Доработки на 1.8Т ..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 11 авг 2005 19:44


paco написа:
prj57 написа:получава се backpressure който се връща обратно в турбото и заради лопатките все едно се опитва да завърти наобратно и се пречка със перките от турбината - все пак са на една ос :wink:


Може да го забави въртенето, ама да го разърти на обратно gruebel

РАСО


Така така ... и двама сте прави, но само до някъде. Турбината на обратно няма начин да се завърти (нали все пак излзат изгорели газове макар и малко от другата страна) но при затворена дроселова клапа както е споменато вече се създава backpressure което бие в лопатките и т.н.т (да не се повтаряме).
Клапана който предполагам, че prj57 предлага да се използва не е Blow-Off Valve а тъй наречените Hybrid Valve които хем пускат малко въздух навънка за да направят този "толкова важен и готин" звук хем пускат останалата част в системата за не се обогати сместа прекалено. (Нали този въздух вече от премерен от MAF-a и отчетен от компютъра за горивната смес)
С обикновенният Blow-Off на този двигател направо излизат черни кълбета при смяна на скоростите, виждал съм го лично.
При Hybrid-а този ефект би трябвало да е минимализиран, НО все пак го има и Хибридите струват няколко пъти по-скъпо от обикновенните DV и НЕ ДАВАТ НИКАКВО ПРЕДИМСТВО ПРЕД ЕДИН ОБИКНОВЕН И МНОГО ПО ЕФТИН DV Това го правят гъзетата само за да се чува от колата "Пшшшшшшът" като сменят скоростите и всички на около да се стрескат и да я гледат. Нито една конска сила в повече не прави за тези допълнителни $150-$200.
Ако това е което целиш давай ... и аз ще ти пратя светещи пръскалки за капака фор фри та да има 'кво да гледат. :yeaha:
Ето още малко инфо по въпроса.

The 1.8T diverter or air bypass valve, when operating properly, re-circulates air back into the intake track to maintain the proper air to fuel ratio. A typical blow off valve does not re-circulate the air but vents it into the atmosphere. This is what results in that cool sound that a blow off valve gives. The hybrid blow off valve does both; it re-circulates some air and vents some. The key to getting one to function correctly is to get the right amount of air re-circulated so that the air fuel ratio is correct. The adjustable ones allow you to set the amount of air that is vented. If you are interested in a Hybrid valve due to the enhanced iblow off soundi, check out the GFB Hybrid valve that is sold by New Dimensions (www.ndauto.com). If sound isnit that important n Iid stick with the OEM
http://www.europeancarweb.com/tech/techletters/0000ec_techletters01a/




Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Чет 11 авг 2005 23:50


Ето какво предлага Проспиид за 1,8Т,но цените са :horror:
Изображение
Разпределителни валове, комплект, VAG 1.8T 20V, 276°/296
Фаза на всмукателен вал: 270°
Фаза на изпускателен вал: 286°
Максимално отваряне на всмукателния клапан: 9.24mm
Максимално отваряне на изпускателния клапан: 10.26mm
Цена: 1 686.04 BGN
Изображение
Изпускателен колектор, тръбен, неръждаема стомана 304SS, VAG 1.8T
Подходящ е за замяна на оригиналния колектор на напречно-разположените двигатели 1.8 Turbo на VW / Audi / Seat / Skoda при смяна на оригиналната турбина ККК.
Цена: 1 983.58 BGN


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 12 авг 2005 0:16


Нито една конска сила в повече не прави за тези допълнителни $150-$200.


Не казавам че дава коне.... не ме разбирай погрешно, но все пак си мисля че имаш повече свобода в настройките от DV-то.

gti, мани ги тия от Проспийд, тея цени и в нета ги няма.....еб*х го в колектора....за 300$-400$ макс има ебати готините и яки колектори.....за валовете да не говорим.....


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 12 авг 2005 12:23


Колектори....пари....да ама не и от мен :x

Вече съм направил фланците за моя 16VT само трябва да олета тръбите и :twisted:

Мисля да се заиграете с настройките на ECU то а разтоварването на турбото ... начини бол. Аз ще си ползвам дросела от G60 за тая работа . Те са си го направили хората а и се е доказал, като ефективен.

РАСО


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 12 авг 2005 12:29


paco, ще стане ли дросела от Г60 на КР двигателя? Не е ли наопаки от твоя? gruebel


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 12 авг 2005 13:03


Същата работа, като при KR-a само дето пред нея има механично отварящ се клапан за разтоварване. Като върнеш до край газта и се отваря.
Недостатъке ,че няма потециометър монтиран на нея ама ще и сложа един от Опел Омега 2.0i 8)

Утре ще я снимам и ще я пусна в ТУНИНГ при проекта ми.
Още миналата седмица я купих ама не сам се сетил да я снимам.

РАСО


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 14 авг 2005 0:29


а така пищета че събирам инфо за двг-та с КR -матори, че скоро ..........


Потребителски аватар
Playmen
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 21 юни 2005 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Playmen » Пет 19 авг 2005 18:34


gti, мани ги тия от Проспийд, тея цени и в нета ги няма.....еб*х го в колектора....за 300$-400$ макс има ебати готините и яки колектори.....за валовете да не говорим.....

Извинявайте че се намесвам може би не съвсем по темата, но ме
интересуват колекторните тръби и валовете.
Кажете някой фирми и адреси. bowdown


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 25 авг 2005 14:42


Виж тука http://www.oettinger.de/index2_e.htm :wink:
max. power 169 kW (230 bhp) @ 5800 rpm 110 kW (150 bhp)@ 5700
max. torque 264 lb ft (360 Nm) @ 2800 rpm 154 lb ft (210 Nm)@1750-4600
0 - 100 km/h approx. 6,3 sec approx. 8,5 sec
max. speed approx. 238 km/h (148 mph) approx. 216 km/h (135 mph)
Само,че струва 5000евро :cry:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта