Пич, НЯМА ТАКЪВ КЛАПАН!!!!!!!!
ПОМИСЛИ МАЛКО ......... ако има такъв натискането на спирачката на крака ще е само веднъж и ще е все едно си дръпнал ръчна и не я отпускаш......!!!!!!!
mk2 ръчна спир4ка на помпа
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Bobby_ написа:е то това е вариянта....

Вижте снимката в началото две тръби вход и изход (помпата е само за ръчна тя няма казанче)
кола без абс за задните колела има само една тръба и се разделя преди или върху моста (поне тея дето съм гледал)

а за хидравличната ръчна става и с апарати с два цилиндъра единия си е работен другия за ръчната и схемата на връзване се сещате....
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ай стига глупости ве...
Ако се ползва обикновено серво от него излизат две тръби за задните колела. Взима се тройник и се обединяват ..след това вече една магистрала тръгва към еднипосочен клапан комбиниран с винтил за разпределение на спирачното усилие. След него се включва входа на хидравличната спирачка а изхода и отива пак през тройик съответно към всяко задно колело. Не се ползва кантара на задния мост и затова трябва да се внимава доката се свикне и настрой за да е стабилна , но може да си играеш с разпределението на спиране до 50:50. Когато не едръпната "ръчната" тя е проточна а като се дръпне бута замо към задни колела заради еднопосочния клапан в разпределителя на усилие.
Това е ...
РАСО
Ако се ползва обикновено серво от него излизат две тръби за задните колела. Взима се тройник и се обединяват ..след това вече една магистрала тръгва към еднипосочен клапан комбиниран с винтил за разпределение на спирачното усилие. След него се включва входа на хидравличната спирачка а изхода и отива пак през тройик съответно към всяко задно колело. Не се ползва кантара на задния мост и затова трябва да се внимава доката се свикне и настрой за да е стабилна , но може да си играеш с разпределението на спиране до 50:50. Когато не едръпната "ръчната" тя е проточна а като се дръпне бута замо към задни колела заради еднопосочния клапан в разпределителя на усилие.
Това е ...
РАСО
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
колеги каде е това обикновенно серво с две тръби от него за задните колела, като от някои помпи излизат само две тръби, или и двете да са за задните колела?
аиде мислете малко де,
колко тръбички ви излизат от помпата две, три, ами като колата е с 4 колела с спирачки какво правиме?
а за хидравличната ръчна , може и от обикновенна помпа като за вход се използва входа за казанчето за течността



а за хидравличната ръчна , може и от обикновенна помпа като за вход се използва входа за казанчето за течността
racing_team_vidin написа:колеги каде е това обикновенно серво с две тръби..........
Баце, значи от помпата излизат 2 тръби (ако има АБС в по-новите коли) а в няй честите случаи излиза 4 тръби.....
2 за да заден кръг
2 за преден кръг
Тези които за за задните спирачки се обединяват в 1 тръба ...... после се монтира регулатор за задния кръг => после една проточна помпа с ръчка => после от тази тръба с тройник се правят 2 тръби и към всяко колело!!!!
Пацо повтарям те ама.....
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Bobby_ написа:racing_team_vidin написа:колеги каде е това обикновенно серво с две тръби..........
Баце, значи от помпата излизат 2 тръби (ако има АБС в по-новите коли) а в няй честите случаи излиза 4 тръби.....
2 за да заден кръг
2 за преден кръг
Тези които за за задните спирачки се обединяват в 1 тръба ...... после се монтира регулатор за задния кръг => после една проточна помпа с ръчка => после от тази тръба с тройник се правят 2 тръби и към всяко колело!!!!
Пацо повтарям те ама.....
Гледах някакъв голф без абс, и от помпата излизаха само 2 тръбички, затова НЕ Ви споря, може на тоя да са правили побългарения, А само да питам "Тези които за за задните спирачки се обединяват в 1 тръба " какъв е смисъла по-голям дебит и налягане или ....

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: mk2 ръчна спир4ка на помпа
е няма ли от някъде да се види това нещо и дасе качи една снимка, че така само на посоки се говори, без никои да е показал какво представлява всъщност.
аз от скоро мисля по въпроса и ако имам развитие ще пиша.
аз от скоро мисля по въпроса и ако имам развитие ще пиша.
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: mk2 ръчна спир4ка на помпа
Хайде да поразръчкам и аз темата, при мен в моргата има едно Рено Гранд Сценик, 2007 г. производство, та то е с електромеханична ръчна спирачка, пуска се с бутон. Лошото е, че я продадох и не мога да дам подробности за начина на действие.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта