.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Нед 16 мар 2008 22:36


Много предположения, много нещо... един манометър, две кранчета преди дозатор разпределителя /след успокоител и филтър/, 5 и малко бара на манометъра, ако след това натоварване има обратен бензин, значи помпата си върши работа като налягане и дебит... /Аз съм един от "четиримата" /според Боби :roll: / с 16в мотор на Г1 и си мисля че помпата и магистралата му са приложими за 16в механична инжекция/...




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Нед 16 мар 2008 23:11


Тая кола на какав аванс работи ? вартехте ли делкото ? Погледни и ремъка !
каза 4е КР-скоро ЕКУ го няма , и ми е 4удно сега какво устроиство и праи аванса на колата .... предполагам не си сложил делко от 1.4 с вакум рекулатор :roll:
Понеже пишете за некви 4-ма дет имали МК1 с 16 В мотор ... ама не знам тая дет е при мен дали я слагате в тез 4-ма :lol:
На нея горивните магистрали са и 8мм основна и 6мм обратен бензин , а колата има турбо и вари на 1 бар :wink: проблем с магистралите няма .... Помпата е Бош 910 :idea:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 17 мар 2008 0:06


С......

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 17 мар 2008 7:27


Sachko написа:Тая кола на какав аванс работи ? вартехте ли делкото ? Погледни и ремъка !
каза 4е КР-скоро ЕКУ го няма , и ми е 4удно сега какво устроиство и праи аванса на колата .... предполагам не си сложил делко от 1.4 с вакум рекулатор :roll:
Понеже пишете за некви 4-ма дет имали МК1 с 16 В мотор ... ама не знам тая дет е при мен дали я слагате в тез 4-ма :lol:
На нея горивните магистрали са и 8мм основна и 6мм обратен бензин , а колата има турбо и вари на 1 бар :wink: проблем с магистралите няма .... Помпата е Бош 910 :idea:

Напротив, неговото запалнане барабар с кабелите, ни има една букса до комотатота, която отива след това отива в купето, е точно тя ме притеснява. Днес ще прегледам нещата които ми казахте и ще дам и снимков материал.

Bobby_ написа:Саше броя и твоята и на Павко
Сега по темата:

Прегледайте си зацепването на ремъка и след това аванса!
НЕ ПИПАЙТЕ ИНЖЕКЦИЯТА!!!!!!!! пипнете ли там става ужасно!!!!!
Такова нещо като недостиг на дебит няма!!!!!!! моята инсталация е от карбуратор..... т.е. оригиналната.... помпа слагах и от най малката 40мм....

Прилича ми на мноооого закъснение. Колата трябва да работи добре на ^ градуса предварение след като сте сваляли ремъка мисля че сте го зацепили неправилно!!!!! проверете си белезите ПАК!!!

Повтарям думите на Сашко щото той е на моето мнение!


Боби ремъка не сме го сваляли, но има ли възможност да е прескочил някой зъб, или всичко да е от буксата която споменах. Това което ме интересува още е колата може ли да работи добре без този рагулатор за презен ход/или стъпково моторче не съм сигутен как се казва/, който е вързан мисля с ключето на дросела??? Че за да взема и тая част от инсталацията ще ми се разкаже играта. Не може ли аз да му писна напрежение, на колко волта работи?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пон 17 мар 2008 9:51


Стъпковото мотор4е на КР до колкото знам се ъправлява от широ4инноимпулсна модулация(ебахти сложната дума) и няма как да я стимулираш освен с КР-ското си ЕКУ....
Има един тип клапан4ета за празен ход които деистват на топлина (биметална пластина) и по може да ти сваршат работа
Белези на ангренаж се гледат за 2 мин , така 4е проверете ги :wink:
Другото което треа да проверите както ве4е няколко пъти се повторихме е аванса ... тои се прави от КР-ското ЕКУ (ама вие ве4е го нямате)
Земи един стробоскоп и го сложи на 6 градуса както ти каза Бобби и даваи гас :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 17 мар 2008 9:57


моята глъхнеше така след смяна на ремък.не правилно зацепване явно.след свалянето му и слагането му пак започна да се форсира.
с интерес следя развитието давай още снимки :)


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Пон 17 мар 2008 10:55


leonardo_vd написа:Боби ремъка не сме го сваляли, но има ли възможност да е прескочил някой зъб, или всичко да е от буксата която споменах. Това което ме интересува още е колата може ли да работи добре без този рагулатор за презен ход/или стъпково моторче не съм сигутен как се казва/, който е вързан мисля с ключето на дросела??? Че за да взема и тая част от инсталацията ще ми се разкаже играта. Не може ли аз да му писна напрежение, на колко волта работи?


Според мен възможност да прескочи зъб без да работи двигателя е като завиваш притискателя към коляновия вал и в бързината дадеш контра от другата страна(към ремъка) на место различно от гайката към шайбата на същия вал.Само тогава стягането на притискателя води до натоварване на ремъка и е предпоставка за прескачане на зъб.
Не вярвам да си законтрил на погрешно место,но ти знаеш най добре. 8)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 17 мар 2008 11:27


Сетих се за нещо което е добре да провериш аз брах ядове с него и 2месеца по майстори никой незнаеше от какво е,става дума за една цедка или я смени или я избуши с отверка :arrow:
Изображение


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 17 мар 2008 11:37


.........

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 17 мар 2008 11:39


И все пак нека я смени,намирал съм и комари вътре :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 17 мар 2008 13:30


на мен ми става абсолютно същото ......като откача компира или откача буксата за регулатора на налягането на инжекцията.. колата спира да се форсира ..боботи странно и не върви грам...абе точно кат на клипа ама аз съм с КА-Jetronic ...... виж си ремъка и предварението, че от него също може да се получи този ефект


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 17 мар 2008 18:18


Белезите са ОК, но колата все така си е мудна. Както вече казах ползвам запалването на КР-а а само инсталацията за датчиците е от Дх-а

Гориво има, защото като работи направо люти отзад и мирише яко на бенз. Боби би ли се занимал лично с колата та да ти я карам направо.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 17 мар 2008 21:19


Eто на тази букса не и знам предназначението намира се точно до комутатора.
Изображение'

Инече ето и това което взех от КР-а
Изображение


ivogti
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 06 май 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ivogti » Пон 17 мар 2008 21:59


leonardo_vd написа:Eто на тази букса не и знам предназначението намира се точно до комутатора.
Изображение'

Инече ето и това което взех от КР-а
Изображение
Koлега на компютара от КР-а трябва да има закачен вакум . На снимката се вижда че ти нямаш ??????????


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 17 мар 2008 22:01


ivogti написа:Koлега на компютара от КР-а трябва да има закачен вакум . На снимката се вижда че ти нямаш ??????????






Има ама не гладаш добре. На последната снимка маркучето долу в ляво на блока.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта