
Golf 3 VR6 повишаване на мощноста
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: vr6
ksorizmenos написа:генерация,колектор,валове,чип тунинг,шуаифа на главата,маховик,подвигачи и още много други неща има.само не я прави турбина или ако ще я правиш прави я само че не в българия!!
съгласен съм с колегата може би "шуаифа на главата" не е добър вариант
но другите опредено са най добрия вариант
ефект ще има от замяната с спортни валове , но и те са си пари може би към/над 1500
маховика... при тези 174 коня едва ли ще даде някъкъв ефект...
а турбо мисля че под 6000лева не ти мърдат но ефекта ще е 1 път

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vr6
G3 написа:
шуайфа ще се наложи понеже съм почти сигурен че ще има ръб

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
rexpitbul написа:negodnika написа:Аз лично,ако имах VR първо чип от brezel бих взел,а после генерация
Да сложи първо чип !!! После генерация !!! После някое спортно валче !!! И ако още не си доволен ТУРБО !!!
що ми се струва че тея неща трябва да се направят в обратен ред.всмисъл чипа да е последен.щото ми се струва че трябва да се направят първо механичните промени и тогава да се слага електрониука настроена по тези промени
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Първо обикновенно се маха катализатора , и се слага спортен филтър, след тва почва да не ти стига и си купуваш спортен колектор и махаш всички гърнета след него и си взимаш чип.След 2 месеца ти писва и си купуваш валове ,сгъстяваш я и олекотяваш маховика, и тогава вече ако не те кефи става неприятно защото за по натам атмосферния тунинг става мнооооого скъп.И накрая турбинираш тва е.... 

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може и да няма ръб, това е много здрав и разтоварен мотор!
А се продават иначе за около 1700-1800 евро, компект 6 бутала, ковани със сегменти, с които става 3 литра, държат до 3 бар!
А на 2.8 бутала мисля, че бяха едно към едно с тези на 1,8!
2.9 на Голф 3 има само синхро ... ма като се замисля, че на това данъка му е към 400лв и ми изтръпват ръцете!
А се продават иначе за около 1700-1800 евро, компект 6 бутала, ковани със сегменти, с които става 3 литра, държат до 3 бар!
А на 2.8 бутала мисля, че бяха едно към едно с тези на 1,8!
2.9 на Голф 3 има само синхро ... ма като се замисля, че на това данъка му е към 400лв и ми изтръпват ръцете!
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
един цитат от уикипедията
така че мисля, че от там требва да почнеш
The 2.9 L engine, as destined for the Corrado, was originally designed to benefit from a dual tract variable-length inlet manifold called the VSR (German: "Variables SaugRohr") and made by Pieronberg for VW Motorsport. This gave extra low-down torque but was deleted before production on cost grounds and was instead offered as an aftermarket option. The design was later sold to Schrick who redesigned it and offered it as the Schrick VGI ("Variable Geometry Intake").
така че мисля, че от там требва да почнеш
Re: Golf 3 VR6 повишаване на мощноста
Колега като за начало те саветвам да смениш ангренажните вериги (ОТ ТАМ ИЗМИРАТ ДОСТА КОНЕ) тъикато се разтягат и фазите на валовете започват да изостават . Повярваи разликата е усезателна.neweso написа:Здравейте на всички, от скоро имам ГОЛФ 3 VR6 и искам да вдигна малко конете ако някои може да даде идеи или да помогне ще съм благодарен.Много живо ме интересува нитро система за голфчето!!!
Оки само ,че вече май не мога да я преместя ако модератора може ще съм благодарен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта