Модвано Corrado G60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 20:51


OrionBG написа:ЕКУ-то си е от 1.8 Г60 а що се отнася до парите не ги копая но когато има желание се правят компромиси!

помисли си серизно ,проучи цените частите като цяло ,и тогава се хвърляй,тоя таралясник е на 10+години и е каран зверски постоянно ,да не излезе златен накрая -все пак ако го вземеш успех :!:




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 26 сеп 2005 20:52


Добре и как виждаш ЕКУ от 1.8 Г60 да правлява 2.0 с още 8 дюзи.....сместа ти не е като хората за тва не върви колата....

Вариантите са ти да си намериш ЕКУ за 9А двигател или да си вземеш самостоятелна електроника , за нея говорим м/у 200 - 2000$


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 21:03


Добре а ЕКУ-то за 9А ще се налага ли да се пипа или ще е добре? Говорим дали ще се разбере с турбината? :?:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 26 сеп 2005 21:13


OrionBG написа:Добре а ЕКУ-то за 9А ще се налага ли да се пипа или ще е добре? Говорим дали ще се разбере с турбината? :?:


Човече, ти казваш, че в Юнитрейд не са могли да разберат какво й е на колата...как очакваш някой от форума , без дори да е виждал Корадото, да ти каже що не върви....стегни се малко!
И пак ти казвам - ще си навлечеш беля с подобна каляска...

Кажи поне за колко ти го продават.

Последна промяна от Li4o на Пон 26 сеп 2005 21:18, променено общо 1 път.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 26 сеп 2005 21:16


Компа на 9А си е за 2.0 16клапана Г60 , тва ще си е оригиналния комп за тоя двигател, но имайки предвид че са само 73 броя такива коли произведени, не виждам как ще се сдобиеш с такова ЕКУ!!!!


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 21:33


prj57 написа:Компа на 9А си е за 2.0 16клапана Г60 , тва ще си е оригиналния комп за тоя двигател, но имайки предвид че са само 73 броя такива коли произведени, не виждам как ще се сдобиеш с такова ЕКУ!!!!


Ейййй Ти ме съсипа! :cry:
Що само толкова? Да не са се оказали малко не както трябва? А Megasquirt дали ще свърши работа? Може ли да се намери сглобен и готов за монтаж че от около 3 години не ми е останало време за каквото и да било пак амо ли да си припомням защо на дипломата ми пише "Спецялност Микропроцесорна Техника" :shock: Не сам и мечтал даже да можете с това което описвам по мой си начин да разберете какво и е на колата! Просто събирам мнения! Може някой интусиаст да е правил нещо подобно?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 26 сеп 2005 21:38


OrionBG написа:
Ейййй Ти ме съсипа! :cry:
Що само толкова? Да не са се оказали малко не както трябва? А Megasquirt дали ще свърши работа? Може ли да се намери сглобен и готов за монтаж че от около 3 години не ми е останало време за каквото и да било пак амо ли да си припомням защо на дипломата ми пише "Спецялност Микропроцесорна Техника" :shock: Не сам и мечтал даже да можете с това което описвам по мой си начин да разберете какво и е на колата! Просто събирам мнения! Може някой интусиаст да е правил нещо подобно?


ОФФ
Като ти гледам правописа - този дето ти е дал диплома е за трепане направо...
ОФФ


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

корадо

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 26 сеп 2005 21:42


Винаги съм твърдял че корадото е наи красивото VW правено някога.Според мен е наи добре да се махне G-компресора и да се смени ECU-то с такова от вентилирана троика.Маи за това корадо става въпросИзображение


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: корадо

Мнениеот Li4o » Пон 26 сеп 2005 21:54


Achim Lauritzen написа:Маи за това корадо става въпрос


Това точно струва 7200 лева и не пише да има проблеми ;)


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 21:54


Ама понякога наистина ми става кофти от тези изказвания за правописа! Какво да направя прочитам веднъж мамирам по някоя грешка. После пак и отново хващам няколко! Просто не винаги мога да видя всичките а и в 90% от времето пиша на Латиница! А в часовете по МГЕЕ, и МТ не ни учеха как се пише а що е това транзистор и има ли той почва у нас! :D

Да това е Corrado-то!


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 21:56


Недей гледа какво пише! :!: :?: :!:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 26 сеп 2005 23:37


Моя съвет е да се обърнеш към някой който се занимава сериозно с тунинг,както виждаш тук няма много фенове на тунинга :banghead: ,аз лично бих се обърнал към Проспиид www.prospeed.bg там е единствения в БГ Дино стенд,на който може да ти се качи колата и да се правят настройки.Също може да се обърнеш към едно момче на име Волен,който се занимава само Г-компресори и е доста в час,потърси някъде из форума има негов тел и адрес или който го знае да го напише тук.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 27 сеп 2005 0:10


Извинявам се мотора трябва да е 3G а не 9А.......3G е 2.0 л 16 клапана Г60, ако не е правен иначе.... :wink:


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Вто 27 сеп 2005 5:50


Ох добре! Сега вече ми малко по-спокойно! значи имам шанс да намеря ЕКУ за 9А! Ще съм много благодарен ако някой има координатите на това момче Волен, защото рових ама сигурно много ми се спи още и нищо не открих!


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 27 сеп 2005 8:53


абе братле знаиш кво си мисля аз :roll:
ако оригинално двигатела ти не е за турбо,най вероятно при вариант да не са ти сменяли буталата и валовете-може да ти духа бензина през сегментите
аз така до колкото разбрах казваш че като настъпиш газта и в пувия момент ти глъхне и после те залепя на седалката след 2-3 секунди
а обикновенните бутала не вдигат компресията толква бързо колкото тези за трубини които са
ако е така слагаш малко по голяма шайба на турбото да духа малко по малко.....и мисля че ще се оправи


другото което също ти пречи според ме е ако верно ЕКУ ти е от двигател 8v а не от 16v,при това обстоятелство ЕКУ подава определено количество бензин в инйекциона което е както се досещап сам 1/2 от това което трябва да е ......иииии когато даваш газ до ламарината ЕКУ подава сингал на помпата да качва максималния дебит,който пък по своемо е еднакъв и за 16v и за 8v,сияки клапи са отворени на макс и тогава влиза достатъчно бензин.съответно и колата тръгва да варви без да се дави
този проблем го решаваш с фласхване или направо с друго ЕКУ

така или иначе е трудно да се каже така,трябва задължително уредите да си покажат кое как е и ЗАДАЛЖИТЕЛНО да се измери сичко по двигатела и електрониките :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта