Коя е най-добрата горивна система за КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 16 апр 2008 23:25


G60 написа:Мегаскуйрт-а не струва,говорил съм с доста хора и то доста можещи и знаещи и мненията на всички са: мегаскуйрт=мега боклук


Верно е, купете си MOTEC :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 17 апр 2008 6:41


В тази цена от 350лв. втора ръка влиза ли всичко в комплекта за монтаж на колата??


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 17 апр 2008 7:46


ако искаш евтино боцни си digifant ....ако искаш да си настройваш на прилична цена мс, нагоре дек, мотек, стингър и останалите ...избор голям


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 17 апр 2008 10:24


Мега скуирта ще свърши добра работа за КР двигател.Имай впредвид че доста коли от шампионата карат с МС.Но ако няма да правиш Дросели и тромпети и решиш да си оставаш с оригиналния колектор и т.н. сложи дигифант както ти казаха по горе. Преди да правиш всичко това обаче си прегледай инжекциона защото според мен не е нещо сериозно намери едни дюзи от волво или Мерцедес с голям мотор + хубава настройка на сместа и налягането на горивото и ще се откажеш да изхвърлиш инжекцията;)


Go60
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Go60 » Чет 17 апр 2008 10:58


имаше тема из форума за КР с карбуратори (на РАСО) , ако има мнения и за този вариянт
а има и тема за КР с турбо (на РАСО) : vw fen


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 17 апр 2008 12:22


G60 написа:
VeilSide написа:
G60 написа:Мегаскуйрт-а не струва,говорил съм с доста хора и то доста можещи и знаещи и мненията на всички са: мегаскуйрт=мега боклук


е т'ва дето го каза е мега глупост :D
Аиде да не спорим моля те,това не е мое мнение а на хора които се занимават предимно със силов тунинг и по техните думи са строшили по вина на М.С. няколко мотора и то доста скъпи


Да определено пак се изказваш неподготвен ама то ти си го знаеш де. Обикновено в форум човек пише неща от свой опит или поне така трябва да е в този раздел (Прочети първа тема!).
Това че някой не се е справи с настройките на Мекаскуирт-а и си е стопил буталата не означава, че електрониката е виновна а само доказва колко неподготвен или некадърен е. Специално за мегата има толкова много инфо което може да изчете човек, че направо де залива...то не са упътвания то не са базови карти за палене и прочие. Само ми посочи една автомобилна електроника с такъв темп на развитие Силата на Мегата е в това, че е ОУПЪН СОРС код и се развива постоянно...на една базова платка имаш повече от 20конфигураций и още 30 доработки ..следиш ли мисълта ми? Сега дай една торба пари и си земи Мотек или Алтроникс или....и после открий , че трябва да приготвиш още една торба пара за да ти отключат достъпа до екстри и функции дето си ги имаш ама не са ти разрешени е..аз съм мерси на тая оферта. Няма друга електроника с такова съотношение на цена, качество и функции на пазара и скоро няма и да с е появи..вярвай
Когато не си запознат с нещата или не си се занимавал с тях винаги е по-добра да си замълчиш отколкото да даваш съвети..поне в този раздел. Далеч съм от идеята, че съм мастер на Мегаскуирт-а ама за тебе имам съмнения и че не си виждал на живо. Далеч съм и от мисълта, че е върха на сладоледа, но за коли до към 300коня (а то в БГ има и доста по-мощни с Мега) е просто чудесна електроника.

Сега за колегата с КР-а...видяхме се на Калояново и опитах да му помогна с каквото мога , но на полеви условия трудно баце. Ако е решил да развива колата и се е отказал от мех. инжекцион то карбовете или мегаскуирт електрониката са чудесен вариант.
Правил съм КР с DELLORTO 40 DHLA карбуратори и като цяло имам добри впечатления. Тогавашния сетъп беше със стандартното ECU на КР-а и аванса съвсем не беше в час. Все пак колата в средни обороти беше несравнимо удоволствие за каране
За хубав сетъп са нужни само двойни карбове 45мм ,аванс контролер и игра с подбора на жигльори.
Сетъпа с Мегаскуирта може да има доста вариянти, но като цяло ще са му нужни само Мегата, два датчика за температура, 4бр. високоомни дюзи, кабели и добър мапер (ще те упътя ако се наложи).
Перфектния вариант би бил Мегаскуирт, единични дросели (от Хаябуса, GSXR 750 или такива над 40мм светъл отвор и място за монтаж на TPS и вакум), тромпети на дроселите, валове по избор (Кеткам, Шрик..много са), Хедърси за изпускателната система прилично количество термо лента и още малко дреболии. За справка....oHua
Голфа е правен от Емо KillerGTI и то изключително кадърно

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 17 апр 2008 13:25


Мога да добавя малко към инфото което даде Пацо.
Сега ще кажете "На Красьо голфа изкара 130 коня на диното! Адски малко е!". НО НЕ .. определено грешите много.
Личните ми впечатления от това което видях на диноденя и на Красето машинката са следните.
Имаше едно пежо 306 ЛеМанс (не мога да кажа преди или след фейслифта сиреч дали двигателя е бил 150 или 16* коня)
тя даде 125 коня на диното
като видях тази кола как върви ми стана ЛОООШООООО направо
а аз си мислех че моята върви
+ това Красето кара непрекъснато в почти максимална мощност при смяната на предавките ;) и така..
иначе с мегаскуирт си играх
видях какво може
Не мога да разбера защо се изказвате така за електрониката..
мега буклук било.. е половината коли дето ги гледаш на божура са с такава електроника
първото е че е зверски достъпна
2-рото е че вече доста хора могат да ти направят читаво колата с нея и както каза Пацето ти трябват 2-3 датчика и малко акъл!

Пацо забрави да кажеш защо точно тези единични дросели ;)
Защото са разглобяеми и можете да си ги направите точно на разтоянията които са ви нужни (портовете на главата..) :)

кво не му харесвате не мога да разбера
а вариянта на Пацо с карбураторите мисля да го пробвам съвсем скоро ;) а за разхода.. как вика бате ви асентм "кеф цена няма" :)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 17 апр 2008 14:13


[quote="paco"][/quote]

На ГСХ 750 са 35мм, Хаябусата по спомен беше с 37.5мм дросели, може и да бъркам! :roll: Тромпетите също трябва да си им се сметне дължината в зависимост от предназначението на колата и къде иска мощността колегата! Ама тука отива вече на много кинти! Дроселите на някои мотори имат заготовки за инжектори, но и самия тип на инжекторите на пистовите е по-малък от тези на автомобили, някои имат и по два малки инжектора на цилиндър! Има сетъпи с такъв тип дросели, които управляват 8 или 12 инжектора за 4 цилиндров мотор, едните по-малките пръскат в ниските, а другите във високите, ама там става сложно и рейката и всичките други усложнения! Ма колегата да има предвид, че само цената за дроселите е към 500-600лв минимум! За тея два вала, ако взима на Кенткамс ше му се види черен света от цената, на Шрик цената също не е по-малка! Хедерси към 300-400лв ... но не виждам толкова смисъл за тая кола, при положение, че си я разтъркваш е така, не е състезателен автомобил ... мое мнение, че една турбина с един къстъм колектор на 0,5-0,6 ше ти върши добра работа, на 0,5-0,6 може да използваш и мениджмънт от Г60, дросела трябва да си сложиш на твоя колектор, еку-то, нок сензор, исцв-то, температурен и да сложиш рейката с дюзите барабр от Г60 240 кубикови, на 0,5-0,6 ше я хранат, щом Г60 то на 0,65-0,7 успяват и тук трябва да успеят!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 17 апр 2008 15:28


Писал съм GSXR750 (43мм)и ако трябва да съм точен около 98год. за да се делят единично а не на по два само :wink: Инжекторите ще си ги монтира на основата от 16V колектора затова не го бърка размера на моторджииските инжектори. Техните гнезда се затапват или стават много удобни места за взимане на вакум които трябва да се обедини 4-1 за да няма ядове с мап-а.

Единственото което е много кофти при единичните дросели е захранването на сервото с вакум за спирачната система! Там е малко игра с публиката и трябва да се внимава. Аз проблема си го решавам като съм изхвърлил сервото и ползвам помпа за АБС, но само като помпа без контролер. На нея и стигат 12V и не я интересува дори и мотора да загасне...спирачки имаш нон-стоп.

Много често атмосферните проекти се оказват по-скъпи от турбо такива, но все пак говорим за коли правени целево. Цена от 10000лв за подобен си е повече от нормална, но не е ясно дали ще стигнат ако трябва наистина да се прави по книга. Ефтин тунинг няма...няма и вечни железа...винаги нещо рано или късно се предава и напуска обекта.

Повечето неща са проиграни отдавна..няма с какво да отчудим света, но да се говори , че дадена електроника или друго не го бива без доказателства или да се обоснове някой е просто несерьозно.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 17 апр 2008 17:16


paco написа:РАСО

Бате колко ще ми струва да ти докарам 1-ката и да и боцнеш един мега??? Нямам време да умра камо ли да се уча на тези неща точно сега. Ще бъда благодарен ако някой ми оправи 1-ката че ми е мъка да седи неподвижна. Така нямам хъс да работя по оптиката.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 17 апр 2008 21:24


Аз няма как да ти свърша работата защото просто нямам физическата възможност. Едва ми остава време по 1-2часа на ден да си довършвам собствения проект а в къщи деца и жена...няма как. На първо четене се сещам веднага за DragPower (Киро, Волен, Милен, Данчо)на който това им е професия. Разбрани хора са и ще се разберете. Ако решиш ще те свържа или заведа директно..не е проблем.

Всичко това трябваше на лично да ти го пиша ,но предпочитам тук за да го видят и други дето са ме питали това дето и ти. Помагам на всеки когато и както мога, но нямам време за цели проекти. Сезона започна а аз още не съм запалил :banghead:

РАСО


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Чет 17 апр 2008 21:34


paco написа:Аз няма как да ти свърша работата защото просто нямам физическата възможност. Едва ми остава време по 1-2часа на ден да си довършвам собствения проект а в къщи деца и жена...няма как. На първо четене се сещам веднага за DragPower (Киро, Волен, Милен, Данчо)на който това им е професия. Разбрани хора са и ще се разберете. Ако решиш ще те свържа или заведа директно..не е проблем.

Всичко това трябваше на лично да ти го пиша ,но предпочитам тук за да го видят и други дето са ме питали това дето и ти. Помагам на всеки когато и както мога, но нямам време за цели проекти. Сезона започна а аз още не съм запалил :banghead:

РАСО


Важното е, че имаш модерни седалки!!! mhihi mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 17 апр 2008 21:42


Изображение

:lol:

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 18 апр 2008 18:32


A някой да има идея от каква кола дюзи ще има по добър ефект и евентуално помпа.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 18 апр 2008 19:06


Бате,тук като гледам само Пацо ти отговаря грамотно,той си е такъв,знаем си го!
Пиши на Емо Килър ГТИ или на Волен 1bar лични и ще се разберете по телефон и такива неща,а за Емо ти казвам че ще останеш очарован от работата му и отношението! :respect



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта