Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
G60

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот G60 » Сря 27 юни 2012 16:38


indjov_GTI написа:и кво се оказа....някой датчик или :roll:

:roll:




Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот neiki4a » Сря 27 юни 2012 18:52


G60 написа:
indjov_GTI написа:и кво се оказа....някой датчик или :roll:

:roll:

даммм


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 27 юни 2012 18:55


и аз още не съм я видял щото съм дежурен,но ми казаха по телефона,че проблема се оказал датчика на делкото или самото делко не разбрах добре,но имало нещо там строшено на сол :shock
ето и снимки на щетите по колата от онази вечер:

Изображение

Изображение

Изображение

Дано това ми е най-тежката катастрофа занапред :)


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот Supawiza » Сря 27 юни 2012 20:24


neiki4a написа:
G60 написа:
indjov_GTI написа:и кво се оказа....някой датчик или :roll:

:roll:

даммм


Колата тръгна много добре ,neiki4a бързо му откри проблема.
Интересното е,че вътре в делкото има изкривена ламарината под палеца която е вероятната причина за счупването на въпросния датчик.
Датчика е по известен като "Хол".
Промени се усилието на кантара което малко ще прехвърли усилието на предните колела но въпреки това смятам,че ще трябва да се понатовари отзад понеже сега като се натиснат спирачките и задницата буквално подскача.

Последна промяна от Supawiza на Сря 27 юни 2012 20:30, променено общо 2 пъти.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 27 юни 2012 20:28


Нейкича ще излезе голяма хрътка евала :bowdown тая вечер няма как да пробвам зверчето ама утре вече му се мятам mhihi


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот judasss » Сря 27 юни 2012 20:28


Кой датчик :?:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 27 юни 2012 20:31


Supawiza написа:




Промени се усилието на кантара което малко ще прехвърли усилието на предните колела но въпреки това смятам,че ще трябва да се понатовари отзад понеже сега като се натиснат спирачките и задницата буквално подскача.[/quote]

Ми аз я олекотих на макс щото в отчаянието че не върви се чудех кво да направя за да я събудя,но при това положение може да върна интериор :wink:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот stefan4o » Сря 27 юни 2012 20:47


judasss написа:Кой датчик :?:

Датчик на Хол. При ФВ с делко се намира вътре в делкото. Дава инфо на компира за ГМТ на 1ви цилиндър и спомага за правилното подаване на искрата. При по-старите трошки, дето няма компир без него колата дори не може да запали.
Тоше, върни сега павето обратно в багажника, че да не бяга задницата при натиснати спирачки mhihi


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот indjov_GTI » Сря 27 юни 2012 23:15


Бат Тоше кво ше чакаш бе,я върви го взимай и на работа с него :twisted: mhihi

айде от тук нататък,само повече и повече да върви и най-вече с здраве и разум да даваш газ :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот pe6kata » Чет 28 юни 2012 13:11


като знам как върви без датчика на хол...
интересно как не я е хванала диагностиката. иначе се хваща елементарно с един светодиод. сега разбрах че колата е с делко, а там често се ебават работите, не че и на мотора без делко не се случва, но все пак...

сега няма да си познаеш колата :да:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот mupk0 » Чет 28 юни 2012 13:25


Интериора не е тежък чак толкова много,но наистина се забелязва проблема с завъртането без него.Моята нали е вирната и се поклаща повечко,но миналата година като изхвърлих всичко отвътре да я изолирам и изпера(махнах дори газта) имаше точно такъв проблем.Свикнал съм да взимам завоя вечер на 9ти септември и Царя с по-голяма скорост и пак със същата скорост като го взех исках да отида в Хапката :D Мокетите не са тежки и пластмасите,но поне става по-тихо и комфортно :)


Онзи път като се засякохме с тебе в невървяща фаза ли беше..... :D Аз докато изкарам първа и да трясна 2ра,ти беше вече на 3та :D


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот Supawiza » Чет 28 юни 2012 18:49


mupk0 написа:Интериора не е тежък чак толкова много,но наистина се забелязва проблема с завъртането без него.Моята нали е вирната и се поклаща повечко,но миналата година като изхвърлих всичко отвътре да я изолирам и изпера(махнах дори газта) имаше точно такъв проблем.Свикнал съм да взимам завоя вечер на 9ти септември и Царя с по-голяма скорост и пак със същата скорост като го взех исках да отида в Хапката :D Мокетите не са тежки и пластмасите,но поне става по-тихо и комфортно :)


Онзи път като се засякохме с тебе в невървяща фаза ли беше..... :D Аз докато изкарам първа и да трясна 2ра,ти беше вече на 3та :D


Ти пък къде се слагаш с тоя твоя асматик на газ mhihi .


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот golfmk1 » Чет 28 юни 2012 19:18


Нещо против асматиците на газ ли имаш :hmmmm


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот Supawiza » Чет 28 юни 2012 19:34


golfmk1 написа:Нещо против асматиците на газ ли имаш :hmmmm


Наблегни на първата сричка от изречението и ще си отговориш сам.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот mupk0 » Чет 28 юни 2012 19:48


Не съм се напинял...реших да се пробвам да го гоня :D Поне на светофарите все бях зад него хахахаха



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта