Размисли върху 9А Digifant

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 05 юни 2008 20:03


АБФ-а ти е ЕКУ с 68 крачета, на ПБ-то ти е с 25! Ше трябва плетеш тогава друга инсталация, щото на ПБ-то имаш един вход в ЕКУ-то за дюзите, щото впръскват едновременно, докато в ЕКУ-то на АБФ влизат и четиритите дюзи, защото впръскването е последователно! За диджифанта на АБФ му трябва сензор за положение на коляновия вал, трябва да махнеш твоя МАФ, да му сложиш сензор за температурата на въздуха или да използваш този сензор от МАФ-а, по стойности са едно към едно с тоя на АБФ, трябва ти и втори нок сензор! Общо взето не виждам какъв е смисъла да стигаш до там, зора за тия колектори ти е само за леглата на инжекторите ли? КР-те стават за инжектори с преправяне до колкото знам, но и да не го правиш, не може ли да използваш рънърите от АБФ и колектора нагоре от КР??? Пацо трябва да каже дали са съвместими! А и имай напредвид, че АБФ е с една клапа май 60мм беше, а на ПБ дросела е с една към 50мм и още една около 30мм ... доста голям ще ти е филма! Тези тротъл суичове, не са никакъв проблем да се направят, елементарно е даже, проблема е, че трябва да се регулират при поставянето им кога да затварят контактите и кога да ги отварят!

Крисо!




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 юни 2008 20:24


крисо, колата е сбириток и случая е особен.
хубаво е че имаш под колана теорията, но тука не е точно така филма.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 05 юни 2008 20:39


vaskoto1 написа:крисо, колата е сбириток и случая е особен.
хубаво е че имаш под колана теорията, но тука не е точно така филма.


Колата наистина е сбирток Васко, но при правилно подбраните части не би трябвало да има проблеми! Аз моя ПБ мотор ше го карам с дебитомер(ВАФ) от Фронтера Ц24НЕ мотор, стойностите на МАФ-а и на ИАТ сензора са едно към едно, инжекторите ми са от Сиера 2 ДОХЦ 8 клапана, делкото ми е от 1.8 моно АБС мотор, НОК сензора ми е от АБФ, инсталацията върху, която ще се направи тази за ПБ-то е от ПН мотор, ЕКУ-то е от ПФ, стъпковото моторче е от Ауди 200 ... и накрая всичките неща са като на ПБ и си е ПБ! :) :D Имаше една тема Визора беше пускал от 16 клапана К-Джетроник към 16 клапана Диджифант от ПБ! Има направени КР колектори с фрезовани рънъри и набити легла за инжектори от ПБ, рейката му е проблемна от всичко това до тук и трябва да си намери един дросел от ПБ, който има място за захващане на суичовете и колата трябва да тръгне като хората! Поне така мисля аз ... :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 05 юни 2008 20:56


ЕКУ от ПФ лошо ...може да има разлика във вървежа :(


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 05 юни 2008 21:21


На този сбирщайн най-добре един мегаскуирт ще му дойде защото тея пари които ще ги даде за инсталации пък ако преправя - заварки които са скъпи па датчици и става една ... но пак идва филма с дросел с ТПС. на този твоя колектор се прави фланец към голям дросел от БМВ например верно цветна заварка но нямаш избор.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 05 юни 2008 22:33


Tyan написа:ЕКУ от ПФ лошо ...може да има разлика във вървежа :(


ЕКУ-то е същото като на ПБ, само, че това се справя и с ламбда сонда ... а иначе за картите не се притеснявай, няма да имат нищо общо със заводските, ще се ремапва!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 06 юни 2008 9:14


И все пак колегата Stenly е прав , че нещата отиват към мегаскуирт. Това е оптималния вариянт защото едно нещо да се обърка от инсталацията на тоя збирщайн и парите автоматично прехвърлят сумата за МС.

МС Екстра софтуера подържа моторче за празен ход и още разни шукарий с които колата ще се направи да работи като една ултра прилична стоковица.

РАСО


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 юни 2008 9:28


бе той си е нагласен криво-ляво.
аз го доопипах и има засега задоволителни резултати.
искам да го дооптимизирам с други дюзи, защото ме съмнява че тия сегашните (отС20ХЕ) са монтирани високо и пръскат по стените на адаптера а не в клапаните.
но като цяло, на топло, мотора работи вече доста прилично. и върви доста прилично...
само гъдела с дросела да се изчисти и сме в джаза. 8)


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пет 06 юни 2008 10:44


Много го мислих и аз тоя мегаскуирт..... :?
Мисля, че следващата стъпка(след колектор,дросел и рейка от АБФ) е именно мегаскуирт-а, предполагам той ще реши всичките проблеми и ще може да работи с дросела от АБФ(за разлика от компира на ПБ)....след като не може да се монтира компир от АБФ.... :roll:
Но тази работа с мегаскуирта ще стане по-натам(финанскови причини - все пак не е еФтин, а пък и мисля, че проблема по - скоро ще е мапфането......трЕбе си мапер....а тези води са ми много мътни... :? )

Та за момента ще е така, дано заработи поне горе/долу добре ... :roll:
Времето ще покаже :wink:

Последна промяна от Stef4o на Пет 06 юни 2008 11:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 06 юни 2008 10:52


Махай я тая гадна рейка от абф-а сложи си една читава от 1.8Т или АГН или дай 70-тина лева да ти я направят .. от проспийд можеш да си вземеш тръби :lol:


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пет 06 юни 2008 11:23


Vizor написа:Махай я тая гадна рейка от абф-а сложи си една читава от 1.8Т или АГН или дай 70-тина лева да ти я направят .. от проспийд можеш да си вземеш тръби :lol:

а така - ново двайсе :shock
Що да е гадна АБФ-ската рейка.... :shock


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 06 юни 2008 11:52


Последно я кажи какъв е мотора но корадото или от какви други мотори е събран. Това май не го видях в темата.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 06 юни 2008 11:53


Пластмасова е! И на ПБ-то е пластмасова, но държи! Визора е прав, най-евтиния вариант е това, да си напрайш една рейка! Ае, приятен ви уикенд, заминавам за риба, ше се чуеме в неделя!

Крисо!


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пет 06 юни 2008 11:57


Stenly написа:Последно я кажи какъв е мотора но корадото или от какви други мотори е събран. Това май не го видях в темата.

Мотора е 9А с присаден Digifant от PB, рейка правена и дюзи от C20XE, всмукателния колектор е от КР.....общо взето мисля, че е това като модове... :wink:


K_Power написа:Пластмасова е! И на ПБ-то е пластмасова, но държи! Визора е прав, най-евтиния вариант е това, да си напрайш една рейка! Ае, приятен ви уикенд, заминавам за риба, ше се чуеме в неделя!

Крисо!

аха ясно, еми за момента ще е така....с АБФ-ова, пък ще видим колко ще държи :wink:

Приятен уикенд! :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 06 юни 2008 12:17


Е ай ся ми обяснете къ ще сложиш рейка от 1.8Т на АБФ колектор :shock Леко е мишън импосибъл...нали :)
От ПроСпеед можеш да вземеш точно нищо което да приспособиш за този тип колектор. Рейката която продават те е много хубава, но е за директно фрезоване на легла и е неоправдано да се ползва в случая.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта