Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Сря 26 окт 2011 22:08


Ето защо се бъркам,на такива като мен ламета дет нищо не схващат ето ...резката е за искрата точката е за ремака , а големия незнам за какво е?
ПП Утре единия спнсор е обещал мангизи :D и може и да запали по някое време :D
Прикачени файлове
Belezi.jpg
Belezi.jpg (29.92 KиБ) Видяна 2656 пъти




Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот petroffbg » Сря 26 окт 2011 22:23


При механични повдигачи(евентуално пълни хидроповдигачи),при проверка с пластелин,клапаните остават"живи" до луфт 1,2мм,по-надолу в следствие на температурното разширение са "мъртавци" :horror:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Чет 27 окт 2011 0:21


Значи да ги напълня и пак да меря а с колко масло точно да ги напълня до обема с който са пълни при работа,когато вала ги е натиснал до край??И има ли масло въобще в тях тогава?
Ако има възможност да зацепя малко преди белега,да го правя ли,демек клапаните и буталата да вървят с по-голям луфт?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот petroffbg » Чет 27 окт 2011 8:20


miro_hack написа:Значи да ги напълня и пак да меря а с колко масло точно да ги напълня до обема с който са пълни при работа,когато вала ги е натиснал до край??И има ли масло въобще в тях тогава?
Ако има възможност да зацепя малко преди белега,да го правя ли,демек клапаните и буталата да вървят с по-голям луфт?


Блокирай два на 0мм луфт,зацепи на белези и провери,не вярвам да закача,но не знам какво точно си правил.При предварение на раз.вал има реална опасност от среща на бутала и всм.клапани,при закъснение не.Ако си с нещо такова,ще трябва да правиш по-дълбоки вежди:
Изображение
Изображение
Изображение
Ако си орязал много главата(блока),белезите никога няма да съвпадат,трябват ти раздвижни колела,инак не правиш нищо:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Чет 27 окт 2011 10:18


0.75 е резната ,мисълта ми е ако не пасне центровката точно на нулата да зацепя на предишния зъб демек преди ГМТ?


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Чет 27 окт 2011 10:25


Някаде между точката за центровка и резката за запалването 3-4 градуса преди ГМТ. Да го зацепя?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот Bobby_ » Чет 27 окт 2011 23:01


izwinqwam se za latinicata..... pri pyrwa wyzmovnost shte si Editna mnenieto.

znachi, Slagash kolqnowiq wal na belezi i zacepwash.
ako se padne razpredelitelq w zakysnenie ili w predwarenie ... shte ti trqbwa razdwijno kolelo! a ako si i s roshawi walowe.... oshte po-slojno stawa....
Ako ne si na tochnite belezi nikoga nqma da zaraboti kolata kakto trqbwa!
1 zub na walowete e = 6 gradusa..... prawi si smetka....


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Чет 27 окт 2011 23:46


Преди да взема ролка.ако не се паднат на белези ще ги зацепя един зъб по-далеко едно от друго (демек раз.вал в закъснение) това така ли е?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот petroffbg » Пет 28 окт 2011 8:32


miro_hack написа:Преди да взема ролка.ако не се паднат на белези ще ги зацепя един зъб по-далеко едно от друго (демек раз.вал в закъснение) това така ли е?


"НЕЩАТА"трябва да съвпадат идеално,иначе променяш динамиката на автомобила,при закъснение на раз.валове изместваш въртящия момет във високи и обратно,ето и вариянт който ползвам аз.
Изображение


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Пет 28 окт 2011 18:31


Днес се сдоби с ремак,ролка,филтар,гарнитура за капак,зацепих НА БЕЛЕЗИ без проблем,както един Сиромах ми каза преди много време,че ще стане без проблем :D :p просвета клапан-бутало става 3,4 мм. При празем повдигач.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Пет 28 окт 2011 18:40


scare
Прикачени файлове
Б.jpg
Б.jpg (20.05 KиБ) Видяна 2248 пъти
Б(02).jpg
Б(02).jpg (29.94 KиБ) Видяна 2246 пъти


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот miro_hack » Пет 28 окт 2011 19:12


Валовете са 220 абф 10.8 лифт рязането е 0.75 просвета е 3.5 мм. зацепен е на белези.Дано да не реши да удря :(


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот Vankata_84 » Пет 28 окт 2011 19:42


petroffbg - Може ли да обясниш какво точно измерваш с микрометъра на разпределителните валове? За колянов ми е ясно, за едновалови мотори горе-долу. Обаче тука на двувалката нещо не вдявам какво точно трябва да значи разп. вал да е на "точното" място.
Извинявам се за отклонението :beer


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

Мнениеот petroffbg » Съб 29 окт 2011 8:31


Vankata_84 написа:petroffbg - Може ли да обясниш какво точно измерваш с микрометъра на разпределителните валове? За колянов ми е ясно, за едновалови мотори горе-долу. Обаче тука на двувалката нещо не вдявам какво точно трябва да значи разп. вал да е на "точното" място.
Извинявам се за отклонението :beer


Всеки комплект валове си има някакви спецификации от производителя при зацепване в гмт,които трябва да се спазват,иначе казано,може да ги зацепиш като на стандартен мотор и да установиш,че със стоковите върви повече...
Изображение
Производителя предвижда за тези валове при гмт,всмукателният клапан да е отворен 3мм,а изпускателният 2,70мм,като за целта се използва малкото раздвижно на вала.На снимката с микрометъра(подпрян е на чашата на всм. клапан),тъкмо започвам да търся трите мм,за да зацепя ремъка.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот Vankata_84 » Съб 29 окт 2011 20:49


Благодаря. Често виждам метода с микрометъра, но така и не знам коя е точката която трябва да намерим(за разпр.вал. Също положението което да търсим. Иначе е ясно, че с прогонването на ГМТ с микрометъра на буталото е ясно. Ама на разп. вал ме вкарваше в размисли :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта