зацепването на двата вала един спрямо друг не зададох въпроса както трябва
Бързо въпросче за 16в валове...
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Делкото ти е на изпускателния вал,той не се бара и от там центровката си остава където си е билаprokopoff написа:
зацепването на двата вала един спрямо друг не зададох въпроса както трябва[/quote]
Именно тва не може да се настрои зацепването на валовете.Един зъб е много и в едната и в другата посока, и колата вместо да тръгне ще пуши кат дизел и няма да може да отлепи грам!!!
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
малииии колко неща се изписаха а само един двама са правили тази галимация.....
Градуси се мерят (стига да занаеш как и с какво)
Визуална разлика има много малка между КРски и ПЛски валове!
Аз почти 6 месеца карах с такъв сетъп и ....има ефект само във високите..... в ниските колата умира!!!! ТОТАЛ!!!!!
АБФите ще останат "доволни"
при КР има ефект но при АБФ русия24 ще ви каже!!!!
за какви раздвижни колела изобщо говорите не знам..... как ще избяга белега на разпределителния вал (при ремъка) пак не знам....
ще избяга белега на рзпределителните валове ама и там ако се засилите да пипате просто ще ...... абе.....
Градуси се мерят (стига да занаеш как и с какво)
Визуална разлика има много малка между КРски и ПЛски валове!
Аз почти 6 месеца карах с такъв сетъп и ....има ефект само във високите..... в ниските колата умира!!!! ТОТАЛ!!!!!
АБФите ще останат "доволни"
при КР има ефект но при АБФ русия24 ще ви каже!!!!
за какви раздвижни колела изобщо говорите не знам..... как ще избяга белега на разпределителния вал (при ремъка) пак не знам....
ще избяга белега на рзпределителните валове ама и там ако се засилите да пипате просто ще ...... абе.....
Последна промяна от Bobby_ на Пон 14 яну 2008 23:10, променено общо 1 път.
това съпротивление изобщо не те бърка.... Сложи си изпускателен от КР и карай!!!! Послушай ме няма да сгрешиш!!! въпроса е после как ще направиш сместа ? Тя е най важната част!!!!
Валовете от АБФ са с по голям лифт но с по малък градус.....
На знам защо ама си мисля че лифта не е от толкова голямо значение както градусите....
Павко тези неща не са тук .... като се видиме щото има да си пиша поне още 2 часа за предимства и недостатъци при валовете на 16В моторите независимо от кой мотор са!
последно постване по темата от мен:
СЪС СМЯНАТА НА ВАЛОВЕТЕ ПРОМЕНЯТЕ ЦЯЛОТО ГАЗОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ
НА АВТОМОБИЛА!!!! (на тази тема ми беше държавния изпит)
Валовете от АБФ са с по голям лифт но с по малък градус.....
На знам защо ама си мисля че лифта не е от толкова голямо значение както градусите....
Павко тези неща не са тук .... като се видиме щото има да си пиша поне още 2 часа за предимства и недостатъци при валовете на 16В моторите независимо от кой мотор са!
последно постване по темата от мен:
СЪС СМЯНАТА НА ВАЛОВЕТЕ ПРОМЕНЯТЕ ЦЯЛОТО ГАЗОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ
НА АВТОМОБИЛА!!!! (на тази тема ми беше държавния изпит)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта