
.......
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Много предположения, много нещо... един манометър, две кранчета преди дозатор разпределителя /след успокоител и филтър/, 5 и малко бара на манометъра, ако след това натоварване има обратен бензин, значи помпата си върши работа като налягане и дебит... /Аз съм един от "четиримата" /според Боби
/ с 16в мотор на Г1 и си мисля че помпата и магистралата му са приложими за 16в механична инжекция/...

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Тая кола на какав аванс работи ? вартехте ли делкото ? Погледни и ремъка !
каза 4е КР-скоро ЕКУ го няма , и ми е 4удно сега какво устроиство и праи аванса на колата .... предполагам не си сложил делко от 1.4 с вакум рекулатор
Понеже пишете за некви 4-ма дет имали МК1 с 16 В мотор ... ама не знам тая дет е при мен дали я слагате в тез 4-ма
На нея горивните магистрали са и 8мм основна и 6мм обратен бензин , а колата има турбо и вари на 1 бар
проблем с магистралите няма .... Помпата е Бош 910 
каза 4е КР-скоро ЕКУ го няма , и ми е 4удно сега какво устроиство и праи аванса на колата .... предполагам не си сложил делко от 1.4 с вакум рекулатор

Понеже пишете за некви 4-ма дет имали МК1 с 16 В мотор ... ама не знам тая дет е при мен дали я слагате в тез 4-ма

На нея горивните магистрали са и 8мм основна и 6мм обратен бензин , а колата има турбо и вари на 1 бар


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Sachko написа:Тая кола на какав аванс работи ? вартехте ли делкото ? Погледни и ремъка !
каза 4е КР-скоро ЕКУ го няма , и ми е 4удно сега какво устроиство и праи аванса на колата .... предполагам не си сложил делко от 1.4 с вакум рекулатор![]()
Понеже пишете за некви 4-ма дет имали МК1 с 16 В мотор ... ама не знам тая дет е при мен дали я слагате в тез 4-ма![]()
На нея горивните магистрали са и 8мм основна и 6мм обратен бензин , а колата има турбо и вари на 1 барпроблем с магистралите няма .... Помпата е Бош 910
Напротив, неговото запалнане барабар с кабелите, ни има една букса до комотатота, която отива след това отива в купето, е точно тя ме притеснява. Днес ще прегледам нещата които ми казахте и ще дам и снимков материал.
Bobby_ написа:Саше броя и твоята и на Павко
Сега по темата:
Прегледайте си зацепването на ремъка и след това аванса!
НЕ ПИПАЙТЕ ИНЖЕКЦИЯТА!!!!!!!! пипнете ли там става ужасно!!!!!
Такова нещо като недостиг на дебит няма!!!!!!! моята инсталация е от карбуратор..... т.е. оригиналната.... помпа слагах и от най малката 40мм....
Прилича ми на мноооого закъснение. Колата трябва да работи добре на ^ градуса предварение след като сте сваляли ремъка мисля че сте го зацепили неправилно!!!!! проверете си белезите ПАК!!!
Повтарям думите на Сашко щото той е на моето мнение!
Боби ремъка не сме го сваляли, но има ли възможност да е прескочил някой зъб, или всичко да е от буксата която споменах. Това което ме интересува още е колата може ли да работи добре без този рагулатор за презен ход/или стъпково моторче не съм сигутен как се казва/, който е вързан мисля с ключето на дросела??? Че за да взема и тая част от инсталацията ще ми се разкаже играта. Не може ли аз да му писна напрежение, на колко волта работи?
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Стъпковото мотор4е на КР до колкото знам се ъправлява от широ4инноимпулсна модулация(ебахти сложната дума) и няма как да я стимулираш освен с КР-ското си ЕКУ....
Има един тип клапан4ета за празен ход които деистват на топлина (биметална пластина) и по може да ти сваршат работа
Белези на ангренаж се гледат за 2 мин , така 4е проверете ги
Другото което треа да проверите както ве4е няколко пъти се повторихме е аванса ... тои се прави от КР-ското ЕКУ (ама вие ве4е го нямате)
Земи един стробоскоп и го сложи на 6 градуса както ти каза Бобби и даваи гас
Има един тип клапан4ета за празен ход които деистват на топлина (биметална пластина) и по може да ти сваршат работа
Белези на ангренаж се гледат за 2 мин , така 4е проверете ги

Другото което треа да проверите както ве4е няколко пъти се повторихме е аванса ... тои се прави от КР-ското ЕКУ (ама вие ве4е го нямате)
Земи един стробоскоп и го сложи на 6 градуса както ти каза Бобби и даваи гас

- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
leonardo_vd написа:Боби ремъка не сме го сваляли, но има ли възможност да е прескочил някой зъб, или всичко да е от буксата която споменах. Това което ме интересува още е колата може ли да работи добре без този рагулатор за презен ход/или стъпково моторче не съм сигутен как се казва/, който е вързан мисля с ключето на дросела??? Че за да взема и тая част от инсталацията ще ми се разкаже играта. Не може ли аз да му писна напрежение, на колко волта работи?
Според мен възможност да прескочи зъб без да работи двигателя е като завиваш притискателя към коляновия вал и в бързината дадеш контра от другата страна(към ремъка) на место различно от гайката към шайбата на същия вал.Само тогава стягането на притискателя води до натоварване на ремъка и е предпоставка за прескачане на зъб.
Не вярвам да си законтрил на погрешно место,но ти знаеш най добре.

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
на мен ми става абсолютно същото ......като откача компира или откача буксата за регулатора на налягането на инжекцията.. колата спира да се форсира ..боботи странно и не върви грам...абе точно кат на клипа ама аз съм с КА-Jetronic ...... виж си ремъка и предварението, че от него също може да се получи този ефект
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта