1п 72кв нови снимки
1p
DEKSTAR написа:Пробвай има разлика,аз съм слагал на 1П мотор комп от ПБ и се усеща разлика,по рязък става мотора.
Ами сега като зглобя двигатела 6те пробвам за сега събирам информация
а за въпросами с шлаифането на главата никой нищо не казва.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: 1p
veidar написа:DEKSTAR написа:Пробвай има разлика,аз съм слагал на 1П мотор комп от ПБ и се усеща разлика,по рязък става мотора.
Ами сега като зглобя двигатела 6те пробвам за сега събирам информация
а за въпросами с шлаифането на главата никой нищо не казва.
Батка, не знам каква информация събираш, но ако искаш да направим мотора, знаеш къде да ме намериш

- Golf_maniac
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
- Автомобил: BMW 530i
- Двигател: V8
- Местоположение: Варна
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Иво(Визор) баце, няма разлика в карантийте, 10:1 степен, с плитките бутала е! То в момента моя мотор биелите не са му като на ПБ щот нямам канала за маслото до буталния болт, нали блока с буталата ми е от Ауди 84 набор, ма голям праз!
ЕКУ-тата като ЕКУ-та са си еднакви, на Г60 ЕКУ-то даже е същото, само, че има един мап сензор в него повече! Аз имам ЕКУ от ПФ мотор Иво(брабус) и картите няма да му имат нищо общо със заводските за ПФ! Тя не е картата за катализатор, а сравнение с ПБ картата е малко по-орязана откъм смес, ама така или иначе ше го правя с дабъл чип, ше имам един файл с много орязана смес за икономия и един за келешки изпълнения!
Сложи някакъв чип за ПБ мотор например, виж дали изпускателния колектор не ти е поорязан, щото на пб-то се събират 4 цилиндъра в два, от там имаш един даунпайп(двуцевка) до долу с голямата леща, виж дали е така при теб! Главата с колко мм клапани ти е? Може и откъм аванс да я отпуснеш малко!


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
К_power
когато търсих за буталата те не бяха от ПБ примерно или нещо такова
пишеше че са същите като на RP! в това съм почти сигурен (все пак беше преди 2 години и кусур..)
Иначе както казват колегите в синхро форума е хубаво да се провери с комп от дали ще стане работата и на мене ми е много интересно!
когато търсих за буталата те не бяха от ПБ примерно или нещо такова
пишеше че са същите като на RP! в това съм почти сигурен (все пак беше преди 2 години и кусур..)
Иначе както казват колегите в синхро форума е хубаво да се провери с комп от дали ще стане работата и на мене ми е много интересно!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Незнам Иво, в горивните камери тези мотори мисля, че нямат никаква разлика! На G60 моторите - PG, 1H, и атмосферните PB, PF няма разлика в горивната камера, мойта глава от ПБ-то камерата й е същата като от на ДС главата, карбураторния мотор дет се слага на Ауди и Пасат Б2! За 1П ... диджифанта му е същинския като на ПБ, каквото и да хванеш от моторния мениджмънт е същото! Гледам го в допел вобера, действително е с 10:1 степен, диджифант е същия, разпределителния вал е като на Пб едно към едно ... охаааа .... ей ся глеам, ми, че той е с два катализатора ве пич!!! От там ти се губят 14к.с.!!!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K_Power написа:Незнам Иво, в горивните камери тези мотори мисля, че нямат никаква разлика! На G60 моторите - PG, 1H, и атмосферните PB, PF няма разлика в горивната камера, мойта глава от ПБ-то камерата й е същата като от на ДС главата, карбураторния мотор дет се слага на Ауди и Пасат Б2! За 1П ... диджифанта му е същинския като на ПБ, каквото и да хванеш от моторния мениджмънт е същото! Гледам го в допел вобера, действително е с 10:1 степен, диджифант е същия, разпределителния вал е като на Пб едно към едно ... охаааа .... ей ся глеам, ми, че той е с два катализатора ве пич!!! От там ти се губят 14к.с.!!!
може може..
моя беше без такива екстри като гърнета и тн
и верно си понавървяваше
една чипосана и с филтър 2е едишънка я наказвах сериозно..
калибра ц20хе ми беше 1 1,5 кола пред мен...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта