PL/KR в Голф 3
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, не съм правил конверсия досега, за разлика от други хора във форума, които имат много повече опит от мен, обаче следва да се замислиш също и за други неща - окачване, спирачки...
Виждал съм веднъж един Г3 на който от 1,8 моно му бяха сложили 1,9 ТДИ - беше жалка гледка, първо че неможеше да спира като се позасили - спирачките не го удържаха, и второ че смаха предното окачване за два месеца - не е смятано за такава маса, така че не си мисли че само ще боднеш КР-а, малко кабели и айде готово.Пък като се замислиш има две или три ГТИ на части във форума в момента,и цените са добри, така че успех, и да пускаш снимки
Виждал съм веднъж един Г3 на който от 1,8 моно му бяха сложили 1,9 ТДИ - беше жалка гледка, първо че неможеше да спира като се позасили - спирачките не го удържаха, и второ че смаха предното окачване за два месеца - не е смятано за такава маса, така че не си мисли че само ще боднеш КР-а, малко кабели и айде готово.Пък като се замислиш има две или три ГТИ на части във форума в момента,и цените са добри, така че успех, и да пускаш снимки

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И кво ше смаха на предното окачване? Като е същото и на ГТИ, дисковете трябва да са му 239мм, ГТИ 8В излиза със същия диаметър дискове, само че вентилирани, хубаво е отзад да стане на дискове, и ако му се занимава на човека и с помпа и серво от Пасат както беше направил "Сашобас" ако не се лъжа от форума! Окачването му няма нищо, ся ако е маняк и не му дреме много за бъбреците, да сложи едни билщайни с 40мм стъбло, за справка нормалните са с 20мм! Окачването си му е добре!
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
K_Power написа:И кво ше смаха на предното окачване? Като е същото и на ГТИ, дисковете трябва да са му 239мм, ГТИ 8В излиза със същия диаметър дискове, само че вентилирани, хубаво е отзад да стане на дискове, и ако му се занимава на човека и с помпа и серво от Пасат както беше направил "Сашобас" ако не се лъжа от форума! Окачването му няма нищо, ся ако е маняк и не му дреме много за бъбреците, да сложи едни билщайни с 40мм стъбло, за справка нормалните са с 20мм! Окачването си му е добре!
Колега главата на кр-а не е с по добри портове ами с по добър порт(не ми се търси кой точно), на абф-а единя е по добър а на кр-а другия, а за спирачките гти 8в в голф3 има същите спирачки като 16в модела (280мм).....
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
Не съм вчерашен => много добре знам че преди да правиш една кола силна откъм мотор, трябва преди това да помислиш за спирачките и окачването.В момента 3-ката е с изцяло Eibach окачване 60/40 , така че откъм окачване и визия го докарва...разполагам с цял голф 2 КР от която смятам да прехвърля целите предни макферсони с вентилираните спирачки...задният мост е с дискове и доколкото виждам е еднакъв като захващане с този от 3-ката, така че и него ще го преместя.
Какъв е ефекта от смяната на сервото с такова от пасат?Аз на Г3-ката имам АБС а КР-а няма...и се чудя дали има разлика между двете сервота и дали да не си оставя 3-ковото,защото искам да си запазя АБС-а
Какъв е ефекта от смяната на сервото с такова от пасат?Аз на Г3-ката имам АБС а КР-а няма...и се чудя дали има разлика между двете сервота и дали да не си оставя 3-ковото,защото искам да си запазя АБС-а
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
Трансплантацията вече започна...всичко върви добре...Вчера извадихме КР-а и днес може би ще га вкарваме в 3-ката...Чудя се обаче кои скорости да си сложа в 3-ката...Някой може ли да ме светне къде точно пише моделът на скоростите, за да мога да видя предавателните им числа в каталога...оглеждах ги отвсякъде но немога да видя никъде да пише буквички или цифрички.Предполагам че от КР-а скоростите трябва да са 2У,а на 3-ката да са CHC или ATH.Попринцип искам по дълга кутия,защото колата се ползваше и ще се ползва предимно за извънградско...Съвети?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега проблема е в радиатора...3-ката ми е с малкия, а не ми се ще да карам този мотор,много много с него...Тука се разкарвам по някакви морги по провинцията и един ми обясни че за да си сменя радиатора на 3-ката с по големият, трябва да го сменя с цялата предна маска и съответно ми обяви някаква страшна цифра, при която аз си тръгнах възмутен!Та искам да ви питам, тва вярно ли е, наистина ли трябва с големият радиатор да сменя цялата маска за да пасне?И понеже един колега ми предлага радиатор от Г2 с два вентилатора, той може ли да се захване на мойта маска на 3-ката?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта