MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 09 юли 2010 5:48


Колега някакво развитие с компа има ли,и снимки с новите Фланци :shock 8) :P




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Пет 09 юли 2010 9:18


Оня ден я видях колата пред сервиза, вместо фланци по добре сложи 17ки или 18ки, доста повече ще се подобри визията, 16ките малеят на МК4.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Пет 09 юли 2010 9:21


Мани колега, че не ми се говори. Компютър няма... неможе и да се ремонтира. Чакаме да дойде някакъв от някаква морга, ама какво става с него един господ знае!
Фланците, изчистихме единия. Стана доста лъскав, ама и те горките са мъчени, удряни та направо не се знае. Е ще вършат работа, просто нямат вид!

Вече изгубих всякаква надежда за скрошно каране на колата, та камо ли за мапване и т.н...

Говорих с човека който ми продаде турбото, ако това турбо се счупи ще му доплатя за една Т3-ка, ще напълним дюзите на 100% и ще си я карам леко, леко на около 280к.с на мотора/

МК4, то хубаво като идея, ама 17-те с гумите дето съм харесал са 2 000лв :D


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Съб 10 юли 2010 13:29


От снощи сме в движение! Наслаждавам се на звука на блоу офф-а. На 0.3-0.4 бара, звука е уникален! В понеделник сме за МАП :)
Много благодарности на Генчо (set16v).
Днес ще прегледам, да позакрепя някой работи по коша, да не старчат и да не пречат. Има малко маркучета и кабеляци за поприбиране :) Въздишния филтър трябва да се хване по стаблино.
Както споменах по-рано осежавам фланците и болтовете, до сега висяха накиснати, да падне ръждата :)


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот shpeki » Съб 10 юли 2010 17:24


Никой няма да се разсърди на снимки.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Съб 10 юли 2010 17:54


http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575034

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575048
Това са фланците, както ги взех
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575038
Фланците след, козметичните промени :)

http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575046
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575043

Малко снимки как седят в калниците. :)


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот wierdo » Нед 11 юли 2010 8:38


Така е по-удобно за тези, които четат.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Нед 11 юли 2010 12:29


Мерси, колега! :)
Колата ми се струва, че е по-стабилна при завиване. Гумите не опират никъде. Утре ще мапване, дано всичко мине както трябва!


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот judasss » Нед 11 юли 2010 12:53


ми по пътя на логиката , нормално е да е по - устойчива :lol:
Щото я разширяваш :wink:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Нед 11 юли 2010 13:20


Нормално, и на мен повече ми допада стъпката на колата след като сложих фланци :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Пон 12 юли 2010 8:24


Денят на истината :) Голф-а е в Пловдив! Отиде на собствен ход, колкото и да е неприятно за някой хора, който акаха из темата :) Даже би трябвало да го качват в момента на Диното :) За жалост аз пропускам това велико събитие, защото съм на работа!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот niikoo_1 » Пон 12 юли 2010 9:02


Споко има време може да роди на Диното :Mr Green Fun и да напишеш после какви са резултатите, ще е интересно и графика да качиш.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Пон 12 юли 2010 9:19


Е да де, то там ако не роди няма къде другаде да е :D


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Vidol Nikolov » Вто 13 юли 2010 20:08


Развитие има ли колега :P


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Вто 13 юли 2010 20:55


Здравейте, колеги! Обещал съм си да пиша тук и хубавите неща и лошите, тъй като и лошите са част от живота :) Имаме проблем с колата! Вчера цял ден, от 10 сутрина до 02:00 през ноща е била на диното и имаме проблем с бууст-а. Вдига налягане, но неможе да го задържи. Това обаче което е по-особенно са съотнощението конски сили/въртящ момент. Имаме 175кс на 4200 оборота, след което започва да спада. Въртящият момент е 320НМ при 3600 оборота. Не е нормално според мен почти двойно е разликата! В момента разглеждаме 2 проблема:
1. Изпускателната система изглежда запушена. Гърнетата са си стандартни, клюмнали надолу, все едно е дизел. Пък и са на 12 години :D
2. Съединителят също е за смяна на 5та с пълна газ и приплъзва...

Но като цяло ми се струва, че сме близо до максимума от тази турбина. Работи на 1 бар в момента, 175кс навървява си колата, но не е това което очаквах. Покарах я из Дружба 2 днес около 21:00.. дори на трета превърта гуми!

п.п Държа да се знае, че лично съм се извинил на Визор-а, тъй като за момента е прав!
Също така, по-рано казах, че с ремапването от ХЕЕД, колата прави пик от 0.9 и после спада и бях леко недоволен от тях! Сега предполагам, че същия проблем, който ни мъчи в момента е виновен и за мойте оплаквания към ХЕЕД, за което също им зе извинявам!
Поздрави на всички!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта