1,8 моноинжекция...Турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bobo_golfa
Мнения: 133
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София / Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот bobo_golfa » Пон 16 май 2011 11:18


тази седмица си ходих на монтана и веднага звъннах на колегата emiltd да ме повози на неговия ТУРБО ГОЛФ :mrgreen: резултатите са добри но колата не е на 100% завършена,мога да кажа само едно голямо евала и продължаваи така ЕМБА :да: :да: :да:




Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Сря 18 май 2011 18:00


Днес си поиграх с аванса,че бях го оставил в атмосферно състояние на +16 градуса и си мислех,че е много за турбо...свалих го до +5 гр.,но като се качих да пробвам,забелязах че от ауспуха чади яко сиво,държеше към 600рпм на празен ход,а и почна да забива след 0.3 бара scare (а карам със 100 октана)!!!Последва отново вдигане на аванс,но на ръка,че нямах уред при мен вече,незнам до колко съм го възстановил предварението,но е близо до старото...та колата се оправи и спря да пуши.Друг интересен факт е,че като я прилъжа дори на високи обороти,не се обажда аванса хич :roll:
Та така,сега седя и мисля,ма нищо не измислям... :? ,явно ми липсват достатъчно знания по конкретния въпрос.

А и пустото налягане не се подава на никакви манипулации от моя страна,кеф не кеф,май ще се сваля турбината,за да мога да видя този гейт,а хич не ми се ще,като знам колко щибан е монтажа после :evil:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот shanadjiqta » Пет 20 май 2011 22:29


аз съм убеден,че ще намериш решение,ти си най упорития човек,който познавам и най-готиното е,че влагаш енергията си в правилната посока-тунинг на голф 2 :да:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Съб 21 май 2011 0:41


shanadjiqta написа:аз съм убеден,че ще намериш решение,ти си най упорития човек,който познавам и най-готиното е,че влагаш енергията си в правилната посока-тунинг на голф 2 :да:


Мерси за хубавите думи,Тоше :bowdown :beer ...и късмета много ми помага,не само упоритостта :D


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Сря 25 май 2011 17:25


След много опити се оказа,че гейта е запекъл тотално,а освен това турбото взе да папа масълце :Mr Green Fun аз очаквах мотора пръв да почине,а то се оказа,че турбината го изпревари.Проекта явно ще се забави малко,че ще трябва да търся друга духалка :(


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1967
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Traytor » Сря 25 май 2011 18:37


Ех, Емо тая кола нещо иска да направи нещата интересни :D


steff 55
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот steff 55 » Сря 08 юни 2011 12:13


ЕЕЕЕЕйййй,Бате Емо,Бате Емо, ГОУЕМ СИ БРАТ!!!Чак сега Видях че има развитие (и то какво) проекта ти. :applause: Освен :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown ,друго няма какво да кажа!Вече си мнооого напред....Ще те следя с интерес,ако има с какво да помагам - знаеш - винаги :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот emiltd » Сря 08 юни 2011 12:21


steff 55 написа:ЕЕЕЕЕйййй,Бате Емо,Бате Емо, ГОУЕМ СИ БРАТ!!!Чак сега Видях че има развитие (и то какво) проекта ти. :applause: Освен :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown ,друго няма какво да кажа!Вече си мнооого напред....Ще те следя с интерес,ако има с какво да помагам - знаеш - винаги :beer


Мерси колега,малко е в застой проекта,но скоро ще има продължение :да:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот niikoo_1 » Сря 08 юни 2011 20:19


steff 55 написа:ЕЕЕЕЕйййй,Бате Емо,Бате Емо, ГОУЕМ СИ БРАТ!!!Чак сега Видях че има развитие (и то какво) проекта ти. :applause: Освен :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown ,друго няма какво да кажа!Вече си мнооого напред....Ще те следя с интерес,ако има с какво да помагам - знаеш - винаги :beer


Да бе много е напред, направо е открил силовия тунинг :mrgreen:


emiltd написа:
steff 55 написа:ЕЕЕЕЕйййй,Бате Емо,Бате Емо, ГОУЕМ СИ БРАТ!!!Чак сега Видях че има развитие (и то какво) проекта ти. :applause: Освен :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown ,друго няма какво да кажа!Вече си мнооого напред....Ще те следя с интерес,ако има с какво да помагам - знаеш - винаги :beer


Мерси колега,малко е в застой проекта,но скоро ще има продължение :да:


Мен ми е интересно какво ще е продължението?
Като цяло това дето го правиш е обречено...докато не му сложиш една Мега/инжектори и т.н., т.е. отидеш някъде да ти я навъжат и настроят, но пък тогава ще дадеш 10пъти газ и разлуфтеното дизелото турбо ще сдаде багажа
Отделно постигнатите коне ще са смешни и цялата галимация няма да си струва времето и нервите.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот emiltd » Сря 08 юни 2011 21:31


Щом казваш,така да е :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот niikoo_1 » Сря 08 юни 2011 21:37


Ако не беше обречено досега да караш и да си забравил за забивания, прекъсвания и подобни бъгове.

Т.н. турбиниране далеч не се свежда до това да метнеш една малка дизелова турбинка на бензинов мотор, колектор от дизел, първия намерен в моргата кулер, да завариш даунпай който прилича на Везувии след като е изригнал.
Ако беше така повярвай всяка втора кола щеше да е Гаражна Турбинация.

Идеите да обоготатиш сместа също не стават, то просто ако ставаше хората щяха да са се сетили много отдавна и всяка втора кола щеше да съсссска.

Това трявба да е ясно на всеки ново излюпен потенциален турбинатор, който си мисли, че нещата стават ей така.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 08 юни 2011 21:46


Абе незнам дали е новоизлюпен турбинатор,ама когато с неговия дизел 1.6 разтягаше 'бьрзите афн-и' както си иска всички самои са гледали....и това е много отдавна,да не говорим за 2.0 бензини и други каруци по 140 коня
Успех Емо ,и глей да го напрайш че кат се вьрна ще те лупам :mrgreen:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот stefan4o » Сря 08 юни 2011 21:49


Е, нормално е. Един друг дизел пак пипнат от колегата Емо разпъва ТТ-та по светофарите :Mr Green Fun


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот emiltd » Сря 08 юни 2011 21:49


niikoo_1 написа:Ако не беше обречено досега да караш и да си забравил за забивания, прекъсвания и подобни бъгове.

Т.н. турбиниране далеч не се свежда до това да метнеш една малка дизелова турбинка на бензинов мотор, колектор от дизел, първия намерен в моргата кулер, да завариш даунпай който прилича на Везувии след като е изригнал.
Ако беше така повярвай всяка втора кола щеше да е Гаражна Турбинация.

Идеите да обоготатиш сместа също не стават, то просто ако ставаше хората щяха да са се сетили много отдавна и всяка втора кола щеше да съсссска.

Това трявба да е ясно на всеки ново излюпен потенциален турбинатор, който си мисли, че нещата стават ей така.


Прекъсвания не съм наблюдавал,незнам как го установи това...забиването е заради голямото налягане,което естествено е немислимо да бъде изхранено от моното.Точно това забиване се появява след 0.5бара,а голямото налягане е следствие от запеклия гейт.В момента не карам колата,защото е в процес на подмяна на сегашния турбокомпресор.Когато монтирам здрав такъв,ще се види става ли или не обогатяването на гориво,настройване на аванс и прочие.А кво не му харесваш на пайпа ми,много си е добър,голяма работа като не е хубавец :Mr Green Fun


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 моноинжекция...Турбо

Мнениеот niikoo_1 » Сря 08 юни 2011 21:53


Vidol Nikolov написа:Абе незнам дали е новоизлюпен турбинатор,ама когато с неговия дизел 1.6 разтягаше 'бьрзите афн-и' както си иска всички самои са гледали....и това е много отдавна,да не говорим за 2.0 бензини и други каруци по 140 коня
Успех Емо ,и глей да го напрайш че кат се вьрна ще те лупам :mrgreen:



Абе колега в момента сме 21век, какви са тия 17-18секундни коли дето ги изреждаш.

Колегата в началото на темата дори не знаеше какво е АФР, а тръгна да турбинира и настройва, телоподаващото и наличието на гараж не са достатъчни условия...повярвай.

Това е все едно да нямаш криле и да скочиш от 8мия етаж с надеждата, че ще полетиш, е да вярно полет ще се осъществи, но за кратко.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта