Да поизтупаме прахта от темата,развитие по колата няма много в последно време че имам малко здравословни проблеми и не остават пари за нея

,преди 2-3 дни сменях водната помпа и видях че целия картер е в масло избърсах го покарах я малко и пак я вкарах на канала да видя от къде тече установих че тече от семеринга на коляновия вал и от семеринга на разпределителния вал,но понеже тука в Самоков всичко сервизи и майсторите в тях са професори и големи разбирачи им нямам доверия че ще сменят всичко както трябва и затова мисля сам да си ги сменям,интересува ме трябва ли да свалям картера за да сменя семеринга на коляновия вал или може и без да го свалям,като сваля ангренажния ремък(и без това е за смяна) с какво трябва да внимавам,за зацепването на ремъка след това ше имам човек да го зацепи както трябва?
П.П:Ще съм благодарен ако получа съвети и напътствия
