Golf 3 VR6 повишаване на мощноста

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 21 фев 2008 15:10


Аз лично,ако имах VR първо чип от brezel бих взел,а после генерация 8)




Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Чет 21 фев 2008 15:17


negodnika написа:Аз лично,ако имах VR първо чип от brezel бих взел,а после генерация 8)


Да сложи първо чип !!! После генерация !!! После някое спортно валче !!! И ако още не си доволен ТУРБО !!!


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: vr6

Мнениеот G3 » Чет 21 фев 2008 18:47


ksorizmenos написа:генерация,колектор,валове,чип тунинг,шуаифа на главата,маховик,подвигачи и още много други неща има.само не я прави турбина или ако ще я правиш прави я само че не в българия!! :wink:

съгласен съм с колегата може би "шуаифа на главата" не е добър вариант
но другите опредено са най добрия вариант
ефект ще има от замяната с спортни валове , но и те са си пари може би към/над 1500
маховика... при тези 174 коня едва ли ще даде някъкъв ефект...
а турбо мисля че под 6000лева не ти мърдат но ефекта ще е 1 път :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: vr6

Мнениеот Tyan » Чет 21 фев 2008 18:52


G3 написа:


шуайфа ще се наложи понеже съм почти сигурен че ще има ръб ;) с тоя шлайф и новите бутала ако е 2.8 ще иде по към 2.9 ...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 21 фев 2008 18:56


rexpitbul написа:
negodnika написа:Аз лично,ако имах VR първо чип от brezel бих взел,а после генерация 8)


Да сложи първо чип !!! После генерация !!! После някое спортно валче !!! И ако още не си доволен ТУРБО !!!



Мамин златен разбирач mhihi


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 21 фев 2008 19:15


rexpitbul написа:
negodnika написа:Аз лично,ако имах VR първо чип от brezel бих взел,а после генерация 8)


Да сложи първо чип !!! После генерация !!! После някое спортно валче !!! И ако още не си доволен ТУРБО !!!


що ми се струва че тея неща трябва да се направят в обратен ред.всмисъл чипа да е последен.щото ми се струва че трябва да се направят първо механичните промени и тогава да се слага електрониука настроена по тези промени


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 21 фев 2008 19:18


Софтуера е един така че дали ще е първо или последно няма никакво значение а като пари той идва най-малко,ефект винаги има от генерация и чип+хубав панелен филтър примерно,пък и мотора не го пипа :idea:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 21 фев 2008 23:35


Първо обикновенно се маха катализатора , и се слага спортен филтър, след тва почва да не ти стига и си купуваш спортен колектор и махаш всички гърнета след него и си взимаш чип.След 2 месеца ти писва и си купуваш валове ,сгъстяваш я и олекотяваш маховика, и тогава вече ако не те кефи става неприятно защото за по натам атмосферния тунинг става мнооооого скъп.И накрая турбинираш тва е.... :lol:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 21 фев 2008 23:47


Имам много хубава статия за портване на ВР глава, даже със снимки, ама трябва да видя как да я кача тук, щото е в едно списание и е на английски..... :wink:

Обесняват за кои проходи да се барат, колко и защо..... :roll:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 22 фев 2008 0:19


prj57 написа:Имам много хубава статия за портване на ВР глава, даже със снимки, ама трябва да видя как да я кача тук, щото е в едно списание и е на английски..... :wink:

Обесняват за кои проходи да се барат, колко и защо..... :roll:

Няма да е лошо да го видим това :D :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 22 фев 2008 0:49


Може и да няма ръб, това е много здрав и разтоварен мотор!
А се продават иначе за около 1700-1800 евро, компект 6 бутала, ковани със сегменти, с които става 3 литра, държат до 3 бар!
А на 2.8 бутала мисля, че бяха едно към едно с тези на 1,8!
2.9 на Голф 3 има само синхро ... ма като се замисля, че на това данъка му е към 400лв и ми изтръпват ръцете!


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 22 фев 2008 9:56


и аз доколкото знам на 2.8 са като на 1.8 81мм ама дали болта и профила ще са същите нз.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 22 фев 2008 10:19


един цитат от уикипедията

The 2.9 L engine, as destined for the Corrado, was originally designed to benefit from a dual tract variable-length inlet manifold called the VSR (German: "Variables SaugRohr") and made by Pieronberg for VW Motorsport. This gave extra low-down torque but was deleted before production on cost grounds and was instead offered as an aftermarket option. The design was later sold to Schrick who redesigned it and offered it as the Schrick VGI ("Variable Geometry Intake").


така че мисля, че от там требва да почнеш


ivogti
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 06 май 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf 3 VR6 повишаване на мощноста

Мнениеот ivogti » Чет 28 фев 2008 1:12


neweso написа:Здравейте на всички, от скоро имам ГОЛФ 3 VR6 и искам да вдигна малко конете ако някои може да даде идеи или да помогне ще съм благодарен.Много живо ме интересува нитро система за голфчето!!!

Оки само ,че вече май не мога да я преместя ако модератора може ще съм благодарен.
Колега като за начало те саветвам да смениш ангренажните вериги (ОТ ТАМ ИЗМИРАТ ДОСТА КОНЕ) тъикато се разтягат и фазите на валовете започват да изостават . Повярваи разликата е усезателна.


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Чет 28 фев 2008 1:47


За мен първо ще е това
Изображение
после може генерация и чип ако има пари, или направо чип. Лично аз го виждам като най-елементарното и добро начало...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта