Турбо на атмосферен KR - 230 коня...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 19 мар 2008 10:45


Tyan написа:никакъв шанс ....прекалено много бяга от квадрата ...требе други бутала, друг колянов вал друга глава друг блок :lol: требе друг мотор


Главата си става, ако се изтърже като хората, по-големшки клапани, 320 валове, много леки буталца с по два сегмента по около 350-400 евро бройката, леки биелички около 1300-1400 евро комплекта, рязане на колянов вал, тротъл бодита с пресметнати за дадената експлоатация тромпети и т.н. Парата идва изключително много, инжектори и повечето толкова силни атмосферни коли са с по два инжектора на цилиндър и т.н. А имаше едно време един Нисан в Българския рали шампионат, киткар, който беше с по 4 инжектора на цилиндър!




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 19 мар 2008 10:59


a ако се преправи двутактов така ще достига около 260 коне при 6000 оборота 8) ..... за да достигне конете за които си говорим трябва да върти на 10 000-10 500 оборота ..сами се сещате че при тоя ход на буталото в сегашният си вид няма как да стане.....


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 19 мар 2008 11:33


Tyan написа:a ако се преправи двутактов така ще достига около 260 коне при 6000 оборота 8) ..... за да достигне конете за които си говорим трябва да върти на 10 000-10 500 оборота ..сами се сещате че при тоя ход на буталото в сегашният си вид няма как да стане.....

Ама ти как точно искаш да е 240коня с сток бутала и сток части изобщо ли?Е тва верно нема как да стане ,за да е 240коня си требе смяна на някои работи то не може от нищо нещо с магия


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 19 мар 2008 11:37


Golf 3 1.8 написа:
Tyan написа:a ако се преправи двутактов така ще достига около 260 коне при 6000 оборота 8) ..... за да достигне конете за които си говорим трябва да върти на 10 000-10 500 оборота ..сами се сещате че при тоя ход на буталото в сегашният си вид няма как да стане.....

Ама ти как точно искаш да е 240коня с сток бутала и сток части изобщо ли?Е тва верно нема как да стане ,за да е 240коня си требе смяна на някои работи то не може от нищо нещо с магия


the dark side of the force is a pathway of many abilities 'some' consider to be unnatural.....


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 19 мар 2008 11:40


Vizor написа:
Golf 3 1.8 написа:
Tyan написа:a ако се преправи двутактов така ще достига около 260 коне при 6000 оборота 8) ..... за да достигне конете за които си говорим трябва да върти на 10 000-10 500 оборота ..сами се сещате че при тоя ход на буталото в сегашният си вид няма как да стане.....

Ама ти как точно искаш да е 240коня с сток бутала и сток части изобщо ли?Е тва верно нема как да стане ,за да е 240коня си требе смяна на някои работи то не може от нищо нещо с магия


the dark side of the force is a pathway of many abilities 'some' consider to be unnatural.....

Еxactly :wink:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 19 мар 2008 11:46


Не бъдете толкова гадни ... случва се човек да се заблоди ...
Веднъж в Триград един пич ми обясняваше, че КР-а му бил 1300к.с. :shock - това преди деноминацията ;)

Иначе ако е боцнал един НОС може да си мисли че е 230-240 ;)


Потребителски аватар
veselinov
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 23:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

da

Мнениеот veselinov » Сря 19 мар 2008 11:57


виждам няма смисал ада обеснявам за ко става вапрос.които невярва. :roll: ако някои е ходил на междене на летището знае ВР 6цата и знае как варви миналата година драпна търновския кадет (черния мат).ас се пусках с ВР6 цата и .....апак с 150 дет чипосвани били пилени им земам по 3 4 коли

Последна промяна от veselinov на Сря 19 мар 2008 11:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 19 мар 2008 11:57


Малко размисли и страсти
VW Drake 16V 280hp@8750rpm
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: da

Мнениеот group® » Сря 19 мар 2008 12:02


veselinov написа:виждам няма смисал ада обеснявам за ко става вапрос.които невярва. :roll: ако някои е ходил на междене на летището знае ВР 6цата и знае как варви миналата година драпна търновския кадет (черния мат).ас се пусках с ВР6 цата и .....апак с 150 дет чипосвани били пилени им земам по 3 4 коли
и така ли реши че е 230-240 коня :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 19 мар 2008 12:08


[quote="Golf 3 1.8"][/quote]

е па аз кво казвам ....то като го смениш целия вече не е КР :)


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Сря 19 мар 2008 12:20


Tyan написа:
Golf 3 1.8 написа:


е па аз кво казвам ....то като го смениш целия вече не е КР :)


Именно :lol: :wink:


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Сря 19 мар 2008 13:12


Мноу яка тема :roll: И мойто голф е 250 коня.То тва ферарита,ламборджинита,поршета ги праим луди,ама ако беха и в движение щеше да е още по добре.
Стига бе хора тва да изкараш тия коне ,тва вече нема да е КР,тва ще бъде друг двигател във купе от голф цвай


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 19 мар 2008 16:04


Сега нека кажа няколко думи за този 240hp голф
Според мен ако му се махне газовата може да стане околоооо 280 както ги смятахме
Двигателя е КР с "ел.дюзи"
имал някакъв чип до колкото успя да обясни момчето 20% повече мощност
и някакви гърнета към 20-тина коня дето вдигали
Според мен целия този пауър идва от ръждата която се вижда по праговете ;)
Е мисля, че успяхме да разбулим мистерията около 240-те коня на момчето ..
успех в силовия тунинг

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта