Голф мк2 - преработка в електромобил

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот azrod » Чет 09 май 2013 14:59


Поздрави и от мен за ентусиазма.
Този Brigs малко ми прилича на тия дето се слагат в мотофрезите само че ми се вижда с малко повечко коне (ония са по около 8-9-10 коня).
Успех и занапред, аз също се явявам от доста време ентусиаст ама имам други дупки да закърпя първо :beer :beer :beer




Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот staraplanina » Чет 09 май 2013 20:34


radi_nrj написа:Не е ли малко шумно за електрика или прозореца е отворен?


Вярно - прозореца беше отворен - при над 27 градуса нормално :mhihi
Особено, като имаш предвид, че друг вид "климатик" нямаме :mrgreen :mrgreen :mrgreen


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот muns61 » Чет 09 май 2013 20:37


staraplanina написа:
radi_nrj написа:Не е ли малко шумно за електрика или прозореца е отворен?


Вярно - прозореца беше отворен - при над 27 градуса нормално :mhihi
Особено, като имаш предвид, че друг вид "климатик" нямаме :mrgreen :mrgreen :mrgreen

И за отоплението зиме не разбрах.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот radi_nrj » Чет 09 май 2013 20:44


Дам, лятото климазореца винаги е вариант, а зиме?


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот azrod » Чет 09 май 2013 21:30


Печка за камион на нафта е добър вариант :)


Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот staraplanina » Чет 09 май 2013 21:34


azrod написа:Печка за камион на нафта е добър вариант :)


Има и на бензин... Бяхме закачили едно дизелово уебасто, сега мислим и други варианти ;)
Подскаска - само на ток :mhihi


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот toshara » Сря 22 май 2013 22:28


Днес видях колегата,сложил е стикер city stromer :mhihi Браво,един от най-ценните проекти тук,дано се осъвършенства и най-вече да служи вярно на колегата :smile Мисля си,че и той ме видя(излизах от една пресечка преди общината),бях без крайно гърне,може и да ме е чул,но го поздравих,ако не ме е видял :smile


Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот staraplanina » Сря 05 юни 2013 19:15


toshara написа:Днес видях колегата,сложил е стикер city stromer :mhihi Браво,един от най-ценните проекти тук,дано се осъвършенства и най-вече да служи вярно на колегата :smile Мисля си,че и той ме видя(излизах от една пресечка преди общината),бях без крайно гърне, може и да ме е чул, но го поздравих, ако не ме е видял :smile


:th_up
:beer


kashonder
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот kashonder » Пет 21 юни 2013 18:17


По въпроса с отоплението чета напоследък ени нещица и гледам ени фантастични клипчета за отоплители използващи постоянни магнити. В един автомобил има много движещи се части и дали не може да се хване някакво взаимодействие на магнити и метали на определено разстояние от тях (сори за размишленията, но ако мога да си позволя да насоча автора на проекта в някаква насока)
http://www.youtube.com/watch?v=8n5sSmJsCdY


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот muns61 » Пет 21 юни 2013 19:34


kashonder написа:По въпроса с отоплението чета напоследък ени нещица и гледам ени фантастични клипчета за отоплители използващи постоянни магнити. В един автомобил има много движещи се части и дали не може да се хване някакво взаимодействие на магнити и метали на определено разстояние от тях (сори за размишленията, но ако мога да си позволя да насоча автора на проекта в някаква насока)
http://www.youtube.com/watch?v=8n5sSmJsCdY

Чувал ли си за барон Мюнхаузен? :mrgreen
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%BD_%D0%9C%D1%8E%D0%BD%D1%85%D0%B0%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%BD

http://chitanka.info/text/785/2#textstart


kashonder
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот kashonder » Нед 23 юни 2013 14:41


Колега Muns61, благодаря че ме засече. Наистина глупаво е да си мисли човек за пътуване до луната. Пък някакъв човек навремето беше казал, че планетата земя била със сферична форма. Представяте ли си :screwy


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот radi_nrj » Нед 23 юни 2013 21:49


То това дето показват на клипа даже се използва в индустрията за повърхностно закаляване на метали, само че е изпълнено по малко по-различен начин. Използва се променливо елетромагнитно поле с висока честота, което да индуктира вихрови токове (известни още като токове на Фуко) в обработвания метал. При показания клип променливото магнитно поле се получава от въртенето на диска, на който са подредени постоянни магнити с редуващи се полюси, а честотата се определя от скоростта на въртене, диаметъра на диска и разстоянието между магнитите.

Единствения проблем, е че за да стане нещо се иска магнитно поле с огромен интензитет и трябва да се ползват много силни неодимови магнити, което прави цената на диска от демонстрацията колкото на самата кола :mhihi :mhihi :mhihi

Последна промяна от radi_nrj на Вто 24 сеп 2013 11:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот muns61 » Нед 23 юни 2013 21:57


И трябва енергия да се върти диска...
Хайде, стига спам в хубавата тема!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот Dobromirski » Сря 24 юли 2013 7:29


В случая си мисля, че енергията необходима за въртенето на диска , не превишава тази за преодоляване на въздушните съпротивления ;) Както каза колегата, реално получената енергия ( която в случая мисля надвишава 2-3 kW ) е за сметка на магнитното поле на постоянните магнити, което не създава механични сили на привличане/отблъскване между тях и детайла.


Потребителски аватар
undisput
Мнения: 73
Регистриран на: Нед 18 мар 2012 8:41
Автомобил: VW Golf 1.6 GL
Двигател: PN 1991
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Голф мк2 - преработка в електромобил

Мнениеот undisput » Вто 24 сеп 2013 11:28


Автора на темата дали е мислил за динамо на задната ос, при което електромотора ще му задвижва предните колела, а динамото ще му зарежда батерийте. Също така с малко повече капиталовложения може да използва същият вид батерии като тези в смартфоните, понеже ми е малко трудно отварянето на капака на телефона и не мога да кажа дали са литиево полимерни или литиево йонни, на стария ми телефон бяха някакви натриеви. Мисля, че такъв тип батерии могат да се използват и за твоя случай.
Относно осветелението, надявам се да си сменил стандартните крушки с LED такива, по този начин ще използваш по-малко енергия за осветление.
Не съм много на вътре с нещата относно електрическите двигатели но идеята ми с динамо мисля, че все някога ще може да се осъществи.
Бих искал да знам и ти какво мислиш по въпроса! Дали е възможно, защото ти го предлагам само като идея!
Благодаря предварително



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта