1п 72кв нови снимки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1п

Мнениеот veidar » Чет 03 апр 2008 17:46


вече съм в пълен мат да зема да пробвам да сложа един комп от пб




Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Чет 03 апр 2008 20:02


Пробвай има разлика,аз съм слагал на 1П мотор комп от ПБ и се усеща разлика,по рязък става мотора. :wink:


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1p

Мнениеот veidar » Чет 03 апр 2008 20:23


DEKSTAR написа:Пробвай има разлика,аз съм слагал на 1П мотор комп от ПБ и се усеща разлика,по рязък става мотора. :wink:

Ами сега като зглобя двигатела 6те пробвам за сега събирам информация
а за въпросами с шлаифането на главата никой нищо не казва.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1p

Мнениеот NovobranecGT » Чет 03 апр 2008 21:28


veidar написа:
DEKSTAR написа:Пробвай има разлика,аз съм слагал на 1П мотор комп от ПБ и се усеща разлика,по рязък става мотора. :wink:

Ами сега като зглобя двигатела 6те пробвам за сега събирам информация
а за въпросами с шлаифането на главата никой нищо не казва.

Батка, не знам каква информация събираш, но ако искаш да направим мотора, знаеш къде да ме намериш :wink:


Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_maniac » Чет 03 апр 2008 21:31


Само да добавя,че пича,който е писал това в другия форум го е приложил на неговия Голф.Така че,който иска Прей,който иска Плей :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 03 апр 2008 21:39


Иво(Визор) баце, няма разлика в карантийте, 10:1 степен, с плитките бутала е! То в момента моя мотор биелите не са му като на ПБ щот нямам канала за маслото до буталния болт, нали блока с буталата ми е от Ауди 84 набор, ма голям праз! :D ЕКУ-тата като ЕКУ-та са си еднакви, на Г60 ЕКУ-то даже е същото, само, че има един мап сензор в него повече! Аз имам ЕКУ от ПФ мотор Иво(брабус) и картите няма да му имат нищо общо със заводските за ПФ! Тя не е картата за катализатор, а сравнение с ПБ картата е малко по-орязана откъм смес, ама така или иначе ше го правя с дабъл чип, ше имам един файл с много орязана смес за икономия и един за келешки изпълнения! :D Сложи някакъв чип за ПБ мотор например, виж дали изпускателния колектор не ти е поорязан, щото на пб-то се събират 4 цилиндъра в два, от там имаш един даунпайп(двуцевка) до долу с голямата леща, виж дали е така при теб! Главата с колко мм клапани ти е? Може и откъм аванс да я отпуснеш малко!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 04 апр 2008 7:41


Красо, не споря за неща, които не знам.
Значи остава просто да се пробва с друг комп от РВ или PF.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 04 апр 2008 8:32


К_power

когато търсих за буталата те не бяха от ПБ примерно или нещо такова
пишеше че са същите като на RP! в това съм почти сигурен (все пак беше преди 2 години и кусур..)
Иначе както казват колегите в синхро форума е хубаво да се провери с комп от дали ще стане работата и на мене ми е много интересно!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 13:06


Значи ако са като на РП мотор е 9:1 и комп да смени с тея бутала вървеж кат на ПБ трудно ще докара!

Крисо!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 04 апр 2008 13:21


със сигурност ги гледах така в каталозите обаче степента си я дават 10:1 ..?!
може главата да е различна също явно..
но колегата нека пробва с пб комп плъг енд плей да видим


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 13:31


Незнам Иво, в горивните камери тези мотори мисля, че нямат никаква разлика! На G60 моторите - PG, 1H, и атмосферните PB, PF няма разлика в горивната камера, мойта глава от ПБ-то камерата й е същата като от на ДС главата, карбураторния мотор дет се слага на Ауди и Пасат Б2! За 1П ... диджифанта му е същинския като на ПБ, каквото и да хванеш от моторния мениджмънт е същото! Гледам го в допел вобера, действително е с 10:1 степен, диджифант е същия, разпределителния вал е като на Пб едно към едно ... охаааа .... ей ся глеам, ми, че той е с два катализатора ве пич!!! От там ти се губят 14к.с.!!!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 04 апр 2008 13:37


K_Power написа:Незнам Иво, в горивните камери тези мотори мисля, че нямат никаква разлика! На G60 моторите - PG, 1H, и атмосферните PB, PF няма разлика в горивната камера, мойта глава от ПБ-то камерата й е същата като от на ДС главата, карбураторния мотор дет се слага на Ауди и Пасат Б2! За 1П ... диджифанта му е същинския като на ПБ, каквото и да хванеш от моторния мениджмънт е същото! Гледам го в допел вобера, действително е с 10:1 степен, диджифант е същия, разпределителния вал е като на Пб едно към едно ... охаааа .... ей ся глеам, ми, че той е с два катализатора ве пич!!! От там ти се губят 14к.с.!!!


може може..
моя беше без такива екстри като гърнета и тн
и верно си понавървяваше
една чипосана и с филтър 2е едишънка я наказвах сериозно..
калибра ц20хе ми беше 1 1,5 кола пред мен...


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 13:44


Баш от това идват заводските 98к.с. Щот ПФ е едно към едно с ПБ, ама ПБ е 112к.с., а ПФ има един катализатор и е 107к.с., а това има още един!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 04 апр 2008 14:22


хммм много си прав
възможно е напълно мамка му ...
вала същия ли му е ?


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1p

Мнениеот veidar » Пет 04 апр 2008 15:00


Както е тръгнало маи ще наредим пъзела и за сгътяването ако кажете нещо ще е супер.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта