Проект 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Съб 02 дек 2006 14:49


Има ли развтитие Пацо, как се държи със новите съединения машината сега? :lol:




Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Нед 03 дек 2006 0:45


a като километри , колко най-много си дигал с нея ... ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 07 дек 2006 10:54


Plamen_VR6 написа:Има ли развтитие Пацо, как се държи със новите съединения машината сега? :lol:

Основната причина беше предния тампон на мотора...беше омекнал и мотора като се килне назад при старт буквално изскубва тръбата от маркуча. Бърза смяна с такъв от Пасат и всичко е ОК. А самите скоби са No1.

fens_ написа:a като километри , колко най-много си дигал с нея ... ?


Колкото сток KR...235 на 7200 ама аз съм спънал мотора на 7000 сега и прави 220. Разликата е във времето за ускорение само.
Принципно мога да го карам до 8000обр, но 0,6-0,7буст и тогава може и да удари 260...не съм пробвал :D

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 08 дек 2006 10:06


paco написа:...
РАСО


ako 200 об/мин отговарят на 15 км/ч разлика в скоростта, то 5та на твоя голф е най-дългата предавка в историята на автомобилостроенето:):):):)
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 08 дек 2006 10:15


Знае ли човек, може и така да е :lol:
Както вече писах не съм пробвал а и ми е се тая. :wink:

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 08 дек 2006 17:31


само не се опитвай да го вкарваш тоз мотор в 8цата

както е сток !


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 08 дек 2006 19:57


Е какво ще му стне???? Стига де...доста проби съм правил на 8000обр. и то без никакъв проблем. Аз колата съм я направил да се кара на макс а не да я жаля.

РАСО


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 08 дек 2006 21:30


Cordoba16vt написа:само не се опитвай да го вкарваш тоз мотор в 8цата

както е сток !


Това е КР :wink: Той сток си е направен да се кара на 8к :wink: Особенно Paco-вия


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 09 дек 2006 0:21


аз пък ша ви кажа че след 6500 няма газорапределение
тъй че може да карате и до 9000 :D


Потребителски аватар
rokoboy
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rokoboy » Съб 09 дек 2006 22:10


можеш ли да ми кажеш от къде си купи дюзите.

Последна промяна от rokoboy на Пон 11 дек 2006 23:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 10 дек 2006 15:11


KILLER GTI написа:аз пък ша ви кажа че след 6500 няма газорапределение
тъй че може да карате и до 9000 :D


С твоя колектор верно няма ама за моя...хич не съм съгласен щото буста ми е бетон независимо дали карам на 0,7 или 1 бара. Колата набира мъжки и след 7000. Мисля да кача края на седмицата малко логова да видиш.


rokoboy написа:можеш ли да ми кажеш от каде си купи дюзите.


От човек ги взех, но принципно са купени от eBay. Колко кубика ти трябват? ... може и да ти измисля нещо

РАСО


Потребителски аватар
rokoboy
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rokoboy » Нед 10 дек 2006 16:53


колкото твоите да не сa по малки от 400cc


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 11 дек 2006 9:34


paco написа:Е какво ще му стне???? Стига де...доста проби съм правил на 8000обр. и то без никакъв проблем. Аз колата съм я направил да се кара на макс а не да я жаля.

РАСО




пацо , не се засягай - не визирам точно твоя КР мотор - това което знам е че стандартното запалване се предава на около 8 000 об/мин тотално както и газоразпределение до около 7 000. Да не говорим за предела на хидравличните повдигачи и т.н.

мисълта ми е че ако вземеш да ко караш в този диапазон , вероятноста да го окотиш е много голяма.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 11 дек 2006 10:19


rokoboy написа:колкото твоите да не сa по малки от 400cc


ОК ще видя какво мога да направя.


Cordoba16vt написа:...


Хич не съм съгласен за повдигачите да не говорим за запалването дето е толко тъпо горкото, че просто няма как да се предаде. Тоя комп дето са му заболи само коригира аванса, ограничава оборотите и толкова. На сток мотор работи до 8000обр. отделен е въпроса, че мотора след 6500 спира да върви ако не е с други валове.

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 11 дек 2006 16:51


мойто кола повече от 7 000 няма да види :arrow: ша си играя с скоростите

успех в 8 цата:)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта