли къв разстрел ще му направя,а и беше олекотено на макс , а аз си бех с всичко.....Значи с корадо с чип няма смисал да се пускам ,аз твърдя че СТОК корадо върви една идея по слабо от голф 3 абф ,демек аз ще го бия поне 3 коли ако е сток.Айде дайте ми едно сток и ще се убедите сами.Голфа ми е с леки доработки и не е нищо особено, я съм качил 10коня я не.Ако си толко сигурен в потенцияла на г-60 искарай най силното г-60 срещу на килъргти абф-а и ше видиме кво ще се получи :wavecry

Абе колега най-силните корада са на Васко и Ники на Божура 11.2 или 50 вече нямам спомен.
Пп.Килара и Драго са друга бира :lol:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 13 яну 2008 22:07


G60 написа:
emmko написа: по принцип АБФ е по бърз от КОРАДО Г60
Как така по принцип? Обоснови се даи заводски данни на 2-те коли но не от някъкви пишман каталози говоря за данни на производителя да видя черно на бяло къде пише че голфа е по бърз от корадото :idea: Щото иначе и аз мога да кажа : Корадото по принцип е по бързо от Голфа :lol: до сега съм търсил в нета някакви заводски данни но не открих ако някои може да намери да ги качи тук


Малко ама е по-бърз!

http://www.zeperfs.com/duel646-970.htm


G60

Мнениеот G60 » Нед 13 яну 2008 22:38


Ами баце то пък точно тук има тотално превъзходство на Корадото във 14 от всичките 16 показателя а в 2-та случая където предимството е на Голфа то е меко казано нищожно 0,1сек :roll:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 яну 2008 23:16


На 400м кое е по бързо? :lol: Кво ги гледаш тия другите то е ясно че е по еластично корадото все пак си прай конете с 4000 оборота по рано...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 14 яну 2008 0:50


emmko написа:
Bobby_ написа:...


Колега ама и ти си се поувлякъл малко !

ПП.Нали се сещаш ,че мотор 1,8Т с куатро прави десетки на на 400м. не сток разбира се !И на всички 2-ки дет са голямата работа по форумите и лепват такъв мотор!Малко respect !Тоя мотор само с чип и генерациика дори и на тежката 4-ка прави чудеса!190 коня са си 190 коня да не говорим 300-320НМ говоря с чип и генерация!
mod edit: musura


Колега ти имаш ли и най малка представа какво ще причиня на моята атмосферка????
Повярвай ми че много добре знам на какво е способен този мотор АГУ и т.н. Няма да споря с никой по въпроса а направо ще показвам....
Специално на този колега зареди изказванията му относно чуждите коли!!!
Голф 4 АГУ 1400кг тежи нали? 190кс на 1400кг 7,36кг/1кс.
Голф 2 КР 850кг 140кс на 850кг 6,07кг/1кс....

помисли си пак....


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 14 яну 2008 1:54


А бе я направо пролетта да ви пробвам АБФ-аджиите с една голф единичка 1,6 и то атмосферка mhihi
Стига спорове тая тема мисля че отдавна е за ключ! Всичко ще си проличи на пистата !


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 14 яну 2008 8:30


мдаааааа много хора още се лъжат по конските сили ..а то килограмите са важни ..и са най евтиния тунинг .... изчистете си багажниците............ :)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 12:39


Stenly написа:А бе я направо пролетта да ви пробвам АБФ-аджиите с една голф единичка 1,6 и то атмосферка mhihi
Стига спорове тая тема мисля че отдавна е за ключ! Всичко ще си проличи на пистата !

Ми ако не е правена е на много метри зад АБФ-а.......Чакам някой с сток корадо да излезе за сверка!!!Даже може да качиме един човек в мойта кола шот имам леки доработки!!! :?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 яну 2008 12:44


Убиждаш се май.. ама искам да ти кажа че тази единичка 1.6 матор ще ти направи доста сериозен ластик според мен.. БЕЗ доработки по нея ;) само да и направи човека основен ремонт че в момента не може да се види двигателя от всякакви буклуци .. метан и такива работи ;)

кон/килограм.. това е ..

няма какво да се убиждаш че едно корадо за 3-4 бона може да ти набие ластик на лаченото абф-че .. случва се..

на мене ще ми е гот между другото да се пуснеш с 1-чката на Стенли
да видиш как кола за 500лв ще те държи пък ако не и ще ти направи "ел ластико" ;)


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пон 14 яну 2008 13:44


Единичката е бърза, но не чак толкова. Освен ако не е олекнала до към 600-700кг.

http://www.zeperfs.com/duel714-646.htm

Последна промяна от DOHC на Пон 14 яну 2008 13:51, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта