Ами да ти кажа всеки си има мнение
возих се в абф-а върви малко по малко от КР-а ми
който е долу горе сигурно толкова
а е зле направо
филтри милтри масла дюзи всичко е митко китката
не му карах абф-а щото мразя да карам чужди коли но определено разлика между кр-а ми и абф-а му имаше сериозна според мен поне във високите разликата беше осезаема (нямаше къде да го тестваме и на 3-та защото нямаше улица достатъчно)
най тъпото е че аз съм сигурен че ще дам долу горе толкова коне на колелата
сиреч към 115-120 (за жалост нямах пари да се замеря)
красьо даде 130
по това което виждам само КОНУСЕН (с панелен нищо не ставаше

) спортен филтър двигна ~5% на колелата
(няколко теста имаше и на всичките филтъра вдигаше по толкова!)
на кр-а конусен филтър не може да се сложи (виждал съм сложен ама хамалогия голяма) но може да се махне.. което ще даде малко по малко от конусния (няма да има завихрянето което бат Свилен обяни) и да кажем че ще вдигне по малко.. ако разкарам и това отвратително задно гърне което зверски ми запушва колата..
тъпо е че красьо е дал практически малко коне за толкова много модове по колата
валовете дроселите и всичко останало
то излиза че с тях е вдигнал 10-15 коня ебати..? (според зависи .. 10 ги виждам аз долу горе)
ама както и да е
+ това не забравяй друго.. за колко време красьо достига тези обороти
абф-а докато се развърти свършва улицата ..
а красьо си кара практически постоянно в максималната си мощност което и долу горе според мен била целта му
абе трябваше повече коли да дойдем за да може да има по голяма база за сравнение..
НАЙ-тъпото е друго че много хора щяха да идват а никой не дойде
другия път и аз просто няма да дойда и готово
