Въпрос за спортни валове!!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За 250 градусови валове според мен можеш да си буташ с нормалните пружини, даже може да минеш и без раздвижно колело! Софт ще ти трябва, ефект ще усетиш! Ще ти се поизмести малко мощността в малко по-високи обороти! Пишат хората, че дават доживотна гаранция, според мен за тази цена, явно са набарали доста валове от други доста известни фирми, минали са ги на една копир машина, малко технология за закалявания на стоманата и правят валове! Цените за чисто нови са доста атрактивни!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bobby_ написа:Айде сега ....не може да сгъстиш АБФ с глава....що говориш така?
ГЛУПОСТИ!!!
пак казвам : С тези валове само ше си дадете парите!!!!!!!!! едни 6кс.... Струват ли си занимавката?
Тези валове със сигурност са "плъг енд прей"
няма да ти трябва нищо за тях и ефекта им е смешен (даже не можеш да ги чуеш) Ако целта ти е да имаш валове и да казваш - "ИМАМ СПОРТНИ ВАЛОВЕ...." да ще се кефиш!
288 валове им дават от 9 до 14кс а с тези...направо не знам....
каква степен искат? никой не споменава....
колко километра ще издеянат ....пак никой не се запитва....
НИКОГА НЕ ТУНИНГОВАЙ ЕЖЕДНЕВКАТА СИ!!!!!!
За 1000лв не си струва занимавката с тези 5-6 кс!!!!!!!!!!!!!
от мен толкова че ..... не мога да ви убедя! с малки валове ефекта е почти "0"
Ми според мен, ако дойдат до тук за около +500лв. и са "плъг анд плей" си трува, поне така си мисля.

Ама сондирам мнения тъй като съм ламер, не ми се ще да ги поръчам и послед да си чукам у главата

- danco
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
sf
Колеги и за мен тази тема е доста интересна.Аз съм със генерация supersprint и спортна кутия sandtler с филтър k&n .Мисля да слагам валове и да се правят нови настройки на диното.Изпратих запитване до prospeed и хората ми върнаха 4-5 варианта за повишаване на мощността при голф 3 гти 16 в.
1.на оригинална кола /без филтър и изпускателна система/-ЧИП -10 конски сили
2.филтър ,изпускателна с/ма,индивидуален чип-15к.с.
3.филтър,изпускателна с/ма,разпределителен вал за ниска степен,индивидуален софтуер на диното-20-25кс.
4.Ковани бутала за висока степен, подходящ разпределителен вал с пружини и тарелки, Air box, изпускателна система, индивидуален софтуер, (мека електроника, олекотен маховик, портване на главата, олекотени клапани, механични повдигачи са опции за супер високи обороти над 8000): + 50 (100) HP
5. Турбо конверсия (турбина, колектори, интеркулер, тръбопроводи, софтуер, филтър): + 70 HP
6.Вариант 5 с друга турбина, ковани бутала и биели, електроника: над 150 HP
Мен ме заинтересува ВАРИАНТ 3 .И ако колата стане 175к.с. няма да е зле
1.на оригинална кола /без филтър и изпускателна система/-ЧИП -10 конски сили
2.филтър ,изпускателна с/ма,индивидуален чип-15к.с.
3.филтър,изпускателна с/ма,разпределителен вал за ниска степен,индивидуален софтуер на диното-20-25кс.
4.Ковани бутала за висока степен, подходящ разпределителен вал с пружини и тарелки, Air box, изпускателна система, индивидуален софтуер, (мека електроника, олекотен маховик, портване на главата, олекотени клапани, механични повдигачи са опции за супер високи обороти над 8000): + 50 (100) HP
5. Турбо конверсия (турбина, колектори, интеркулер, тръбопроводи, софтуер, филтър): + 70 HP
6.Вариант 5 с друга турбина, ковани бутала и биели, електроника: над 150 HP
Мен ме заинтересува ВАРИАНТ 3 .И ако колата стане 175к.с. няма да е зле
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:АБФ не може да го сгъстиш така, той си е 10.5 и ако смъкнеш главата дори минимално става целувка.
КР може, както и да е.
Някои можер ли да даде аргументирано мнение стрували си тези валове с парт.номер: 10.109.418K
от http://autotech.com/prod_engine_camshafts.htm
това са им параметрите:
Intake 10.2mm x 252°
Exhaust 10.9mm x 264°
114° lobe center
Ще има ли ефект от тях ако сложат на сток мотора и само се напише нов софт + раздвижно колеко, пружини.![]()
Ако има вариант да се получи нещо прилично
И защо са толкова евтини тези валове от Аутотех и Билдон винаги съм се чудел да не са голям шит.
Колега тия валове дет си посочил са пълен фарс даже заводските са по добри от тях глей къв е лифта на смукателя 10.2 ,а на заводския е същите градуса ама е 10.8 ЗАБРАВИ ГИ ТИЯ.По хуу 268/268 или 276/276 с поне 11.2лифт да има некъв ефект...
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Въпрос за спортни валове!!
от кр с механична инж не очакваи нищо със сп. валове
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за спортни валове!!
hristogolfa1 написа:от кр с механична инж не очакваи нищо със сп. валове







- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ANDREYO написа:то дай боже повече ежедневки кат твойта и тия каплииииKozunak написа:Аз пък си тунинговам ежедневката и си ми е екстра.Мое мнение е, че атмосферните коне са мания, но са много скъпо удоволствие, което автоматично превръща колата в неежедневна.Говоря за голяма конюшна де, не за 10-20.
![]()
![]()
![]()
![]()
То повече ежеднекви кат неговата и глобалното затопляне ше се увеличи!

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за спортни валове!!
hristogolfa1 написа:от кр с механична инж не очакваи нищо със сп. валове
K-jetronika храни до 200 и малко коня

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за спортни валове!!
negodnika написа:hristogolfa1 написа:от кр с механична инж не очакваи нищо със сп. валове
K-jetronika храни до 200 и малко коня
Абсолютно да не говориме че в англия масово слагат абф на двойките и си оставят к-джетроника, просто там имат специалисти които могат да я настроят а тука си е чист късмет ако стане и за тва масово се слага мс или нещо друго от сорта.Има голфчета по 190-200кс дет са си с механичните инжекции.....От валове ако искаш да има файда треа да смениш още куп работи демек по ефтино ше ти е турбо конверсия ,а ако го напрайш циганско на първия месец ше ти писне и пак ше се набуташ многото пари да го напрайш като хората щот колата ще се засили съвсем малко.Тва си е мое лично мнение....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта