Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Нед 16 мар 2008 20:20


leonardo_vd написа:
dimitarpetrov написа:
leonardo_vd написа:Да ама и преди промяната трябваше да мине на ДИНО.


Значи аз си пазя оригиналната кутия и въздуховода - просто свалям този сетъп и слагам стоковия. Никога не правя необратими експерименти :D

п.п. 1-2 Страници по-назад съм писал какви тестове планирам. Прегледай пак :wink:

И аз съм съгласен да помогна със някой кинт за диното така 4е и от мен десетачка. Дайте да се съберем 8 човека и да платим на човека диното та да видим има ли ефект проекта.

Ми айде да се съберем. И от мен има 10 лв., че ми е интересно.
Ти от Видин как ще ги пратиш тия 10 лв?




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 мар 2008 20:39


cupofcoffee написа:
leonardo_vd написа:
dimitarpetrov написа:
leonardo_vd написа:Да ама и преди промяната трябваше да мине на ДИНО.


Значи аз си пазя оригиналната кутия и въздуховода - просто свалям този сетъп и слагам стоковия. Никога не правя необратими експерименти :D

п.п. 1-2 Страници по-назад съм писал какви тестове планирам. Прегледай пак :wink:

И аз съм съгласен да помогна със някой кинт за диното така 4е и от мен десетачка. Дайте да се съберем 8 човека и да платим на човека диното та да видим има ли ефект проекта.

Ми айде да се съберем. И от мен има 10 лв., че ми е интересно.
Ти от Видин как ще ги пратиш тия 10 лв?

Начини бол. Може и директно по сметка на фирмата която ще прави ДИНО теста.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 16 мар 2008 21:12


И аз ще помогна на колегата. 10лв. и от мен! Все пак много сме семкаджийте, а един е този, който вложи средства и осъществи идеята си.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 мар 2008 21:16


Ако се навиеш да правиш нещо по интересно
от мене имаш картер с щуцер за маслото и един маслен път много добър за 8 клапанов двигател
силно ти препоръчвам идеята за едно турбо на много ниско налягане и малко заигравка
успех


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 16 мар 2008 21:21


Момчета, благодаря на всички! :bowdown
Май наистина ще успеем с дружни усилия да направиме диното!
Вайзъре, ти нямаш сърце бе човек! :lol:
Не ми пали фитилите че като нищо ще взема една турбинка, ще дигна налягането с 10% (0.1 бар наддув) и ще подложа калибрована пластина на регулатора на налягането на моното та да дигна с 10 % и налягането на тунджата... Глей ся как ме вкарваш в мисли..... :lol:
Основната ми идея все още е подобряване на ситуацията без драстични промени като колектори, и т.н. - най-вече да се види кое каква работа ще върши и най-много да се модне клапана за налягането на горивото, евентуално. Така доста колеги ще успеят да си накарат колите да понавървяват малко по-добре (живот и здраве цифрите от диното да са заслужаващи си разбира се :D ) без да бутат нещо повече от въздуховоди и кутии на филтрите... Макар че то почнеш ли веднъж - няма спирка!
Благодаря ти от сърце за предложението - определено може да се окаже че наддув ниско налягане е приемлив вариант (най-вече финансово) за подобрение без смяна на карантиите с ковани такива, Мега Смърт и т.н. За сега все още не съм се отказал от проверка на възможностите за електрическо изпълнение, просто с подбор на подходящ центробежен вентилатор, а в крайна сметка и с турбина на ниско налягане, ако електрото не даде приличен резултат.
(Ще има май и проект Наддув Ниско Налягане.... :lol: )

Последна промяна от dimitarpetrov на Нед 16 мар 2008 21:37, променено общо 2 пъти.


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Нед 16 мар 2008 21:23


За 0.1 бар надув не си заслужава да вкарваш турбина.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пон 17 мар 2008 23:06


Малко обаче ще те разочаровам. Не можеш да направиш 6 ръна на диното за 80 лв. Допустими са 3, което се води мерене. Ако ги прескочиш отиваш на почасово заплащане. Скоро и аз трябва да ходя на дино, чудя се дали няма да заформим един дино ден. Пацо??? Има ли още?


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 17 мар 2008 23:33


Като решите да ходите - свиркайте, идвам да снимам! :)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пон 17 мар 2008 23:50


Некои ако оди да снима нека щтракне физиономията на Орешков :lol: :lol: :lol: в момента в които отвори капака :roll:
Тфа в кръга на шегата ... да не се обиди нещо 4овека с колата :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 18 мар 2008 1:54


:) и от мен имаш 10лв !

Свържи се с Волен и се разберете да вземете диното почасово .... иначе ще се върже златно! 1 час е 150лв и правите колкото искате рънове ....


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 18 мар 2008 7:36


Аз съм за!
Щото ми се ще да пробвам описаните по-назад конфигурации - ще е полезно като инфо за чудещите се от ползата от спортен филтър и дребни модификации по смукателния тракт. Не знам дали работят събота и неделя - ако не ходя на визитаци на нашите съм ок за уикенда


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 18 мар 2008 8:19


абе що вярно не направим диноден ...широкото ще излезе към 50 коне на колелата и от там ще ме сложат в ниския клас на събора където ще има безкомпромисен метеж и диктатура над останалите участници ...мале супер :)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 18 мар 2008 9:09


Момци, пуснах отделна тема за дино ден - който иска да се включи - нека се изтипоса там и да се организираме


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Вто 18 мар 2008 11:26


Бе що не земеш от пасат някой турбината за парното заедно с част от въздуховода и не го закрепиш на мястото на ТОЗИ вентилатор И ВЪЗДУХОВОД? :roll:

Толкова страници тема чак на мене ми иде да го пробвам :lol:

Колкото и да не ми се вярва :)

Ако почна да спамя в тази тема ,с снимки от турбина на парно от пасат,сложена след филтъра на голфа или нещо подобно нИ ма БанваИТИ моля :lol:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 24 мар 2008 15:41


За тези, които не следят темата за ДИНО- денят - очертава се да се ходи групово на 29 (идната събота) в ХЕЕД на ДИНО тест. И 1-ва точка в дневният ред е проверка на ефекта от ПВП (положителен или отрицателен, незадоволителен или никакав :wink: ) Който желае да участва и да помага - нека заповяда! :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта