Последното махане на челното стъкло доведе до счупването му, така че не ми се рискува пак. Знам елементарно се сваля ама си имам едно на ум.
Сервото съм му удължил лоста и съм му заварил ос от 1-ковото серва, така може и да се регулира. Това със спирачките е ясно. Благодаря.
Еми шенкелите си паснаха идеално. Шарнир от голф 2 като му се пробива отвор за средния от 3-те болта които го държат за носача. Амортесьорите се преправят /аз изрезах направо планки от 2-кови амортесьори и ги заварих върху моите и така не се получи никакво изместване а само единия отвор идва малко по-нагоре/
Накрайниците ВЪТРЕШНИТЕ са от голф 2, защото еденичковите идват къси. Реглажа е идеален като се има в предвид че всичко беше правено на ОКО. Сега ще си правя Регулируеми наклоните. Колата при завиване и неравности не си губи съосието, даже сега накрайниците ми стоят хоризонтално на земята а преди стърчаха нагоре.[/quote]
Питах те за сходимостта тъй като с двойковите шенкели се получава, така че носача и накрайника не са успоредни и въпреки, че реглажа си е възможен при ход на колата нагоре додолу се сещаш какво се случва. Ники7878 ме светна за проблема, но аз се сблъсках отзад напред с него .... преместих си по други причини рейката надолу и развалих трапеца и благодарение на мк2 шенкелите върнах нещата в порядък. Лично аз не бих карал с не успоредни носач и курмилен накрайник
Aко може една критика да въведа - върни чара на тази мк1 пирели и си я въведи в ист спретнат стоков до колкото може вид
