абе братле знаиш кво си мисля аз
ако оригинално двигатела ти не е за турбо,най вероятно при вариант да не са ти сменяли буталата и валовете-може да ти духа бензина през сегментите
аз така до колкото разбрах казваш че като настъпиш газта и в пувия момент ти глъхне и после те залепя на седалката след 2-3 секунди
а обикновенните бутала не вдигат компресията толква бързо колкото тези за трубини които са
ако е така слагаш малко по голяма шайба на турбото да духа малко по малко.....и мисля че ще се оправи
другото което също ти пречи според ме е ако верно ЕКУ ти е от двигател 8v а не от 16v,при това обстоятелство ЕКУ подава определено количество бензин в инйекциона което е както се досещап сам 1/2 от това което трябва да е ......иииии когато даваш газ до ламарината ЕКУ подава сингал на помпата да качва максималния дебит,който пък по своемо е еднакъв и за 16v и за 8v,сияки клапи са отворени на макс и тогава влиза достатъчно бензин.съответно и колата тръгва да варви без да се дави
този проблем го решаваш с фласхване или направо с друго ЕКУ
така или иначе е трудно да се каже така,трябва задължително уредите да си покажат кое как е и ЗАДАЛЖИТЕЛНО да се измери сичко по двигатела и електрониките
