



Проект 16VT
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Plamen_VR6 написа:Има ли развтитие Пацо, как се държи със новите съединения машината сега?
Основната причина беше предния тампон на мотора...беше омекнал и мотора като се килне назад при старт буквално изскубва тръбата от маркуча. Бърза смяна с такъв от Пасат и всичко е ОК. А самите скоби са No1.
fens_ написа:a като километри , колко най-много си дигал с нея ... ?
Колкото сток KR...235 на 7200 ама аз съм спънал мотора на 7000 сега и прави 220. Разликата е във времето за ускорение само.
Принципно мога да го карам до 8000обр, но 0,6-0,7буст и тогава може и да удари 260...не съм пробвал

РАСО
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
можеш ли да ми кажеш от къде си купи дюзите.
Последна промяна от rokoboy на Пон 11 дек 2006 23:47, променено общо 1 път.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KILLER GTI написа:аз пък ша ви кажа че след 6500 няма газорапределение
тъй че може да карате и до 9000
С твоя колектор верно няма ама за моя...хич не съм съгласен щото буста ми е бетон независимо дали карам на 0,7 или 1 бара. Колата набира мъжки и след 7000. Мисля да кача края на седмицата малко логова да видиш.
rokoboy написа:можеш ли да ми кажеш от каде си купи дюзите.
От човек ги взех, но принципно са купени от eBay. Колко кубика ти трябват? ... може и да ти измисля нещо
РАСО
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Е какво ще му стне???? Стига де...доста проби съм правил на 8000обр. и то без никакъв проблем. Аз колата съм я направил да се кара на макс а не да я жаля.
РАСО
пацо , не се засягай - не визирам точно твоя КР мотор - това което знам е че стандартното запалване се предава на около 8 000 об/мин тотално както и газоразпределение до около 7 000. Да не говорим за предела на хидравличните повдигачи и т.н.
мисълта ми е че ако вземеш да ко караш в този диапазон , вероятноста да го окотиш е много голяма.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rokoboy написа:колкото твоите да не сa по малки от 400cc
ОК ще видя какво мога да направя.
Cordoba16vt написа:...
Хич не съм съгласен за повдигачите да не говорим за запалването дето е толко тъпо горкото, че просто няма как да се предаде. Тоя комп дето са му заболи само коригира аванса, ограничава оборотите и толкова. На сток мотор работи до 8000обр. отделен е въпроса, че мотора след 6500 спира да върви ако не е с други валове.
РАСО
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта