Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Сря 01 дек 2010 17:43


Все още е рано да се мисли за коне. Има много работа по купето.
Цялостно боядисване отвътре, както и на двигателния отсек. РоллБар тип Стриит. Целта на колата е максимум да се доближава до изискванията на КАТ за движение по пътищата и до един безопасен състезателен автомобил.
Колата ще се кара само на Тайм Аттак.
Почнахме да чистим купето от втъре и двигателния отсек. Ето няколко снимки.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот ioshi_s_golf » Сря 01 дек 2010 17:54


Супер. Гледам и помощник има, така трябва :)


Longarcheto
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 11 май 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Longarcheto » Сря 01 дек 2010 18:21


помошник на маса :drunk


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 02 дек 2010 0:06


Изображение

какво ти пречи легена?
да няма проект- +rear diff mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Съб 04 дек 2010 12:29


Махнах стойката за акомулатора, която само пречеше и бях пред дилемата къде да изместя въздушния филтър че да не пречи в коша. Дойде ми малко нестандартна идея а тя е:
Премахвам конзолата за парното на колата и се получава чудесно място зад щита между двигателя и челното стъкло.
От турбото с едно коляно влизам точно там и с една допълнителна преграда става като кутия. Самата преграда между купето и мотора също ще я дръпна 3-4см навътре в купето за повечко място около турбото, защото сега всичко минаваше на милиметри. Изрязахме също и изгнилите места, които за кола 83-ти набор са поносими.
Изхвърлям АБС-а и се чудя от какво да сложа помпа?
Ето и малко снимков материал.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот alpine » Съб 04 дек 2010 12:48


Защо не му махнете предното стъкло така и така ще ви пречи доста занапред в работата ;)
Заедно с преместването на щита вземи и усили ламарината на която ляга сервото защото единичката е слаба и там и ламарината поддава при по-сериозно натискане. На моята мк1ца сложих серво от мк3 с абс като махнах всичко от самия абс по него! Остана само помпата. По-голямо е от сервото на пасат например а помпата е 23мм 8) Е с 2 изхода е, но с 2 тройника си решаваш проблема много приятно. Тройници има пред задния мост на 190ка,124ка е30, пасат г60 синхро и други. Незнам как си направил монтажа на конзолата с педалите и сервото (удължаване на лоста на сервото?) но е добре то да бъде по прибрано към купето тъй като и без това нямаш много място а от там ще спечелиш малко :да:
Кейджа можеш да си го направиш разглобяем и при проблем да изчистиш купето от тръби за 2-3 часа :Mr Green Fun


leonardo_vd интересно ми е как станаха нещата при теб с реглажа на предницата или по точно с това колата да не губи сходимост при неравности след като си с мк2 шенкели ?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Съб 04 дек 2010 13:24


alpine написа:Защо не му махнете предното стъкло така и така ще ви пречи доста занапред в работата ;)
Заедно с преместването на щита вземи и усили ламарината на която ляга сервото защото единичката е слаба и там и ламарината поддава при по-сериозно натискане. На моята мк1ца сложих серво от мк3 с абс като махнах всичко от самия абс по него! Остана само помпата. По-голямо е от сервото на пасат например а помпата е 23мм 8) Е с 2 изхода е, но с 2 тройника си решаваш проблема много приятно. Тройници има пред задния мост на 190ка,124ка е30, пасат г60 синхро и други. Незнам как си направил монтажа на конзолата с педалите и сервото (удължаване на лоста на сервото?) но е добре то да бъде по прибрано към купето тъй като и без това нямаш много място а от там ще спечелиш малко :да:
Кейджа можеш да си го направиш разглобяем и при проблем да изчистиш купето от тръби за 2-3 часа :Mr Green Fun


leonardo_vd интересно ми е как станаха нещата при теб с реглажа на предницата или по точно с това колата да не губи сходимост при неравности след като си с мк2 шенкели ?


Последното махане на челното стъкло доведе до счупването му, така че не ми се рискува пак. Знам елементарно се сваля ама си имам едно на ум.
Сервото съм му удължил лоста и съм му заварил ос от 1-ковото серва, така може и да се регулира. Това със спирачките е ясно. Благодаря.
Еми шенкелите си паснаха идеално. Шарнир от голф 2 като му се пробива отвор за средния от 3-те болта които го държат за носача. Амортесьорите се преправят /аз изрезах направо планки от 2-кови амортесьори и ги заварих върху моите и така не се получи никакво изместване а само единия отвор идва малко по-нагоре/
Накрайниците ВЪТРЕШНИТЕ са от голф 2, защото еденичковите идват къси. Реглажа е идеален като се има в предвид че всичко беше правено на ОКО. Сега ще си правя Регулируеми наклоните. Колата при завиване и неравности не си губи съосието, даже сега накрайниците ми стоят хоризонтално на земята а преди стърчаха нагоре.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот alpine » Съб 04 дек 2010 20:04


Последното махане на челното стъкло доведе до счупването му, така че не ми се рискува пак. Знам елементарно се сваля ама си имам едно на ум.
Сервото съм му удължил лоста и съм му заварил ос от 1-ковото серва, така може и да се регулира. Това със спирачките е ясно. Благодаря.
Еми шенкелите си паснаха идеално. Шарнир от голф 2 като му се пробива отвор за средния от 3-те болта които го държат за носача. Амортесьорите се преправят /аз изрезах направо планки от 2-кови амортесьори и ги заварих върху моите и така не се получи никакво изместване а само единия отвор идва малко по-нагоре/
Накрайниците ВЪТРЕШНИТЕ са от голф 2, защото еденичковите идват къси. Реглажа е идеален като се има в предвид че всичко беше правено на ОКО. Сега ще си правя Регулируеми наклоните. Колата при завиване и неравности не си губи съосието, даже сега накрайниците ми стоят хоризонтално на земята а преди стърчаха нагоре.[/quote]

Питах те за сходимостта тъй като с двойковите шенкели се получава, така че носача и накрайника не са успоредни и въпреки, че реглажа си е възможен при ход на колата нагоре додолу се сещаш какво се случва. Ники7878 ме светна за проблема, но аз се сблъсках отзад напред с него .... преместих си по други причини рейката надолу и развалих трапеца и благодарение на мк2 шенкелите върнах нещата в порядък. Лично аз не бих карал с не успоредни носач и курмилен накрайник :да:

Aко може една критика да въведа - върни чара на тази мк1 пирели и си я въведи в ист спретнат стоков до колкото може вид :deal


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Нед 05 дек 2010 10:39


Tърся такива тройници като на снимката. Някой ако има да казва.
Изображение


gti---
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот gti--- » Нед 05 дек 2010 11:01


брат само ще ти кажа че с ролбара че имаш големи ядове :)
вариантите са 2 или да си караш без да ходиш в кат и да имаш доста познати
или като отидеш в кат като го регнеш после гражданската ти нема да ти казвам каква ще ти е.
Мене до сега само един полицай се беше отворил от 4ри спирания :) вика оппааааа кво стаа тука измяна на конструкцията,викаме да те спираме,(тва си беше голям проблем щото после нямаше как да я пусна в движение)
но как и да е не това е проблема,проблема е че с тоя ролбар ми иска гражданска за състезателен автомобил.... а незнам дали знаеш най евтината е 400 лева...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Нед 05 дек 2010 11:02


Във Видин едва ли някой ще му направи проблем :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот paco » Нед 05 дек 2010 11:53


Момента с ролкейджа е много тънак и всеки полицай го итерпретира както му е удобно. Основното обаче е това, че не е консруктивна промяна а КОНСТРУКТИВНО ДОПЪЛНЕНИЕ. Това по никакъв начин не нарушава здравината на оригиналното купе а само го заздравява...остава родните ни ченгета да го проумеят, което всъщност е проблема. А технотест...те горките изобщо не са в час :x

РАСО


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот alpine » Нед 05 дек 2010 11:53


alpine написа: но с 2 тройника си решаваш проблема много приятно. Тройници има пред задния мост на 190ка,124ка е30, пасат г60 синхро и други.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот paco » Нед 05 дек 2010 11:56


alpine написа:
alpine написа: но с 2 тройника си решаваш проблема много приятно. Тройници има пред задния мост на 190ка,124ка е30, пасат г60 синхро и други.


Също така може да си вземе от всеки магазин за Лада/части а ако иска по-качествени да ми се обади да му изпратя на 3-4лв/бр...поне толкова май ги пазарих последно.

РАСО


Потребителски аватар
vaso18
T.N.T.
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот vaso18 » Нед 05 дек 2010 12:00


колега виж за тройниците в някой магазин за авточасти
аз от такъв взех прехода за апаратите от мк4 :beer :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта