
Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Еми покарай, но тази интервенция има смисъл единствено, ако К03-ката ти е счупена, ИХИ-то ти е подарък и изработката на колектора е почти без пари 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
niikoo_1 написа:Еми покарай, но тази интервенция има смисъл единствено, ако К03-ката ти е счупена, ИХИ-то ти е подарък и изработката на колектора е почти без пари
Ама виж как позна.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Колектора е направен, турбото е монтирано, но не съм го намотол с термо лента и много се нагрява. Колата тръгва да върви от 3к оборота и си тегли до прекъсвач. Има разлика от стоковото турбо, струва ми се малко по-жива във високите. Дали от плетения колектор и идея си нямам.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Хубаво е да направиш един лог с широколентова сонда и да видиш в натоварване какво се случва със сместа или евентуално да отскочиш до някой дино стенд
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Vizor написа:Хубаво е да направиш един лог с широколентова сонда и да видиш в натоварване какво се случва със сместа или евентуално да отскочиш до някой дино стенд
Лог ще има, ама по нататък и без това сега колата не се кара. Някой да има идея пожарникарските маркучи до колко температура издържат, че ми се върти в главата да си омотая колактора с такъв.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
leonardo_vd написа: Някой да има идея пожарникарските маркучи до колко температура издържат, че ми се върти в главата да си омотая колактора с такъв.
НЕ!! Виж тук http://www.kidde-fire.com/utcfs/ws-465/ ... 20hose.pdf използваните материали и начина на изработка.Термо теста е на 1200 ºF = 648.888 ºC,има полимери и гума за удържане на водата.Трябва да е нещо родно или съветско от чист азбест,но пак има вложен горим материал.При гасенето на пожар той е пълен с вода и не му пука,а ти ще го подпалиш отвътре

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Термолентата може да държи постоянно 700 градуса и пикове по 1000.. хубавата термолента..
Не пестете от такива неща за да не се подпалите! Или да слагате азбест, който е силно канцерогенен..
Не пестете от такива неща за да не се подпалите! Или да слагате азбест, който е силно канцерогенен..
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Vizor написа:Термолентата може да държи постоянно 700 градуса и пикове по 1000.. хубавата термолента..
Не пестете от такива неща за да не се подпалите! Или да слагате азбест, който е силно канцерогенен..
По-евтината термолента се пали?! Не знаех.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Kozunak написа:Vizor написа:Термолентата може да държи постоянно 700 градуса и пикове по 1000.. хубавата термолента..
Не пестете от такива неща за да не се подпалите! Или да слагате азбест, който е силно канцерогенен..
По-евтината термолента се пали?! Не знаех.
Ок.. виждал съм такава, която се е запалвала и се надявам ако си вземеш да не попаднеш на такава

- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Визоре,всичко е много субективно. Аз като набих на Сивика колектора,се бях обрал като дунавски орел и сложих евтина термолента(0.5мм). Няма опастност да се запали(предполагам,защото не съм се запалил до сега),но не изолира толкова добре топлината както истинската(2мм дебелина и нагоре). Поздрави!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Да ама нали се сещаш, че температурите на изгорители газове на кола с принудително пълнене са доста по-високи и реално, ако има някаква разлика тя ще се усети именно там, иначе на атмосферна кола каквато и лента да сложиш едва ли ще се запали
аз съм слагал на АБФ-фа ми понеже минаха три колектора през него и скъпа лента купувана от Хеед и най-евтината дето я имаше в Топ-Спийд и не усетих да има някаква разлика и двата случая си пипах с ръка колектора без да се изгоря.

- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
niikoo_1 написа:Да ама нали се сещаш, че температурите на изгорители газове на кола с принудително пълнене са доста по-високи и реално, ако има някаква разлика тя ще се усети именно там, иначе на атмосферна кола каквато и лента да сложиш едва ли ще се запалиаз съм слагал на АБФ-фа ми понеже минаха три колектора през него и скъпа лента купувана от Хеед и най-евтината дето я имаше в Топ-Спийд и не усетих да има някаква разлика и двата случая си пипах с ръка колектора без да се изгоря.
Явно моята е ебати боклука,щом грее толкова,че да не мога да барна колектора със пръст даже. В края на месеца съм си поръчал на 1200 градуса
,мамка и!

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Да трябва да може спокойно да го пипаш дори с цяла ръка само дето после боцка много
по ръцете и не трябва да се чешеш никъде 


- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Тва с ръката са пълни глупости. Атмосферна кола също може да си накара колектора да свети, което значи 800+++ градуса. А пипни го после и щи стисна ръката, или това, което е останало от нея. 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
На моя АБФ си го барах с цяла ръка не с пръст без проблем след даване на газ вече точко колко е била температурата на изгорелите газове няма как да знам...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта