MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Kozunak » Сря 30 юни 2010 20:58


От китайска турбина, до китайска турбина разликата е от тука до Австралия. Мойта китайка й ебах майката за 200 км. Дано ти имаш по-голям късмет. А и тия глупости, че еди кой си правел турбини в Китай са пълни глупости, щото от завода на сериозна фирма, която използва само жълта работна ръка, до личния гараж на Тяо Кур Дзън, разликата е от Австралия до тука.




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 30 юни 2010 21:00


Остави човека да се убеди сам. :041:

Ако е мъж на място, ще сподели после пред всички.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Kozunak » Сря 30 юни 2010 21:03


И разберете хора, няма как читава турбина нова да идва тука на 600 лв.

Ебати алуминия, ебати чугуна, ебати перките, ебати оста, ебати втулките, ебати баланса, ебати труда, ебати печалба производител, ебати пътя от Китай, ебати митата, ебати печалба вносител. То кво излиза, че това произведение на инженерното изкуство е със себестойност 3.50 с ДДС.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Сря 30 юни 2010 22:19


Колега, повярввай ми, това че някой си набива яките надценки, незначи че цялата работа е скъпа. Специално за производство и икономии от мащаба по тази тема, може да се говори доста, но не със всеки! Ще ви дам обаче конкретен пример от миналото, но е много показателен. Хенри Форд, е първият производител на Автомобили, който затваря изцяло производството. Той успява да свали разходите за производство на автомобили от 20тина хиляди долара (ако не се лъжа - не ми се рови из учебниците за точна цифра), до едва 5 000 долара и прави най-достъпния автомобил.
За сериозните фирми, ще ви отговоря, че НЯМА СЕРИОЗНА ФИРМА В СВЕТОВЕН МАЩАБ„ която да не изнася своето производство на изток. Като започнете от дрехи, през компютри, битова техника и т.н. Мерцедес за справка, също са изнесли част от тяхното производство, но не в Китай, а в Турция. Пък нали си го имаме същото и за турските стоки ;)
@ChimeyJimmey, да ще кажа какво е станало, задължително.

Малко се отклонихме от темата, но карай :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Сря 30 юни 2010 22:52


kirilex написа:Почвам да нямам търпение за старта ,който ще бъде много успорван заради по голямото турбо в негова полза ,но пък лекия маховик и по късите ТТ скорости също ше имат значение.......... :banana :banana

Твойта 6-степенна ли е?


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот kirilex » Чет 01 юли 2010 7:21


Мне 5 но ТТ кутията е по къса на 1 2 3 примерно 2ра тавана и е 100 докато голфа спокойно си прави 120...


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Чет 01 юли 2010 8:46


Понеделник най-вероятно ще мапваме колата. Ще мога да потренирам 1 седмица преди старта ;) Все пак се очакват около 50кс на гумите отгоре, което хич не е малко като усещане. Надявам се да мога да слезна под 7сек до 100км/ч, засичано с телефон разбира се :), сега като си засичам давам високи 7-ци :D
А и си търся човек с Г-тек, да направим замерка, някой ако има да свирка!


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Чет 01 юли 2010 8:54


Може да тестваме с Dynolicious за iPhone програмата, дават я относително точна, ако имаш желание свиркай :)


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 01 юли 2010 15:15


Като си готов пиши и ще намерим Г-тек!


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Чет 01 юли 2010 19:30


Айде авария :|... скапа се компютъра... добре че се скапа точно във едно сервизче. Късмет. Общо взето, ще се позабавят още нещата. Човека, при който остана колата, пое ангажимента с компютъра. Обаче работата ще закъсне, тъй като РС-то ще попътува из страната :)
Бтв, почвам да се заглеждам по някакви фланци да сложа. Незнам дали ще има смисъл или поне визия. Дали няма да опират гумите в калниците с 2см фланци?


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот rabotnika » Чет 01 юли 2010 21:26


и ко му стана на компа????? да не би да е разбрал че си сложил ново турбо и да е решил да се самоубие??? може и да греша ама ми се струва че май мотора ти се е предал а не компа :wink: така лесно комп не се предава


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Чет 01 юли 2010 21:33


последния път ти затворих устата, като те попитах дали искаш да платиш горивото до Варна, а сега ще те попитам искаш ли да ми ремонитираш компьтъра?


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот shpeki » Чет 01 юли 2010 22:49


А какво точно стана с компа?


Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот mirogti1983 » Чет 01 юли 2010 22:57


хм .......... интересно ??????
:beer наздраве колеги ще следя с интерес да видя кво стаа аджаба с компа


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Чет 01 юли 2010 23:00


Ами честно да ти кажа незнам и аз. Закарахме колата при Генчо (set16v). Да я поразгледа, ще правим съединител там. Аз лично не бях там, ама се наложи да отида :D. Спира се колата, оглежда се, опит за палене. "Йок", след оглед и тест с друг компьтър се оказа, че този всъщност не бачка. Общо взето незнаем какво му е. Ще го види специалист и ще каже :).
През това време дайте съвет за едни фланци да барна. Някак си около 1,5см - 2см навън ми се струва, че ще седят по-добре гумите :D. Какви фланци да търся са мойте джнати? 5х 100 на 16мм ще паснат ли?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта