PL/KR в Голф 3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Вто 18 мар 2008 21:11


В момента е с 1.8 моно , ААМ, демек 75 к.с.




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 18 мар 2008 21:50


Колега, не съм правил конверсия досега, за разлика от други хора във форума, които имат много повече опит от мен, обаче следва да се замислиш също и за други неща - окачване, спирачки...
Виждал съм веднъж един Г3 на който от 1,8 моно му бяха сложили 1,9 ТДИ - беше жалка гледка, първо че неможеше да спира като се позасили - спирачките не го удържаха, и второ че смаха предното окачване за два месеца - не е смятано за такава маса, така че не си мисли че само ще боднеш КР-а, малко кабели и айде готово.Пък като се замислиш има две или три ГТИ на части във форума в момента,и цените са добри, така че успех, и да пускаш снимки :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 18 мар 2008 23:05


И кво ше смаха на предното окачване? Като е същото и на ГТИ, дисковете трябва да са му 239мм, ГТИ 8В излиза със същия диаметър дискове, само че вентилирани, хубаво е отзад да стане на дискове, и ако му се занимава на човека и с помпа и серво от Пасат както беше направил "Сашобас" ако не се лъжа от форума! Окачването му няма нищо, ся ако е маняк и не му дреме много за бъбреците, да сложи едни билщайни с 40мм стъбло, за справка нормалните са с 20мм! Окачването си му е добре!


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 18 мар 2008 23:21


K_Power написа:И кво ше смаха на предното окачване? Като е същото и на ГТИ, дисковете трябва да са му 239мм, ГТИ 8В излиза със същия диаметър дискове, само че вентилирани, хубаво е отзад да стане на дискове, и ако му се занимава на човека и с помпа и серво от Пасат както беше направил "Сашобас" ако не се лъжа от форума! Окачването му няма нищо, ся ако е маняк и не му дреме много за бъбреците, да сложи едни билщайни с 40мм стъбло, за справка нормалните са с 20мм! Окачването си му е добре!

Колега главата на кр-а не е с по добри портове ами с по добър порт(не ми се търси кой точно), на абф-а единя е по добър а на кр-а другия, а за спирачките гти 8в в голф3 има същите спирачки като 16в модела (280мм).....


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 19 мар 2008 0:07


амортесьорите са други за ТДИ, това имах предвид, иначе на ААМ и на ГТИ незнам дали са еднакви :lol:


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Сря 19 мар 2008 2:38


Не съм вчерашен => много добре знам че преди да правиш една кола силна откъм мотор, трябва преди това да помислиш за спирачките и окачването.В момента 3-ката е с изцяло Eibach окачване 60/40 , така че откъм окачване и визия го докарва...разполагам с цял голф 2 КР от която смятам да прехвърля целите предни макферсони с вентилираните спирачки...задният мост е с дискове и доколкото виждам е еднакъв като захващане с този от 3-ката, така че и него ще го преместя.

Какъв е ефекта от смяната на сервото с такова от пасат?Аз на Г3-ката имам АБС а КР-а няма...и се чудя дали има разлика между двете сервота и дали да не си оставя 3-ковото,защото искам да си запазя АБС-а


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 19 мар 2008 3:48


задния мост е различен!
Запази си АБС ако можеш! само не знам как ще синхронизираш инсталациите....


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 19 мар 2008 10:34


АБС си го остави, по-добре! Без АБС кола спира по-добре, когато можеш да използваш спирачките както трябва, например няма състезателна кола с АБС! Боби, какво му е различното на моста освен, че е по-тесен на Г2, като захват на купето е същия!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 19 мар 2008 11:59


E?!?!? Това че е по-тесен не е ли достатъчно? :)....

по лесно е през шенкелите и ...... 2 жила за ръчна...


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 19 мар 2008 15:07


Еми да си прехвърли главините с дисковете, апаратите и жилата за ръчната от двойковия мост на този на тройката! Мен за ръчна ми се въртеше за моя едно друго нещо, ма е доста разправия и за сега ще се откажа! Хидравличната ръчна, си е хидравлична ръчна!!! :lol:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 19 мар 2008 16:29


Bobby_ написа:E?!?!? Това че е по-тесен не е ли достатъчно? :)....

по лесно е през шенкелите и ...... 2 жила за ръчна...


Добре де, това алтернативно означава ли че мога на двойката да си сложа тройков мост, за да ми е по-широка отзаде :roll:


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Чет 03 апр 2008 12:42


Трансплантацията вече започна...всичко върви добре...Вчера извадихме КР-а и днес може би ще га вкарваме в 3-ката...Чудя се обаче кои скорости да си сложа в 3-ката...Някой може ли да ме светне къде точно пише моделът на скоростите, за да мога да видя предавателните им числа в каталога...оглеждах ги отвсякъде но немога да видя никъде да пише буквички или цифрички.Предполагам че от КР-а скоростите трябва да са 2У,а на 3-ката да са CHC или ATH.Попринцип искам по дълга кутия,защото колата се ползваше и ще се ползва предимно за извънградско...Съвети?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 03 апр 2008 13:24


Кода е написан отдолу на кутията,КR-ските скорости са къси,така че трябва да си оставиш тези от тройка.


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Сря 09 апр 2008 9:53


Сега проблема е в радиатора...3-ката ми е с малкия, а не ми се ще да карам този мотор,много много с него...Тука се разкарвам по някакви морги по провинцията и един ми обясни че за да си сменя радиатора на 3-ката с по големият, трябва да го сменя с цялата предна маска и съответно ми обяви някаква страшна цифра, при която аз си тръгнах възмутен!Та искам да ви питам, тва вярно ли е, наистина ли трябва с големият радиатор да сменя цялата маска за да пасне?И понеже един колега ми предлага радиатор от Г2 с два вентилатора, той може ли да се захване на мойта маска на 3-ката?


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 09 апр 2008 10:17


Колко пари ти е казал?Ми маските са еднакви, едната само е с 2 перки, другата е с 1.Но като размери и тн са еднакви.Мисълта ми е, че едва ли ше е проблем да й се сложи на тая с една перка, голям радиатор.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта