АБФ-а ти е ЕКУ с 68 крачета, на ПБ-то ти е с 25! Ше трябва плетеш тогава друга инсталация, щото на ПБ-то имаш един вход в ЕКУ-то за дюзите, щото впръскват едновременно, докато в ЕКУ-то на АБФ влизат и четиритите дюзи, защото впръскването е последователно! За диджифанта на АБФ му трябва сензор за положение на коляновия вал, трябва да махнеш твоя МАФ, да му сложиш сензор за температурата на въздуха или да използваш този сензор от МАФ-а, по стойности са едно към едно с тоя на АБФ, трябва ти и втори нок сензор! Общо взето не виждам какъв е смисъла да стигаш до там, зора за тия колектори ти е само за леглата на инжекторите ли? КР-те стават за инжектори с преправяне до колкото знам, но и да не го правиш, не може ли да използваш рънърите от АБФ и колектора нагоре от КР??? Пацо трябва да каже дали са съвместими! А и имай напредвид, че АБФ е с една клапа май 60мм беше, а на ПБ дросела е с една към 50мм и още една около 30мм ... доста голям ще ти е филма! Тези тротъл суичове, не са никакъв проблем да се направят, елементарно е даже, проблема е, че трябва да се регулират при поставянето им кога да затварят контактите и кога да ги отварят!
Крисо!
Размисли върху 9А Digifant
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:крисо, колата е сбириток и случая е особен.
хубаво е че имаш под колана теорията, но тука не е точно така филма.
Колата наистина е сбирток Васко, но при правилно подбраните части не би трябвало да има проблеми! Аз моя ПБ мотор ше го карам с дебитомер(ВАФ) от Фронтера Ц24НЕ мотор, стойностите на МАФ-а и на ИАТ сензора са едно към едно, инжекторите ми са от Сиера 2 ДОХЦ 8 клапана, делкото ми е от 1.8 моно АБС мотор, НОК сензора ми е от АБФ, инсталацията върху, която ще се направи тази за ПБ-то е от ПН мотор, ЕКУ-то е от ПФ, стъпковото моторче е от Ауди 200 ... и накрая всичките неща са като на ПБ и си е ПБ!



- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
На този сбирщайн най-добре един мегаскуирт ще му дойде защото тея пари които ще ги даде за инсталации пък ако преправя - заварки които са скъпи па датчици и става една ... но пак идва филма с дросел с ТПС. на този твоя колектор се прави фланец към голям дросел от БМВ например верно цветна заварка но нямаш избор.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И все пак колегата Stenly е прав , че нещата отиват към мегаскуирт. Това е оптималния вариянт защото едно нещо да се обърка от инсталацията на тоя збирщайн и парите автоматично прехвърлят сумата за МС.
МС Екстра софтуера подържа моторче за празен ход и още разни шукарий с които колата ще се направи да работи като една ултра прилична стоковица.
РАСО
МС Екстра софтуера подържа моторче за празен ход и още разни шукарий с които колата ще се направи да работи като една ултра прилична стоковица.
РАСО
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
бе той си е нагласен криво-ляво.
аз го доопипах и има засега задоволителни резултати.
искам да го дооптимизирам с други дюзи, защото ме съмнява че тия сегашните (отС20ХЕ) са монтирани високо и пръскат по стените на адаптера а не в клапаните.
но като цяло, на топло, мотора работи вече доста прилично. и върви доста прилично...
само гъдела с дросела да се изчисти и сме в джаза.
аз го доопипах и има засега задоволителни резултати.
искам да го дооптимизирам с други дюзи, защото ме съмнява че тия сегашните (отС20ХЕ) са монтирани високо и пръскат по стените на адаптера а не в клапаните.
но като цяло, на топло, мотора работи вече доста прилично. и върви доста прилично...
само гъдела с дросела да се изчисти и сме в джаза.

- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Много го мислих и аз тоя мегаскуирт.....
Мисля, че следващата стъпка(след колектор,дросел и рейка от АБФ) е именно мегаскуирт-а, предполагам той ще реши всичките проблеми и ще може да работи с дросела от АБФ(за разлика от компира на ПБ)....след като не може да се монтира компир от АБФ....
Но тази работа с мегаскуирта ще стане по-натам(финанскови причини - все пак не е еФтин, а пък и мисля, че проблема по - скоро ще е мапфането......трЕбе си мапер....а тези води са ми много мътни...
)
Та за момента ще е така, дано заработи поне горе/долу добре ...
Времето ще покаже

Мисля, че следващата стъпка(след колектор,дросел и рейка от АБФ) е именно мегаскуирт-а, предполагам той ще реши всичките проблеми и ще може да работи с дросела от АБФ(за разлика от компира на ПБ)....след като не може да се монтира компир от АБФ....

Но тази работа с мегаскуирта ще стане по-натам(финанскови причини - все пак не е еФтин, а пък и мисля, че проблема по - скоро ще е мапфането......трЕбе си мапер....а тези води са ми много мътни...

Та за момента ще е така, дано заработи поне горе/долу добре ...

Времето ще покаже

Последна промяна от Stef4o на Пет 06 юни 2008 11:41, променено общо 1 път.
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Stenly написа:Последно я кажи какъв е мотора но корадото или от какви други мотори е събран. Това май не го видях в темата.
Мотора е 9А с присаден Digifant от PB, рейка правена и дюзи от C20XE, всмукателния колектор е от КР.....общо взето мисля, че е това като модове...

K_Power написа:Пластмасова е! И на ПБ-то е пластмасова, но държи! Визора е прав, най-евтиния вариант е това, да си напрайш една рейка! Ае, приятен ви уикенд, заминавам за риба, ше се чуеме в неделя!
Крисо!
аха ясно, еми за момента ще е така....с АБФ-ова, пък ще видим колко ще държи

Приятен уикенд!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта