ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 24 юни 2011 16:21


Няма такьв всмукателен колектор,който сам по себе си да осигурява 40 коня ,това не е вьзможно :deal




Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Velko » Пет 24 юни 2011 16:56


Vidol Nikolov написа:Няма такьв всмукателен колектор,който сам по себе си да осигурява 40 коня ,това не е вьзможно :deal

Може би е възможно ако мотора е 500 коня фабрично mhihi


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Пет 24 юни 2011 17:10


Те не слагат друг колектор , слага се система с дросели , защото същия тип голф (имам в предвид не същата кола а същия тип състезателен голф) само че със дросели има мощност от порядъка на 260-265 к.с.

п.с.
ето един пример
http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... -5755.html
даже се продава mhihi

Последна промяна от Buxpo на Пет 24 юни 2011 17:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 24 юни 2011 17:15


Buxpo написа:Те не слагат друг колектор , слага се система с дросели , защото същия голф (имам в предвид не същата кола а същия тип състезателен голф) само че със дросели има мощност от порядъка на 260-265 к.с.


С Мега е предпологам :xaxaxa


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот pe6kata » Пет 24 юни 2011 17:29


чета за всмукателни колектори. Еб@ло си е мамата изчисляването и изработката им...

Ако един колектор е сметнат да работи докъм 6000 оборота, то на 9000-10 000 определено ще спъва зверски.
Ако на мотор допълнително подготвен да работи на такива обороти- глава(с портовете, клапаните, валовете и т.н.) със съответната всмукателна система, и в един момент ако и се върне стоковия колектор -ще убие колата. Незнам какви коне и какво ще падне, но ще е драстично. Частите не бива да се разглеждат поотделно като елемент, когато става въпрос за мотор. Една част в един случай ще дава, същата при други условия ще пречи/ ще отнема... Ако сложите колектор дето е разчетен за мотор с 10 000об на стоков мотор, не само че няма да качи коне, ами ще ги свали.

Отделно и на мен тия числа са ми леко плашещи и леко скептични. Но това че аз немога да го направя не означава че хората немогат. Все пак 285коня от абф са ми малко в повече. Близо 300 нютона от атмосферен 2.0 литра мотор, и то при мотор дето се върти на такива обороти. Би трябвало точно заради възможността да се върти с тия обороти, торка да е сравнително малък.
Иначе пистовите мотори стоково излизат с по 200коня от 1 литър(друг въпрос е какъв торк вадят), т.е. не е проблем изработката на такъв мотор.
Конструктивно абф- обаче някакси не си го представям


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Пет 24 юни 2011 17:50


Колега не знам аз показвам това което съм видял , пък вече дали е чистата истина само тези които карат тия коли си знаят :Mr Green Fun
Аз си уважавам мойто голфче love.vw


Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Dimitaki » Пет 24 юни 2011 18:55


Изображение
Това е проект на 1 мой приятел-колата е без турбо.На диното даде към 160кс. на колела.Графиката има на диното,ще я постна ако я намеря.Показвам ви това колеги,защото за мен лично,инвестираните пари във добре вървяща Астра са по-добра алтернатива от АБФ-а.Не ме разбирайте грешно-карам АБФ и колата ми доставя радост голяма,но там където Астрата пълни..Голфа има големи загуби.Тунинг от сорта-олекотен маховик или кутия Ф16 не е правен по Астрата.А резултата е покъртителен-прилична ежедневка,без да е олекотявана и прочие.


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Пет 24 юни 2011 19:34


Dimitaki какво имаш в предвид с това кадето астрата пълни голфа има големи загуби , че не те разбирам :) обясни ако можеш много ми е интересно


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот rusiq_24 » Пет 24 юни 2011 20:49


Колеги атмосверни 285кс от абф предполагам са възможни понеже съм виждал и повече коне извадени от двулитров атмосверен мотор но на друга марка но 300НМ са вече голям смях и който го твърди това значи хал хабер си няма от атмосверен тунинг.С мощността може да се играе доста но с въртящия момент нещата вече са друга бира.Пример ще дам-астра ц20хе 150кс.196NM,хонда s2000 240кс.208NM Вижда се разлика от 90кс. а въртящичт момент се е повишил едва с 12NM.Затова 300НМ от атмосверен двулитров мотор е абсолтно невъзможно.Предполагам някоя разработка на НАСА може и да успеят но не и на планетата земя :да:


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Пет 24 юни 2011 21:32


rusiq_24 написа:Колеги атмосверни 285кс от абф предполагам са възможни понеже съм виждал и повече коне извадени от двулитров атмосверен мотор но на друга марка но 300НМ са вече голям смях и който го твърди това значи хал хабер си няма от атмосверен тунинг.С мощността може да се играе доста но с въртящия момент нещата вече са друга бира.Пример ще дам-астра ц20хе 150кс.196NM,хонда s2000 240кс.208NM Вижда се разлика от 90кс. а въртящичт момент се е повишил едва с 12NM.Затова 300НМ от атмосверен двулитров мотор е абсолтно невъзможно.Предполагам някоя разработка на НАСА може и да успеят но не и на планетата земя :да:

Не знам кой е казал че АБФ при 285 коня атмосферен има 300нм , което не е така той има 250нМ , а относто самите мотори въртящия момент от атмосферен мотор зависи единствено от оборотите следователно колкото повече обороти вдига един двигател въртящия момент спрямо мощността е по малък


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16338
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Pichaga » Пет 24 юни 2011 21:55


намалете спама, чатовете и диалозите


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот GTI 16V ABF » Съб 25 юни 2011 0:50


Колеги темата тука вече на края стана коренно различна от заглавието даите ако няко има да пише нека да е за вапросните двигатели а не да се пълни със излишни за тази тема подробности :beer По темата мисля че ако се пипне малко един АБФ става доста по приятен,и спорет мен е по надежния за допълнително пълнене и от КР и от Ц20ХЕ,ХЕ stock е една рака пред АБФ,не изкарваите XE-то че е най-величествения 2.0 16в атмосферен двигател щтото не е точно така добър е но не и най-добрия.И това дето го видях на една от снимките дето ХЕ е вмъкнат във голф 2-ка мисля че това си е направо богохулство,това никога не бих си го сложил във голфа ако иска от злато да е :screwy mhihi


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 25 юни 2011 17:40


Като фактите говорят и голфаджиите не вървят:
Тук сигурно аз си сложих АБФ в астрата, щото е много слаба:
Изображение
Изображение
И тука сигурно бавната въртигумка на предно колега MK4 пак забоксува и и падна кардана ( в момента тази астра е само на предно)
http://www.vbox7.com/play:0a9f88c1
http://www.vbox7.com/play:80f5e88d
И тука гръцкия ЛЕТ нещо забоксува и му се счупиха и на него скоростите, ах тази Ф28 колко е лоша:
http://www.youtube.com/watch?v=VxItGW8XDtw
Абе и тука тоя гаден LET дето не се доказва по улиците и се чупи всеки ден, много слаб блок имал, лоша работа, ще му се купува планка за подсилване. Пак лошо време за LET-a,a?
Изображение
И така можем да си говорим до утре. Все пак е форум за фолксваген, а се оказа, че има и доста ХЕ и ЛЕТ специалисти, което не е лошо. Лошото на опелските турбо мотори е че са рядкост и не във всяка морга има 20ЛЕТ на части за разлика от всичките модификации на 1.8т и много други мотори на VAG.
ПП: Драго на Кенара астрата бичеше на 1.6 с ХЕ бутала!

Последна промяна от sin orel C20XE на Съб 25 юни 2011 17:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот paco » Съб 25 юни 2011 17:45


Buxpo написа:Те не слагат друг колектор , слага се система с дросели , защото същия тип голф (имам в предвид не същата кола а същия тип състезателен голф) само че със дросели има мощност от порядъка на 260-265 к.с.

п.с.
ето един пример
http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... -5755.html
даже се продава mhihi


Ако имаще грам идея с какъв мотор е този кит-кар нямаше и да си помислиш да го пуснеш в тема за ABF vs KR vs C20XE vs ????? :idea: В тази кола няма нищо от АБФ мотор :idea:
Още един път ти казвам , че си мноого далеч от истината. Спри да взимаш всичко написано за чиста монета и може да прогледнеш.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот paco » Съб 25 юни 2011 17:53


sin orel C20XE написа:... Лошото на опелските турбо мотори е че са рядкост и не във всяка морга има 20ЛЕТ на части ...


И да имаше нямаше да насмогнете на счупени скорости и раздатки. :lol: Я ти си по в час с хлОПЕЛите...кажи как се оправяте като прескочи ЛЕТ мотора 500Nm?

Може да си плямпаме още седмица, но ние (VAG) сме най-облагодетелствани от към железа спрямо коя да е друга европейска марка автомобил :idea:


РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта