MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shopaza
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот shopaza » Пон 20 апр 2009 19:30


От Г60 трябва да стане ама незнам дали от ВР6 не е по здрав ама незнам дали става




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот Li4o » Пон 20 апр 2009 19:41


madcap написа:Предаде ми се съединителят,

Смятам да накова керамика, и дано не е и заминал и притескателя, някаква идея с какъв да го заменя

Ти с коя скоростна кутия остана последно, щото ако си с 020 и 210мм съединител - нема смисъл да купуваш керамика - няма да издържи скоростната кутия при добър съединител и гуми...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот brabus » Пон 20 апр 2009 19:45


Краси, като го правиш, го прави до край.
Нали имаш 6 скоростна кутия? Какво чакаш? mhihi


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот madcap » Пон 20 апр 2009 22:27


Li4o написа:Ти с коя скоростна кутия остана последно, щото ако си с 020 и 210мм съединител - нема смисъл да купуваш керамика - няма да издържи скоростната кутия при добър съединител и гуми...



С оригиналната кутия съм, но не съм се замислил колко ще издържи кутията, като разглобя утре ще видим в каква посоко ще се насочим,

п.п. харесва си ми синхрото, пък ако не става 6-тата си ме чака


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот sashobas » Пон 20 апр 2009 22:53


А ако си барнеш кутия от пасат Г60 синхро дали няма да издържа :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот Stenly » Пон 20 апр 2009 23:36


Има кит с който можеш да направиш оригиналната кутия 6 степенна на quaife но бая пари излизаше.Това в случай че искаш да си запазиш синхрото. Имаш вариант и с халдекс ако не се лъжа.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 23 апр 2009 8:49


Stenly написа:........... Имаш вариант и с халдекс ако не се лъжа.



има и това е най-добрия вариант - прави се един път - скъпо, но надеждно. държи 800 нютона.

да не говорим за вариантите които предлага системата халдекс - от 100 % само предно предаване до 50/50 постоянно.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот madcap » Чет 23 апр 2009 13:31


А каква е тази система с халдекса, дайте някой линк че нищо не немога да се сетя,


п.п. ударил съм някаде кутия и се омаслявал диска, сега е вече слагам същата кутия, и ще си карам така, докато не здаде багаже, и без това нема кинти за колата сега

п.п. тъкмо си смених и хидравликата че беше едно мазало . . .


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 23 апр 2009 14:27


ако си ревизираш скоростите от синхрото нама да имаш проблеми аз карам на 1.5бар. с такива скорости на същия мотор (20в турбо) и намам грижи виж за саединитела незнам стоковият колко ще държи но 180к.с не са кой знае колко много че да му мислиш зглобявай и давай гас :да:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)

Мнениеот madcap » Сря 17 юни 2009 0:41


Айде и аз да се похваля какво стана с моята кутия

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
mhihi
Изображение
Изображение
Изображение

После си взех оше една такава, и от от двете слобихме една вече перфектна кутия, само че си беше със сщите болтове на дифа, и не ми се чакаше нз си колко време и взех да слагам 6 степенната кутия

за нея утре повече


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот npachovski » Сря 17 юни 2009 8:37


При мен стана нещо подобно.Как се казваше лостчето дето на него се държат всички зъбчатки :roll: е то излиза от мястото си удря кутията горе и доло прави две дупки почва хвърля масло по съединителя и стана една тя....иначе се прават заварки няма проблеми, ако има нужда твоята не са притеснявай няма проблеми


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот niikoo_1 » Сря 17 юни 2009 9:12


Имам познат, които има кутия от Пасат Г60 Синхро, ако имаш интерес :lol:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Сря 17 юни 2009 11:35


Аз си взех още една куия от сихро, нправих и пълен ребилд, само болтовете на дифа не съм и сменил със по голяма якост, трябваше да чакам нз си колко седмици, и реших да сложа 6степенната кутия,

Аз съм ясложил даже, до края на седмицата трябва да я покарам да видя, после ще сложа някоя и друга снимка,
даже смених интеркулера и други пътища
сложих АБС от Сеата, само нз дали ще издържът отзаде спирч. цилидърчета, че там не мога да намеря инфо как се минава на дискове. На тоя модел АБС е за всяко колело, а при мен на голфа орг си е една спирачна тръбичка и се разделя при кантара да двете колела

тука дупка за помпичката на съединителя
Изображение

тука съм я сложил отвън, иначе требе да си е от вътре
Изображение

да и*а и голфа, здрава ламарина има

Изображение

ето как се преправя лоста на педала на спирачките

Изображение

и как се разпопробива за новия серв.апарат

Изображение

и пак всичко е разхвърляно, пълен ужас . . .

Изображение



Благодарим на ПАЦО и НИКИ7878
за информацията, ако не бяха те още щях да се лутам :да: :да:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот mk1 » Сря 17 юни 2009 17:03


ее опасен си ! :wink: браво за ентосиазма !


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Чет 18 юни 2009 0:36


Нема избор, като си се хванал нема начин, караме хорото до край,

п.п. даже по едно време ми минаха едни мисли, да я продам, и да си взема едно R32 5-ца . . .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта