
ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Няма такьв всмукателен колектор,който сам по себе си да осигурява 40 коня ,това не е вьзможно 

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Vidol Nikolov написа:Няма такьв всмукателен колектор,който сам по себе си да осигурява 40 коня ,това не е вьзможно
Може би е възможно ако мотора е 500 коня фабрично

- Buxpo
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Кюстендил
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Те не слагат друг колектор , слага се система с дросели , защото същия тип голф (имам в предвид не същата кола а същия тип състезателен голф) само че със дросели има мощност от порядъка на 260-265 к.с.
п.с.
ето един пример
http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... -5755.html
даже се продава
п.с.
ето един пример
http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... -5755.html
даже се продава

Последна промяна от Buxpo на Пет 24 юни 2011 17:17, променено общо 1 път.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Buxpo написа:Те не слагат друг колектор , слага се система с дросели , защото същия голф (имам в предвид не същата кола а същия тип състезателен голф) само че със дросели има мощност от порядъка на 260-265 к.с.
С Мега е предпологам

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
чета за всмукателни колектори. Еб@ло си е мамата изчисляването и изработката им...
Ако един колектор е сметнат да работи докъм 6000 оборота, то на 9000-10 000 определено ще спъва зверски.
Ако на мотор допълнително подготвен да работи на такива обороти- глава(с портовете, клапаните, валовете и т.н.) със съответната всмукателна система, и в един момент ако и се върне стоковия колектор -ще убие колата. Незнам какви коне и какво ще падне, но ще е драстично. Частите не бива да се разглеждат поотделно като елемент, когато става въпрос за мотор. Една част в един случай ще дава, същата при други условия ще пречи/ ще отнема... Ако сложите колектор дето е разчетен за мотор с 10 000об на стоков мотор, не само че няма да качи коне, ами ще ги свали.
Отделно и на мен тия числа са ми леко плашещи и леко скептични. Но това че аз немога да го направя не означава че хората немогат. Все пак 285коня от абф са ми малко в повече. Близо 300 нютона от атмосферен 2.0 литра мотор, и то при мотор дето се върти на такива обороти. Би трябвало точно заради възможността да се върти с тия обороти, торка да е сравнително малък.
Иначе пистовите мотори стоково излизат с по 200коня от 1 литър(друг въпрос е какъв торк вадят), т.е. не е проблем изработката на такъв мотор.
Конструктивно абф- обаче някакси не си го представям
Ако един колектор е сметнат да работи докъм 6000 оборота, то на 9000-10 000 определено ще спъва зверски.
Ако на мотор допълнително подготвен да работи на такива обороти- глава(с портовете, клапаните, валовете и т.н.) със съответната всмукателна система, и в един момент ако и се върне стоковия колектор -ще убие колата. Незнам какви коне и какво ще падне, но ще е драстично. Частите не бива да се разглеждат поотделно като елемент, когато става въпрос за мотор. Една част в един случай ще дава, същата при други условия ще пречи/ ще отнема... Ако сложите колектор дето е разчетен за мотор с 10 000об на стоков мотор, не само че няма да качи коне, ами ще ги свали.
Отделно и на мен тия числа са ми леко плашещи и леко скептични. Но това че аз немога да го направя не означава че хората немогат. Все пак 285коня от абф са ми малко в повече. Близо 300 нютона от атмосферен 2.0 литра мотор, и то при мотор дето се върти на такива обороти. Би трябвало точно заради възможността да се върти с тия обороти, торка да е сравнително малък.
Иначе пистовите мотори стоково излизат с по 200коня от 1 литър(друг въпрос е какъв торк вадят), т.е. не е проблем изработката на такъв мотор.
Конструктивно абф- обаче някакси не си го представям
- Buxpo
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Кюстендил
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Колега не знам аз показвам това което съм видял , пък вече дали е чистата истина само тези които карат тия коли си знаят
Аз си уважавам мойто голфче

Аз си уважавам мойто голфче

- Dimitaki
- Мнения: 406
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: 4G63
- Местоположение: София
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Това е проект на 1 мой приятел-колата е без турбо.На диното даде към 160кс. на колела.Графиката има на диното,ще я постна ако я намеря.Показвам ви това колеги,защото за мен лично,инвестираните пари във добре вървяща Астра са по-добра алтернатива от АБФ-а.Не ме разбирайте грешно-карам АБФ и колата ми доставя радост голяма,но там където Астрата пълни..Голфа има големи загуби.Тунинг от сорта-олекотен маховик или кутия Ф16 не е правен по Астрата.А резултата е покъртителен-прилична ежедневка,без да е олекотявана и прочие.
- Buxpo
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Кюстендил
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Dimitaki какво имаш в предвид с това кадето астрата пълни голфа има големи загуби , че не те разбирам
обясни ако можеш много ми е интересно

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Колеги атмосверни 285кс от абф предполагам са възможни понеже съм виждал и повече коне извадени от двулитров атмосверен мотор но на друга марка но 300НМ са вече голям смях и който го твърди това значи хал хабер си няма от атмосверен тунинг.С мощността може да се играе доста но с въртящия момент нещата вече са друга бира.Пример ще дам-астра ц20хе 150кс.196NM,хонда s2000 240кс.208NM Вижда се разлика от 90кс. а въртящичт момент се е повишил едва с 12NM.Затова 300НМ от атмосверен двулитров мотор е абсолтно невъзможно.Предполагам някоя разработка на НАСА може и да успеят но не и на планетата земя 

- Buxpo
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Кюстендил
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
rusiq_24 написа:Колеги атмосверни 285кс от абф предполагам са възможни понеже съм виждал и повече коне извадени от двулитров атмосверен мотор но на друга марка но 300НМ са вече голям смях и който го твърди това значи хал хабер си няма от атмосверен тунинг.С мощността може да се играе доста но с въртящия момент нещата вече са друга бира.Пример ще дам-астра ц20хе 150кс.196NM,хонда s2000 240кс.208NM Вижда се разлика от 90кс. а въртящичт момент се е повишил едва с 12NM.Затова 300НМ от атмосверен двулитров мотор е абсолтно невъзможно.Предполагам някоя разработка на НАСА може и да успеят но не и на планетата земя
Не знам кой е казал че АБФ при 285 коня атмосферен има 300нм , което не е така той има 250нМ , а относто самите мотори въртящия момент от атмосферен мотор зависи единствено от оборотите следователно колкото повече обороти вдига един двигател въртящия момент спрямо мощността е по малък
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16338
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
намалете спама, чатовете и диалозите
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Колеги темата тука вече на края стана коренно различна от заглавието даите ако няко има да пише нека да е за вапросните двигатели а не да се пълни със излишни за тази тема подробности
По темата мисля че ако се пипне малко един АБФ става доста по приятен,и спорет мен е по надежния за допълнително пълнене и от КР и от Ц20ХЕ,ХЕ stock е една рака пред АБФ,не изкарваите XE-то че е най-величествения 2.0 16в атмосферен двигател щтото не е точно така добър е но не и най-добрия.И това дето го видях на една от снимките дето ХЕ е вмъкнат във голф 2-ка мисля че това си е направо богохулство,това никога не бих си го сложил във голфа ако иска от злато да е




- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Като фактите говорят и голфаджиите не вървят:
Тук сигурно аз си сложих АБФ в астрата, щото е много слаба:


И тука сигурно бавната въртигумка на предно колега MK4 пак забоксува и и падна кардана ( в момента тази астра е само на предно)
http://www.vbox7.com/play:0a9f88c1
http://www.vbox7.com/play:80f5e88d
И тука гръцкия ЛЕТ нещо забоксува и му се счупиха и на него скоростите, ах тази Ф28 колко е лоша:
http://www.youtube.com/watch?v=VxItGW8XDtw
Абе и тука тоя гаден LET дето не се доказва по улиците и се чупи всеки ден, много слаб блок имал, лоша работа, ще му се купува планка за подсилване. Пак лошо време за LET-a,a?

И така можем да си говорим до утре. Все пак е форум за фолксваген, а се оказа, че има и доста ХЕ и ЛЕТ специалисти, което не е лошо. Лошото на опелските турбо мотори е че са рядкост и не във всяка морга има 20ЛЕТ на части за разлика от всичките модификации на 1.8т и много други мотори на VAG.
ПП: Драго на Кенара астрата бичеше на 1.6 с ХЕ бутала!
Тук сигурно аз си сложих АБФ в астрата, щото е много слаба:


И тука сигурно бавната въртигумка на предно колега MK4 пак забоксува и и падна кардана ( в момента тази астра е само на предно)
http://www.vbox7.com/play:0a9f88c1
http://www.vbox7.com/play:80f5e88d
И тука гръцкия ЛЕТ нещо забоксува и му се счупиха и на него скоростите, ах тази Ф28 колко е лоша:
http://www.youtube.com/watch?v=VxItGW8XDtw
Абе и тука тоя гаден LET дето не се доказва по улиците и се чупи всеки ден, много слаб блок имал, лоша работа, ще му се купува планка за подсилване. Пак лошо време за LET-a,a?

И така можем да си говорим до утре. Все пак е форум за фолксваген, а се оказа, че има и доста ХЕ и ЛЕТ специалисти, което не е лошо. Лошото на опелските турбо мотори е че са рядкост и не във всяка морга има 20ЛЕТ на части за разлика от всичките модификации на 1.8т и много други мотори на VAG.
ПП: Драго на Кенара астрата бичеше на 1.6 с ХЕ бутала!
Последна промяна от sin orel C20XE на Съб 25 юни 2011 17:52, променено общо 1 път.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
Buxpo написа:Те не слагат друг колектор , слага се система с дросели , защото същия тип голф (имам в предвид не същата кола а същия тип състезателен голф) само че със дросели има мощност от порядъка на 260-265 к.с.
п.с.
ето един пример
http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... -5755.html
даже се продава
Ако имаще грам идея с какъв мотор е този кит-кар нямаше и да си помислиш да го пуснеш в тема за ABF vs KR vs C20XE vs ?????


Още един път ти казвам , че си мноого далеч от истината. Спри да взимаш всичко написано за чиста монета и може да прогледнеш.
РАСО
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори
sin orel C20XE написа:... Лошото на опелските турбо мотори е че са рядкост и не във всяка морга има 20ЛЕТ на части ...
И да имаше нямаше да насмогнете на счупени скорости и раздатки.

Може да си плямпаме още седмица, но ние (VAG) сме най-облагодетелствани от към железа спрямо коя да е друга европейска марка автомобил

РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта