WUR mod (КR)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 15 апр 2008 18:56


Bobby_ написа:"Тунинг ключ 16"


Боби, колко дебела трябва да е тази шайба?




pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 16 апр 2008 12:09


musura написа:
Bobby_ написа:"Тунинг ключ 16"


Боби, колко дебела трябва да е тази шайба?

Ако искаш мога да измера мойта колко е.Визуално е под един милиметър


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 16 апр 2008 12:20


А разхода ти колко е с нея и без нея, градско? И да, кажи колко мм е дебела :twisted:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 16 апр 2008 12:23


musura написа:А разхода ти колко е с нея и без нея, градско? И да, кажи колко мм е дебела :twisted:

Абе колега мани ги тия простотии купувай една абф-ска електроника и имам супер чип за тебе до 8000рпм :D


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 16 апр 2008 12:40


musura написа:А разхода ти колко е с нея и без нея, градско? И да, кажи колко мм е дебела :twisted:

Разхода негознам щот ми е развален километража :oops: ,шайбата е 0,8 мм


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 16 апр 2008 20:24


Golf 3 1.8 написа:
musura написа:А разхода ти колко е с нея и без нея, градско? И да, кажи колко мм е дебела :twisted:

Абе колега мани ги тия простотии купувай една абф-ска електроника и имам супер чип за тебе до 8000рпм :D


Аз имам готов мргаскуирт :wink: с всичките му карантии и само чака да се мушне в коша :twisted:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 16 апр 2008 20:47


Golf 3 1.8 написа:
musura написа:А разхода ти колко е с нея и без нея, градско? И да, кажи колко мм е дебела :twisted:

Абе колега мани ги тия простотии купувай една абф-ска електроника и имам супер чип за тебе до 8000рпм :D


Баце дай да го спазариме тоя чип, че моя е до към 6900 :(


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 16 апр 2008 22:23


niikoo_1 написа:
Golf 3 1.8 написа:
musura написа:А разхода ти колко е с нея и без нея, градско? И да, кажи колко мм е дебела :twisted:

Абе колега мани ги тия простотии купувай една абф-ска електроника и имам супер чип за тебе до 8000рпм :D


Баце дай да го спазариме тоя чип, че моя е до към 6900 :(

Е колега аз ако можех щях да го мушна на юбито ама е за старата електроника......


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 26 апр 2008 17:48


Днес успях да се позанимавам,кофтито е че човека които ми прави центровките и трябваше да мери налягането неработеше днес,та въпросния шестограм е врътнат оборот и полувина и определено осещам разлика при това бях с един приятел в колата 80-90кг осеща се най-хубаво на 3та и 4та след 5500 се набира доста по-добре 8)


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 29 апр 2008 10:35


На къде си го врътнал? По часовниковата стрелка ли? И аз ли нещо не съм разбрал или трябва да се пусне на по-ниско налягане според манометъра ... ?
или трябва да се пусне на по-ниско налягане според манометъра ... ?

Последна промяна от CyberBlade на Сря 30 апр 2008 15:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Вто 29 апр 2008 11:58


Най-добре е да се направи с манометър не е препоръчително на око (при мен шестограма беше заял и беше навит докрай аз го развих) ами доколкото разбрах по този ночин във високите обороти се покачва налягането :roll: ,а иначе другото нещо,което се оправи след като бъзиках е,че когато е студен се форсира нормално а преди глъхнеше 8)


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Вто 29 апр 2008 12:32


negodnika написа:Най-добре е да се направи с манометър не е препоръчително на око (при мен шестограма беше заял и беше навит докрай аз го развих) ами доколкото разбрах по този ночин във високите обороти се покачва налягането :roll: ,а иначе другото нещо,което се оправи след като бъзиках е,че когато е студен се форсира нормално а преди глъхнеше 8)

те тва се мъча на мойта от 6 месеца да оправя.сега вече имам идея къде да барникам :wink: благодарско


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 29 апр 2008 13:08


negodnika написа:Най-добре е да се направи с манометър не е препоръчително на око (при мен шестограма беше заял и беше навит докрай аз го развих) ами доколкото разбрах по този ночин във високите обороти се покачва налягането :roll: ,а иначе другото нещо,което се оправи след като бъзиках е,че когато е студен се форсира нормално а преди глъхнеше 8)


Би било чудесно ако знаеш какво правиш на око :lol:
Нормално е да не глъне защото е обогатена сместа, но глъхненето е резултат на друго нещо дето Боби да ти обясни.

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 08 май 2008 10:33


Глъхненето не е ли резултат на оная 5-та дюза дето си има едно термонезнамсикакво там дето с времето решава да не работи :lol:
И при мене го има тоя проблем докато маслото не стигне 50-тина градуса върви като 1.8 моно :lol: после полудява


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 08 май 2008 10:57


Според мен само с ровене по инжекциона не става като хората. Трябват и валове, дюзи и филтър + портване. Тогава вече може да се каже че има ефект! Ааааа, забравих - и генерация! :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта