Мегаскуирт въпрос - окабеляване

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10034
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: !

Мнениеот group® » Сря 23 яну 2008 18:19


Бай ти Митьо написа:да ми кажеш как ти хрумна че детонационият датчик е основен искрообразуващ?

Това къде съм го писал .... :dontknow: Айде препочети постовете ми и пак помисли ;) А това че има още много ама мнооооого да чета си е истина ;) Тежко на този който си мисли, че се е начел ;)

Последните постове май са само за да научиш ти нещо :roll: Аз така и не разбрах какво се опита да ме убедиш ... че КР има датчик на коляновия ли? Или че този мотор не би трябвало да работи - теоритически?
Само ще ти напомня, че всичко тръгна от това ти изказване:
Бай ти Митьо написа:... Ти сигурен ли си в това, което казваш? На мен малко не ми се вярва. Няма как просто да правиш искра по това.


Като гледам постовете ни с нищо не помагат на темата и на Визора (той това си го знае). Така че спирам да коментирам ...



едит: Поне разбра, че кола може да работи и без датчик за положението на коляновия вал и че има и други начини да се коригира искрата ... Пък дали съм отговорил на въпроса ... who knows :lol:

Последна промяна от group® на Сря 23 яну 2008 19:10, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Бай ти Митьо
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: !

Мнениеот Бай ти Митьо » Сря 23 яну 2008 18:31


group® написа:...

Галине, Галине. Всичко тръгна от един въпрос, който зададох към някой който знае, и на който ти реши че можеш да отговориш... 8)

Чакам ъпдейт от Визьора, че наистина много наспамих.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Сря 23 яну 2008 19:02


Визоре,точно тук никой няма да ти даде точното инфо за МС2,и ако не си много в час с нещата си закарай някой да ти я окабели и настрои как си требе да нема издънки после! :wink:
Ако искаш питай на лично да те пратим при точните хора!


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Сря 23 яну 2008 19:09


Бай ти Митьо написа:Според мен вземи добър лентов кабел, не взиамай метри кабеляци, поне от Мегата до двигателния отсег.
Откъде взе МС-а? TPS-а ти с потенциометър ли е? Соленоида за cold start имаш ли? Ще ти трябва екраниран кабел от датчика на коляновия вал, защото прави смущения в МС-а.
Според мен ако си намерил кой да ти го направи за 150 лева, по-добре отиди му ги дай... Изисква се не само добро познаване на устройството на твоето ДВГ и на работата на ДВГ като цяло, но и знанията по електроника и електротехника не вредят... С каква таблица ще го запалиш първия път? Много въпросителни са... Предполагам си изчел целия manual... А настройки после?

Успех!
Mитеееее....мн ги разбира6 ти бре :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 23 яну 2008 20:00


Vizor-e кое те мъчи ве брат? Мегата си има два канала и управлява по две дюзи едновременно демек дюзите на 1-ви и 4-ти цилиндър са на един канал (32 и 33пин) а на другия канал са дюзи съответно за 2-ри и 3-ти (34 и 35пин). Схемата е за високоомни дюзи а ако искаш нискоомни се сменят драйверните транзистори или се прави флай бек борд платка.
Ползвай си кабели с 0,7сечение и си свиркай.

Бай ти Митьо написа:...


Баце незнам откъде се появи ама направо :shock Аз си мислих, че знам как работи запалването на КР-а ама вече не съм много сигурен :D
....кажи още нещо смешно..молим те :lol:

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 23 яну 2008 20:08


За сега се намери монтажник ;) НЕБЕЗИЗВЕСТНИЯТ ВАСКОТО1 за което му благодаря :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7958
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 23 яну 2008 20:10


баце ти си истински смел мъж !!!!! виждал ли си какво направи ваското с вентото .... малии плашим се :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 23 яну 2008 20:48


Та така туко що говорих с Пацо :)
Той ще удари едно рамо за рейката
ще се удължава само трябва да намеря тръба същото Фи колкото на инжекторите ..
захващането на рейката долу горе съм го измислил как ще стане..
ами това е за сега.. утре ще гледам да взема от авто+ преходниците за инжекторите

Хмм Пацо дойде ми нещо на ума
ако запуша дупките на старите инжектори .. и се пробият дупки малко по горе и се завият тези преходници малко по горе .. и някакси се монтира рейката ?

http://vwclub.bg/~paco/killerGTI/100_0023.JPG

като тук имам в предвид ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 23 яну 2008 21:15


Вече се чухме , но за другите....
За втори ред става но не и за основен ред дюзи. С цел оптимално добро смесообразуване дюзите се слагат максимално близо до главата или в края на колектора както искате го тълкуваите.

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 23 яну 2008 21:16


paco написа:Вече се чухме , но за другите....
За втори ред става но не и за основен ред дюзи. С цел оптимално добро смесообразуване дюзите се слагат максимално близо до главата или в края на колектора както искате го тълкуваите.

РАСО


:kissy:

Имам човек който е правил тази процедура.. така че ще се допитам до него :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 23 яну 2008 21:41


Дай ще направим и инсталацията , не е нищо особено, в мазето имам и една инсталация от стар Фиат Комби - дългичка е, ще наслагаме кабелите в гофрирана разцепена тръба и те така! :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 23 яну 2008 21:43


От ники ще вземем кабеляка.. ще оправим работата .. ;) ваското каза да отида на консултация при него ;) и това и ще направя :) ако не .. на месечната..


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 23 яну 2008 21:46


Vizor написа:От ники ще вземем кабеляка.. ще оправим работата .. ;) ваското каза да отида на консултация при него ;) и това и ще направя :) ако не .. на месечната..


Eee тез месечни все са в периодите на предзаплатна криза, дет нема стинтки за газ :roll: :lol:
Имам и поялник и Т.Н. ... само кабелни обувки трябва да вземем и букси за инжектори - тях мисля има къде да ги намерим в бившата работа :)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: !

Мнениеот Sachko » Сря 23 яну 2008 22:32


Бай ти Митьо написа:
Sachko написа:За какво е тоз лентов кабел :?: Аз под лентов кабел разбирам такав от PC
КР няма дат4ик колянов вал ... 4ете обороти от хол сензора на делкото :wink:

:shock
Ти сигурен ли си в това, което казваш?

Сигурен съм да... КР няма дат4ик колянов вал ... тои и като цяло няма много такива дат4ици за следене на обороти ... 1 е в делкото :wink:
а на коляновия вал няма никакав дат4ик ... Щом го казвам зна4и е така и не говоря на изуст !
АБФ има дат4ик на колянов вал и на делко , но там е друга работа за която не става дума в тази тема :idea:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 23 яну 2008 22:38


Бай Мите.. слушай Сашето щото той малко кр-и е турбинирал деа :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта