MK4 GTI - IHI VF30
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2169
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Колега някакво развитие с компа има ли,и снимки с новите Фланци

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Оня ден я видях колата пред сервиза, вместо фланци по добре сложи 17ки или 18ки, доста повече ще се подобри визията, 16ките малеят на МК4.
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Мани колега, че не ми се говори. Компютър няма... неможе и да се ремонтира. Чакаме да дойде някакъв от някаква морга, ама какво става с него един господ знае!
Фланците, изчистихме единия. Стана доста лъскав, ама и те горките са мъчени, удряни та направо не се знае. Е ще вършат работа, просто нямат вид!
Вече изгубих всякаква надежда за скрошно каране на колата, та камо ли за мапване и т.н...
Говорих с човека който ми продаде турбото, ако това турбо се счупи ще му доплатя за една Т3-ка, ще напълним дюзите на 100% и ще си я карам леко, леко на около 280к.с на мотора/
МК4, то хубаво като идея, ама 17-те с гумите дето съм харесал са 2 000лв
Фланците, изчистихме единия. Стана доста лъскав, ама и те горките са мъчени, удряни та направо не се знае. Е ще вършат работа, просто нямат вид!
Вече изгубих всякаква надежда за скрошно каране на колата, та камо ли за мапване и т.н...
Говорих с човека който ми продаде турбото, ако това турбо се счупи ще му доплатя за една Т3-ка, ще напълним дюзите на 100% и ще си я карам леко, леко на около 280к.с на мотора/
МК4, то хубаво като идея, ама 17-те с гумите дето съм харесал са 2 000лв
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
От снощи сме в движение! Наслаждавам се на звука на блоу офф-а. На 0.3-0.4 бара, звука е уникален! В понеделник сме за МАП 
Много благодарности на Генчо (set16v).
Днес ще прегледам, да позакрепя някой работи по коша, да не старчат и да не пречат. Има малко маркучета и кабеляци за поприбиране
Въздишния филтър трябва да се хване по стаблино.
Както споменах по-рано осежавам фланците и болтовете, до сега висяха накиснати, да падне ръждата
Много благодарности на Генчо (set16v).
Днес ще прегледам, да позакрепя някой работи по коша, да не старчат и да не пречат. Има малко маркучета и кабеляци за поприбиране
Както споменах по-рано осежавам фланците и болтовете, до сега висяха накиснати, да падне ръждата
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575034
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575048
Това са фланците, както ги взех
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575038
Фланците след, козметичните промени
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575046
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575043
Малко снимки как седят в калниците.
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575048
Това са фланците, както ги взех
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575038
Фланците след, козметичните промени
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575046
http://scbg.snimka.bg/tuning/das-auto.120659.19575043
Малко снимки как седят в калниците.
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Така е по-удобно за тези, които четат.





Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Мерси, колега! 
Колата ми се струва, че е по-стабилна при завиване. Гумите не опират никъде. Утре ще мапване, дано всичко мине както трябва!
Колата ми се струва, че е по-стабилна при завиване. Гумите не опират никъде. Утре ще мапване, дано всичко мине както трябва!
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
ми по пътя на логиката , нормално е да е по - устойчива
Щото я разширяваш
Щото я разширяваш
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Нормално, и на мен повече ми допада стъпката на колата след като сложих фланци 
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Денят на истината
Голф-а е в Пловдив! Отиде на собствен ход, колкото и да е неприятно за някой хора, който акаха из темата
Даже би трябвало да го качват в момента на Диното
За жалост аз пропускам това велико събитие, защото съм на работа!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Споко има време може да роди на Диното
и да напишеш после какви са резултатите, ще е интересно и графика да качиш.
и да напишеш после какви са резултатите, ще е интересно и графика да качиш.- Vidol Nikolov
- Мнения: 2169
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Развитие има ли колега 
Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.
Здравейте, колеги! Обещал съм си да пиша тук и хубавите неща и лошите, тъй като и лошите са част от живота
Имаме проблем с колата! Вчера цял ден, от 10 сутрина до 02:00 през ноща е била на диното и имаме проблем с бууст-а. Вдига налягане, но неможе да го задържи. Това обаче което е по-особенно са съотнощението конски сили/въртящ момент. Имаме 175кс на 4200 оборота, след което започва да спада. Въртящият момент е 320НМ при 3600 оборота. Не е нормално според мен почти двойно е разликата! В момента разглеждаме 2 проблема:
1. Изпускателната система изглежда запушена. Гърнетата са си стандартни, клюмнали надолу, все едно е дизел. Пък и са на 12 години
2. Съединителят също е за смяна на 5та с пълна газ и приплъзва...
Но като цяло ми се струва, че сме близо до максимума от тази турбина. Работи на 1 бар в момента, 175кс навървява си колата, но не е това което очаквах. Покарах я из Дружба 2 днес около 21:00.. дори на трета превърта гуми!
п.п Държа да се знае, че лично съм се извинил на Визор-а, тъй като за момента е прав!
Също така, по-рано казах, че с ремапването от ХЕЕД, колата прави пик от 0.9 и после спада и бях леко недоволен от тях! Сега предполагам, че същия проблем, който ни мъчи в момента е виновен и за мойте оплаквания към ХЕЕД, за което също им зе извинявам!
Поздрави на всички!
1. Изпускателната система изглежда запушена. Гърнетата са си стандартни, клюмнали надолу, все едно е дизел. Пък и са на 12 години
2. Съединителят също е за смяна на 5та с пълна газ и приплъзва...
Но като цяло ми се струва, че сме близо до максимума от тази турбина. Работи на 1 бар в момента, 175кс навървява си колата, но не е това което очаквах. Покарах я из Дружба 2 днес около 21:00.. дори на трета превърта гуми!
п.п Държа да се знае, че лично съм се извинил на Визор-а, тъй като за момента е прав!
Също така, по-рано казах, че с ремапването от ХЕЕД, колата прави пик от 0.9 и после спада и бях леко недоволен от тях! Сега предполагам, че същия проблем, който ни мъчи в момента е виновен и за мойте оплаквания към ХЕЕД, за което също им зе извинявам!
Поздрави на всички!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта
