Дино-ден - резултати и коментари...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 29 мар 2008 22:39


Vizor написа:
Plarol написа:

Резултати:в конски сили и въртящ момент на колелата

Сток.................................................111.0HP/ 141.0N.M

С конусен спортен филтър JR.............116.2HP 146.3N.M


:wink:

Само 1 ли се е тествал, а с вентилатора какво стана




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 29 мар 2008 22:42


1 кон на колелата и 10 нютонметра въртящ момент което практически си е ефект
с смятай че ако направим това с турбинната част дето го мислим в момента..

ама днеска дадох малко идей на нашия човек да видим какво ще измисли ;)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 30 мар 2008 1:52


Абе момчета перфектни стойности му е дало на момчето с абф-а.Тва дино дава по големи загуби и само ше ви дам за пример на оНиа колата с 10000лв наляти в нея в атмосферен тунинг кр с дросели валове колектор електроника и сгъстяване даде 130коня а на колегата абф-а с филтър дава 116 ми тва си е супер аз па да ви кажа!!!!! :shock


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 30 мар 2008 2:09


Ами да ти кажа всеки си има мнение
возих се в абф-а върви малко по малко от КР-а ми
който е долу горе сигурно толкова
а е зле направо
филтри милтри масла дюзи всичко е митко китката
не му карах абф-а щото мразя да карам чужди коли но определено разлика между кр-а ми и абф-а му имаше сериозна според мен поне във високите разликата беше осезаема (нямаше къде да го тестваме и на 3-та защото нямаше улица достатъчно)
най тъпото е че аз съм сигурен че ще дам долу горе толкова коне на колелата
сиреч към 115-120 (за жалост нямах пари да се замеря)
красьо даде 130
по това което виждам само КОНУСЕН (с панелен нищо не ставаше :lol: ) спортен филтър двигна ~5% на колелата
(няколко теста имаше и на всичките филтъра вдигаше по толкова!)
на кр-а конусен филтър не може да се сложи (виждал съм сложен ама хамалогия голяма) но може да се махне.. което ще даде малко по малко от конусния (няма да има завихрянето което бат Свилен обяни) и да кажем че ще вдигне по малко.. ако разкарам и това отвратително задно гърне което зверски ми запушва колата..
тъпо е че красьо е дал практически малко коне за толкова много модове по колата
валовете дроселите и всичко останало
то излиза че с тях е вдигнал 10-15 коня ебати..? (според зависи .. 10 ги виждам аз долу горе)
ама както и да е
+ това не забравяй друго.. за колко време красьо достига тези обороти ;)
абф-а докато се развърти свършва улицата ..
а красьо си кара практически постоянно в максималната си мощност което и долу горе според мен била целта му

абе трябваше повече коли да дойдем за да може да има по голяма база за сравнение..



НАЙ-тъпото е друго че много хора щяха да идват а никой не дойде ;)
другия път и аз просто няма да дойда и готово :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 30 мар 2008 8:14


Визоре, аз имах огромно желание да замеря и 2-те ми коли, но просто имах много, ама страшно много работа и нямаше как да дойда, но друг път може и да дойда.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 30 мар 2008 9:18


Vizor написа:.. ако разкарам и това отвратително задно гърне което зверски ми запушва колата..

младеж, легни под колата и разгледай пак.
ТИ НЯМАШ ЗАДНО ГЪРНЕ!!!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 30 мар 2008 9:51


Vizor написа:Ами да ти кажа всеки си има мнение
возих се в абф-а върви малко по малко от КР-а ми
който е долу горе сигурно толкова
а е зле направо
филтри милтри масла дюзи всичко е митко китката
не му карах абф-а щото мразя да карам чужди коли но определено разлика между кр-а ми и абф-а му имаше сериозна според мен поне във високите разликата беше осезаема (нямаше къде да го тестваме и на 3-та защото нямаше улица достатъчно)
най тъпото е че аз съм сигурен че ще дам долу горе толкова коне на колелата
сиреч към 115-120 (за жалост нямах пари да се замеря)
красьо даде 130
по това което виждам само КОНУСЕН (с панелен нищо не ставаше :lol: ) спортен филтър двигна ~5% на колелата
(няколко теста имаше и на всичките филтъра вдигаше по толкова!)
на кр-а конусен филтър не може да се сложи (виждал съм сложен ама хамалогия голяма) но може да се махне.. което ще даде малко по малко от конусния (няма да има завихрянето което бат Свилен обяни) и да кажем че ще вдигне по малко.. ако разкарам и това отвратително задно гърне което зверски ми запушва колата..
тъпо е че красьо е дал практически малко коне за толкова много модове по колата
валовете дроселите и всичко останало
то излиза че с тях е вдигнал 10-15 коня ебати..? (според зависи .. 10 ги виждам аз долу горе)
ама както и да е
+ това не забравяй друго.. за колко време красьо достига тези обороти ;)
абф-а докато се развърти свършва улицата ..
а красьо си кара практически постоянно в максималната си мощност което и долу горе според мен била целта му

абе трябваше повече коли да дойдем за да може да има по голяма база за сравнение..



НАЙ-тъпото е друго че много хора щяха да идват а никой не дойде ;)
другия път и аз просто няма да дойда и готово :)



Визоре не знам кво си карал, аз щи дам да караш моя Голф и да видиш, че тройка 2.0 16V върви повече от КР :idea: говоря като цяло от трета скорост на горе АБФ-а е много по-силен, КР има предимстно при стартиране и на първа и втора скорост, след това каквото е спечелил спечелил достатъчно е да вземе победа с малко на 400метра и след това си заминава.
Олекотен КР без салони малони и т.н с сликове дава 15.8-15.9 сток дава +16, че даже има такива дено дават и средни 16ки.
Аз направих вчера 16.2 само от един опит без да е пипано нищо по колата освен един чип :idea: ако разтоваря салони малони, багажник и плесна един хедърс колата ще даде и високи 15ки и ще плеска всеки КР дори и на 400метра.

Ако искаш може да направим няколко старта от летящ на първа до 160-180км да видим кой кого.

A и КР освен да му сложиш хедърс и да му разчистиш генерацията няма нищо какво друго да се прави по него (говоря за леки модове не за турбинации и подобни)

А и на Paskal не знам да ли си виждал какъв АБФ докара миналата седмица на бояна -> пляска с няколко коли на 400метра саксо ВТС 16в, което си дава без проблеме на божура 15.9, а на горе просто го разцепва. :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 30 мар 2008 10:46


Чакай сега.. не се наемай като балканче на байр ;)
първо карах моя голф след това се возих при колегата bugster който даде 116 кончета на колелата
+ това .. нищо не съм казал май ;) казах точно това което ти написа
че нямаше къде да вкараме 3-тата където е силата на абф-а
ама щом искаш да превръщаме раздела в тунинг.бг добре
да беше дошъл да си беше замерил колата без много да спорим нали ? ;)
много философи хилаво бебе всичките сте рацери
просто споделих впечатления
кр-а ми определено върви една идея повече от неговия абф


а ники.. на тебе ще ти кажа едно.. гледай следващия път какво имам под колата защото аз съм виждал а ти си НАДНИКВАЛ ;)
от колектора имам тръба -> резонатор -> почти преди края ЕДНО ОГРОМНО ГРОЗНО ГЪРНЕ (буквално огромно) и накрая тръбата

това имах и в предвид ;)

иначе отидете си замерете колите на диното
фън е голям
и мисля че там е истината
останалото е ЗКУ
ти тоя голф явно си си го взел да ходиш да се гониш
е аз съм си го взел да си го карам от точка А до точка Б и понякога не стигам.. пречат ми едни бордюри и тн

П.П. снощи едно Е46 купе 320и пишеше отзаде
тръгна с ръчка на светофара корава и беше около 1 кола пред мене (щото аз тръгнах като nii) и го понастъпах малко голфето на края на 2-ра (сиреч до 120км долу горе) бях 1 кола пред него
след това и двамата набихме спирачките че имаше куки него го спряха и му зеха 20лв :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 30 мар 2008 10:52


Сега четох, че на Pargo1 корсата със сток C20XE мотор е дала 116коня на диното, така, че 111-116коня от АБФ са си много добре.
А тази Корса А дава средни 14ки на Божура (естетсвено щото е много лека)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 30 мар 2008 10:55


Еми да .. 150 коня мотор 115 коня на диното според мен си е съвсем нормално защо да си е много добре
и 2-та абф-а дадоха същите коне..
каква е разликата на хе-то ? :)
няма..
така че би трябвало да няма и разлика в резултатите
просто на момчетата колите им бяха читави и за това дадоха еднакви резултати (с малката разлика че единия от тях беше с чип :lol: )


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Нед 30 мар 2008 11:03


Визоре аз доколкото разбрах са 2 абф-а и съответно единия със другия без чип :roll:
Ако е така мисля е глупаво да се вади извода, че чипа не действа ... просто може тоя с чипа да има умрели катърчета и чипа сега само да компенсира загубите :roll:
Няма ли някой да е пробвал на една кола със и без чип?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 30 мар 2008 11:11


group® написа:Визоре аз доколкото разбрах са 2 абф-а и съответно единия със другия без чип :roll:
Ако е така мисля е глупаво да се вади извода, че чипа не действа ... просто може тоя с чипа да има умрели катърчета и чипа сега само да компенсира загубите :roll:
Няма ли някой да е пробвал на една кола със и без чип?


групе точно така бате
единия беше с чип другия без
според мен разликата идва от гърнетата примеро
винаги може нещо да запушва или нещо такова и за това да даде по лош резултат
но момчето каза че следващия път ще пробва и без чип ;)
иначе се пробва и с газовия инжекцион
там беше смях вече
дето викат всички че вървял газовия инжекцион все едно няма газово
е даде 80-тина коня или нещо такова .. той ще каже :lol:
особено пък че след 5к оборота зверски обедняваше колата до 19:1
нека пича пусне графиките да ги видите всички


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 30 мар 2008 11:14


Ех много ме е яд че не можах да дойда ама просто нямаше как......В петък се пусках с един вървежен абф без седалки и гума и крик и с едно гърне и бях доста очарован от вървежа на мойта кола ,та ми е интересно кви коне ша даде на диното.....За на краси кр-а дет стана дума визоре много си прав и трябва да ти кажа че тия 130кс много лъжат щот колата се кине да върви а на пръв поглед си викаш е 130коня кво толко,ама на нормален кр ша му напрай 30-40метра на 400 а нагоре ша си заминава още по зле......


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Нед 30 мар 2008 11:14


Това за ГИ е дълга тема и по-добре да не я започваме, но причините могат да са много, а и очевидно нещо не му е наред с него ;)


п.с. ела аз да те повозя на газ и бензин да видим дали ще усетиш разлика ;)


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Нед 30 мар 2008 11:19


niikoo_1 написа:
Vizor написа:




Аааайййдееее почна се!!!! Ники пак реши че неговия АБФ е най-бързия Голф във Вселената!!!!! :lol: Вече почвам да се ядосвам, че си сложих турбина! Къде бяха тия бързи АБФ-и навремето незнам? :gruebel
Имам още един въпрос -К"ВО СТАНА С ВЕНТИЛАТОРА???
махнах целия цитат
mod edit: group®



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта