ПП Утре единия спнсор е обещал мангизи
Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
Ето защо се бъркам,на такива като мен ламета дет нищо не схващат ето ...резката е за искрата точката е за ремака , а големия незнам за какво е?
ПП Утре единия спнсор е обещал мангизи
и може и да запали по някое време 
ПП Утре единия спнсор е обещал мангизи
- Прикачени файлове
-
- Belezi.jpg (29.92 KиБ) Видяна 2677 пъти
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
При механични повдигачи(евентуално пълни хидроповдигачи),при проверка с пластелин,клапаните остават"живи" до луфт 1,2мм,по-надолу в следствие на температурното разширение са "мъртавци" 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
Значи да ги напълня и пак да меря а с колко масло точно да ги напълня до обема с който са пълни при работа,когато вала ги е натиснал до край??И има ли масло въобще в тях тогава?
Ако има възможност да зацепя малко преди белега,да го правя ли,демек клапаните и буталата да вървят с по-голям луфт?
Ако има възможност да зацепя малко преди белега,да го правя ли,демек клапаните и буталата да вървят с по-голям луфт?
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
miro_hack написа:Значи да ги напълня и пак да меря а с колко масло точно да ги напълня до обема с който са пълни при работа,когато вала ги е натиснал до край??И има ли масло въобще в тях тогава?
Ако има възможност да зацепя малко преди белега,да го правя ли,демек клапаните и буталата да вървят с по-голям луфт?
Блокирай два на 0мм луфт,зацепи на белези и провери,не вярвам да закача,но не знам какво точно си правил.При предварение на раз.вал има реална опасност от среща на бутала и всм.клапани,при закъснение не.Ако си с нещо такова,ще трябва да правиш по-дълбоки вежди:
Ако си орязал много главата(блока),белезите никога няма да съвпадат,трябват ти раздвижни колела,инак не правиш нищо:
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
0.75 е резната ,мисълта ми е ако не пасне центровката точно на нулата да зацепя на предишния зъб демек преди ГМТ?
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
Някаде между точката за центровка и резката за запалването 3-4 градуса преди ГМТ. Да го зацепя?
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
izwinqwam se za latinicata..... pri pyrwa wyzmovnost shte si Editna mnenieto.
znachi, Slagash kolqnowiq wal na belezi i zacepwash.
ako se padne razpredelitelq w zakysnenie ili w predwarenie ... shte ti trqbwa razdwijno kolelo! a ako si i s roshawi walowe.... oshte po-slojno stawa....
Ako ne si na tochnite belezi nikoga nqma da zaraboti kolata kakto trqbwa!
1 zub na walowete e = 6 gradusa..... prawi si smetka....
znachi, Slagash kolqnowiq wal na belezi i zacepwash.
ako se padne razpredelitelq w zakysnenie ili w predwarenie ... shte ti trqbwa razdwijno kolelo! a ako si i s roshawi walowe.... oshte po-slojno stawa....
Ako ne si na tochnite belezi nikoga nqma da zaraboti kolata kakto trqbwa!
1 zub na walowete e = 6 gradusa..... prawi si smetka....
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
Преди да взема ролка.ако не се паднат на белези ще ги зацепя един зъб по-далеко едно от друго (демек раз.вал в закъснение) това така ли е?
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
miro_hack написа:Преди да взема ролка.ако не се паднат на белези ще ги зацепя един зъб по-далеко едно от друго (демек раз.вал в закъснение) това така ли е?
"НЕЩАТА"трябва да съвпадат идеално,иначе променяш динамиката на автомобила,при закъснение на раз.валове изместваш въртящия момет във високи и обратно,ето и вариянт който ползвам аз.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
Днес се сдоби с ремак,ролка,филтар,гарнитура за капак,зацепих НА БЕЛЕЗИ без проблем,както един Сиромах ми каза преди много време,че ще стане без проблем
:p просвета клапан-бутало става 3,4 мм. При празем повдигач.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???

- Прикачени файлове
-
- Б.jpg (20.05 KиБ) Видяна 2269 пъти
-
- Б(02).jpg (29.94 KиБ) Видяна 2267 пъти
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
Валовете са 220 абф 10.8 лифт рязането е 0.75 просвета е 3.5 мм. зацепен е на белези.Дано да не реши да удря 
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
petroffbg - Може ли да обясниш какво точно измерваш с микрометъра на разпределителните валове? За колянов ми е ясно, за едновалови мотори горе-долу. Обаче тука на двувалката нещо не вдявам какво точно трябва да значи разп. вал да е на "точното" място.
Извинявам се за отклонението
Извинявам се за отклонението

- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив центровка???
Vankata_84 написа:petroffbg - Може ли да обясниш какво точно измерваш с микрометъра на разпределителните валове? За колянов ми е ясно, за едновалови мотори горе-долу. Обаче тука на двувалката нещо не вдявам какво точно трябва да значи разп. вал да е на "точното" място.
Извинявам се за отклонението
Всеки комплект валове си има някакви спецификации от производителя при зацепване в гмт,които трябва да се спазват,иначе казано,може да ги зацепиш като на стандартен мотор и да установиш,че със стоковите върви повече...
Производителя предвижда за тези валове при гмт,всмукателният клапан да е отворен 3мм,а изпускателният 2,70мм,като за целта се използва малкото раздвижно на вала.На снимката с микрометъра(подпрян е на чашата на всм. клапан),тъкмо започвам да търся трите мм,за да зацепя ремъка.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB
Благодаря. Често виждам метода с микрометъра, но така и не знам коя е точката която трябва да намерим(за разпр.вал. Също положението което да търсим. Иначе е ясно, че с прогонването на ГМТ с микрометъра на буталото е ясно. Ама на разп. вал ме вкарваше в размисли 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта