MK2 1.8Т 20V
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
От Г60 трябва да стане ама незнам дали от ВР6 не е по здрав ама незнам дали става
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
madcap написа:Предаде ми се съединителят,
Смятам да накова керамика, и дано не е и заминал и притескателя, някаква идея с какъв да го заменя
Ти с коя скоростна кутия остана последно, щото ако си с 020 и 210мм съединител - нема смисъл да купуваш керамика - няма да издържи скоростната кутия при добър съединител и гуми...
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
Краси, като го правиш, го прави до край.
Нали имаш 6 скоростна кутия? Какво чакаш?
Нали имаш 6 скоростна кутия? Какво чакаш?

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
Li4o написа:Ти с коя скоростна кутия остана последно, щото ако си с 020 и 210мм съединител - нема смисъл да купуваш керамика - няма да издържи скоростната кутия при добър съединител и гуми...
С оригиналната кутия съм, но не съм се замислил колко ще издържи кутията, като разглобя утре ще видим в каква посоко ще се насочим,
п.п. харесва си ми синхрото, пък ако не става 6-тата си ме чака
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
А ако си барнеш кутия от пасат Г60 синхро дали няма да издържа 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
Има кит с който можеш да направиш оригиналната кутия 6 степенна на quaife но бая пари излизаше.Това в случай че искаш да си запазиш синхрото. Имаш вариант и с халдекс ако не се лъжа.
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
Stenly написа:........... Имаш вариант и с халдекс ако не се лъжа.
има и това е най-добрия вариант - прави се един път - скъпо, но надеждно. държи 800 нютона.
да не говорим за вариантите които предлага системата халдекс - от 100 % само предно предаване до 50/50 постоянно.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
А каква е тази система с халдекса, дайте някой линк че нищо не немога да се сетя,
п.п. ударил съм някаде кутия и се омаслявал диска, сега е вече слагам същата кутия, и ще си карам така, докато не здаде багаже, и без това нема кинти за колата сега
п.п. тъкмо си смених и хидравликата че беше едно мазало . . .
п.п. ударил съм някаде кутия и се омаслявал диска, сега е вече слагам същата кутия, и ще си карам така, докато не здаде багаже, и без това нема кинти за колата сега
п.п. тъкмо си смених и хидравликата че беше едно мазало . . .
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
ако си ревизираш скоростите от синхрото нама да имаш проблеми аз карам на 1.5бар. с такива скорости на същия мотор (20в турбо) и намам грижи виж за саединитела незнам стоковият колко ще държи но 180к.с не са кой знае колко много че да му мислиш зглобявай и давай гас 

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro, вече в движение :)
Айде и аз да се похваля какво стана с моята кутия








После си взех оше една такава, и от от двете слобихме една вече перфектна кутия, само че си беше със сщите болтове на дифа, и не ми се чакаше нз си колко време и взех да слагам 6 степенната кутия
за нея утре повече









После си взех оше една такава, и от от двете слобихме една вече перфектна кутия, само че си беше със сщите болтове на дифа, и не ми се чакаше нз си колко време и взех да слагам 6 степенната кутия
за нея утре повече
- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проект MK2 1.8T 20V
При мен стана нещо подобно.Как се казваше лостчето дето на него се държат всички зъбчатки
е то излиза от мястото си удря кутията горе и доло прави две дупки почва хвърля масло по съединителя и стана една тя....иначе се прават заварки няма проблеми, ако има нужда твоята не са притеснявай няма проблеми

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V
Имам познат, които има кутия от Пасат Г60 Синхро, ако имаш интерес 

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V
Аз си взех още една куия от сихро, нправих и пълен ребилд, само болтовете на дифа не съм и сменил със по голяма якост, трябваше да чакам нз си колко седмици, и реших да сложа 6степенната кутия,
Аз съм ясложил даже, до края на седмицата трябва да я покарам да видя, после ще сложа някоя и друга снимка,
даже смених интеркулера и други пътища
сложих АБС от Сеата, само нз дали ще издържът отзаде спирч. цилидърчета, че там не мога да намеря инфо как се минава на дискове. На тоя модел АБС е за всяко колело, а при мен на голфа орг си е една спирачна тръбичка и се разделя при кантара да двете колела
тука дупка за помпичката на съединителя

тука съм я сложил отвън, иначе требе да си е от вътре

да и*а и голфа, здрава ламарина има

ето как се преправя лоста на педала на спирачките

и как се разпопробива за новия серв.апарат

и пак всичко е разхвърляно, пълен ужас . . .

Благодарим на ПАЦО и НИКИ7878
за информацията, ако не бяха те още щях да се лутам

Аз съм ясложил даже, до края на седмицата трябва да я покарам да видя, после ще сложа някоя и друга снимка,
даже смених интеркулера и други пътища
сложих АБС от Сеата, само нз дали ще издържът отзаде спирч. цилидърчета, че там не мога да намеря инфо как се минава на дискове. На тоя модел АБС е за всяко колело, а при мен на голфа орг си е една спирачна тръбичка и се разделя при кантара да двете колела
тука дупка за помпичката на съединителя

тука съм я сложил отвън, иначе требе да си е от вътре

да и*а и голфа, здрава ламарина има

ето как се преправя лоста на педала на спирачките

и как се разпопробива за новия серв.апарат

и пак всичко е разхвърляно, пълен ужас . . .

Благодарим на ПАЦО и НИКИ7878
за информацията, ако не бяха те още щях да се лутам


- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проект MK2 1.8T 20V
Нема избор, като си се хванал нема начин, караме хорото до край,
п.п. даже по едно време ми минаха едни мисли, да я продам, и да си взема едно R32 5-ца . . .
п.п. даже по едно време ми минаха едни мисли, да я продам, и да си взема едно R32 5-ца . . .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта