Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Чет 27 май 2010 18:14


Еми покарай, но тази интервенция има смисъл единствено, ако К03-ката ти е счупена, ИХИ-то ти е подарък и изработката на колектора е почти без пари :wink:




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Пет 28 май 2010 6:59


niikoo_1 написа:Еми покарай, но тази интервенция има смисъл единствено, ако К03-ката ти е счупена, ИХИ-то ти е подарък и изработката на колектора е почти без пари :wink:

Ама виж как позна.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Съб 05 юни 2010 6:40


Колектора е направен, турбото е монтирано, но не съм го намотол с термо лента и много се нагрява. Колата тръгва да върви от 3к оборота и си тегли до прекъсвач. Има разлика от стоковото турбо, струва ми се малко по-жива във високите. Дали от плетения колектор и идея си нямам.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Vizor » Съб 05 юни 2010 8:31


Хубаво е да направиш един лог с широколентова сонда и да видиш в натоварване какво се случва със сместа или евентуално да отскочиш до някой дино стенд


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Вто 08 юни 2010 12:59


Vizor написа:Хубаво е да направиш един лог с широколентова сонда и да видиш в натоварване какво се случва със сместа или евентуално да отскочиш до някой дино стенд

Лог ще има, ама по нататък и без това сега колата не се кара. Някой да има идея пожарникарските маркучи до колко температура издържат, че ми се върти в главата да си омотая колактора с такъв.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот bobocamaro » Вто 08 юни 2010 14:04


leonardo_vd написа: Някой да има идея пожарникарските маркучи до колко температура издържат, че ми се върти в главата да си омотая колактора с такъв.

НЕ!! Виж тук http://www.kidde-fire.com/utcfs/ws-465/ ... 20hose.pdf използваните материали и начина на изработка.Термо теста е на 1200 ºF = 648.888 ºC,има полимери и гума за удържане на водата.Трябва да е нещо родно или съветско от чист азбест,но пак има вложен горим материал.При гасенето на пожар той е пълен с вода и не му пука,а ти ще го подпалиш отвътре :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Vizor » Вто 08 юни 2010 14:14


Термолентата може да държи постоянно 700 градуса и пикове по 1000.. хубавата термолента..
Не пестете от такива неща за да не се подпалите! Или да слагате азбест, който е силно канцерогенен..


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Kozunak » Сря 09 юни 2010 18:52


Vizor написа:Термолентата може да държи постоянно 700 градуса и пикове по 1000.. хубавата термолента..
Не пестете от такива неща за да не се подпалите! Или да слагате азбест, който е силно канцерогенен..


По-евтината термолента се пали?! Не знаех.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Vizor » Сря 09 юни 2010 19:31


Kozunak написа:
Vizor написа:Термолентата може да държи постоянно 700 градуса и пикове по 1000.. хубавата термолента..
Не пестете от такива неща за да не се подпалите! Или да слагате азбест, който е силно канцерогенен..


По-евтината термолента се пали?! Не знаех.


Ок.. виждал съм такава, която се е запалвала и се надявам ако си вземеш да не попаднеш на такава :) Така по-добре ли е ?


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Golf_Blade » Чет 10 юни 2010 23:35


Визоре,всичко е много субективно. Аз като набих на Сивика колектора,се бях обрал като дунавски орел и сложих евтина термолента(0.5мм). Няма опастност да се запали(предполагам,защото не съм се запалил до сега),но не изолира толкова добре топлината както истинската(2мм дебелина и нагоре). Поздрави!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Пет 11 юни 2010 8:50


Да ама нали се сещаш, че температурите на изгорители газове на кола с принудително пълнене са доста по-високи и реално, ако има някаква разлика тя ще се усети именно там, иначе на атмосферна кола каквато и лента да сложиш едва ли ще се запали mhihi аз съм слагал на АБФ-фа ми понеже минаха три колектора през него и скъпа лента купувана от Хеед и най-евтината дето я имаше в Топ-Спийд и не усетих да има някаква разлика и двата случая си пипах с ръка колектора без да се изгоря.


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Golf_Blade » Пет 11 юни 2010 19:04


niikoo_1 написа:Да ама нали се сещаш, че температурите на изгорители газове на кола с принудително пълнене са доста по-високи и реално, ако има някаква разлика тя ще се усети именно там, иначе на атмосферна кола каквато и лента да сложиш едва ли ще се запали mhihi аз съм слагал на АБФ-фа ми понеже минаха три колектора през него и скъпа лента купувана от Хеед и най-евтината дето я имаше в Топ-Спийд и не усетих да има някаква разлика и двата случая си пипах с ръка колектора без да се изгоря.


Явно моята е ебати боклука,щом грее толкова,че да не мога да барна колектора със пръст даже. В края на месеца съм си поръчал на 1200 градуса
,мамка и! :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Пет 11 юни 2010 19:11


Да трябва да може спокойно да го пипаш дори с цяла ръка само дето после боцка много mhihi по ръцете и не трябва да се чешеш никъде mhihi


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Kozunak » Пет 11 юни 2010 19:51


Тва с ръката са пълни глупости. Атмосферна кола също може да си накара колектора да свети, което значи 800+++ градуса. А пипни го после и щи стисна ръката, или това, което е останало от нея. :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Пет 11 юни 2010 20:11


На моя АБФ си го барах с цяла ръка не с пръст без проблем след даване на газ вече точко колко е била температурата на изгорелите газове няма как да знам...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта