mk2 ръчна спир4ка на помпа

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 28 мар 2008 10:35


Пич, НЯМА ТАКЪВ КЛАПАН!!!!!!!!

ПОМИСЛИ МАЛКО ......... ако има такъв натискането на спирачката на крака ще е само веднъж и ще е все едно си дръпнал ръчна и не я отпускаш......!!!!!!!




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 28 мар 2008 14:35


Мисля, че имаше клапан Боби! Днес ше се чуя с пилота и с механика и ше видя на Клиото Н3 как му беше хидр. ръчна!


Потребителски аватар
malkiq
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malkiq » Пет 28 мар 2008 15:07


няма клапан помпата играе ролята на клапан


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Съб 29 мар 2008 7:00


тука все някои знае какво предстатавлява :roll:

МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ :(


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 03 апр 2008 21:41


:arrow:


pesho34
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven

Мнениеот pesho34 » Чет 03 апр 2008 22:54


ако двете помпи са последователно варзани нема ли да стане..


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 04 апр 2008 0:15


е то това е вариянта....


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 04 апр 2008 3:07


Bobby_ написа:е то това е вариянта....

:да:

Вижте снимката в началото две тръби вход и изход (помпата е само за ръчна тя няма казанче)
кола без абс за задните колела има само една тръба и се разделя преди или върху моста (поне тея дето съм гледал) :roll:
а за хидравличната ръчна става и с апарати с два цилиндъра единия си е работен другия за ръчната и схемата на връзване се сещате....


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 04 апр 2008 20:18


kak така последователно свързани да го разбирам :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 04 апр 2008 22:25


Ай стига глупости ве...

Ако се ползва обикновено серво от него излизат две тръби за задните колела. Взима се тройник и се обединяват ..след това вече една магистрала тръгва към еднипосочен клапан комбиниран с винтил за разпределение на спирачното усилие. След него се включва входа на хидравличната спирачка а изхода и отива пак през тройик съответно към всяко задно колело. Не се ползва кантара на задния мост и затова трябва да се внимава доката се свикне и настрой за да е стабилна , но може да си играеш с разпределението на спиране до 50:50. Когато не едръпната "ръчната" тя е проточна а като се дръпне бута замо към задни колела заради еднопосочния клапан в разпределителя на усилие.
Това е ...

РАСО


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 04 апр 2008 22:50


колеги каде е това обикновенно серво с две тръби от него за задните колела, като от някои помпи излизат само две тръби, или и двете да са за задните колела? :roll: аиде мислете малко де, :twisted: колко тръбички ви излизат от помпата две, три, ами като колата е с 4 колела с спирачки какво правиме? :shock

а за хидравличната ръчна , може и от обикновенна помпа като за вход се използва входа за казанчето за течността


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 04 апр 2008 23:17


racing_team_vidin написа:колеги каде е това обикновенно серво с две тръби..........



Баце, значи от помпата излизат 2 тръби (ако има АБС в по-новите коли) а в няй честите случаи излиза 4 тръби.....
2 за да заден кръг
2 за преден кръг

Тези които за за задните спирачки се обединяват в 1 тръба ...... после се монтира регулатор за задния кръг => после една проточна помпа с ръчка => после от тази тръба с тройник се правят 2 тръби и към всяко колело!!!!

Пацо повтарям те ама.....


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 05 апр 2008 15:41


Bobby_ написа:
racing_team_vidin написа:колеги каде е това обикновенно серво с две тръби..........



Баце, значи от помпата излизат 2 тръби (ако има АБС в по-новите коли) а в няй честите случаи излиза 4 тръби.....
2 за да заден кръг
2 за преден кръг

Тези които за за задните спирачки се обединяват в 1 тръба ...... после се монтира регулатор за задния кръг => после една проточна помпа с ръчка => после от тази тръба с тройник се правят 2 тръби и към всяко колело!!!!

Пацо повтарям те ама.....


Гледах някакъв голф без абс, и от помпата излизаха само 2 тръбички, затова НЕ Ви споря, може на тоя да са правили побългарения, А само да питам "Тези които за за задните спирачки се обединяват в 1 тръба " какъв е смисъла по-голям дебит и налягане или .... :roll:


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: mk2 ръчна спир4ка на помпа

Мнениеот grishitu » Вто 04 авг 2009 13:15


е няма ли от някъде да се види това нещо и дасе качи една снимка, че така само на посоки се говори, без никои да е показал какво представлява всъщност.
аз от скоро мисля по въпроса и ако имам развитие ще пиша.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: mk2 ръчна спир4ка на помпа

Мнениеот batetony67 » Пет 28 авг 2009 22:16


Хайде да поразръчкам и аз темата, при мен в моргата има едно Рено Гранд Сценик, 2007 г. производство, та то е с електромеханична ръчна спирачка, пуска се с бутон. Лошото е, че я продадох и не мога да дам подробности за начина на действие.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта