Passat G60-Turbo conversion
-
ioshi_s_golf
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat G60-Turbo conversion
Опа баце то хубаво малко настройки ама кажи какъв е резултата.
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat G60-Turbo conversion
golfmk1 написа:Притискателя е същия,като при ABF както и лагераРазликата е единствено във феродивия диск и маховика:mrgreen:
маховика на вр6 е с 10 болта, за разлика от 4 цилиндровите, дето са с 6. и пружините на феродото са по-дебели при вр6. Тия две разлики обаче нямат никакво отношение към това колко въртящ момент може да поеме съединителя!!!
И кво викаш, притискателя е еднакъв, а?
Re: Passat G60-Turbo conversion
ioshi_s_golf написа:Опа баце то хубаво малко настройки ама кажи какъв е резултата.
Това не е Дино бе
А и с тоя съединител само за дино съм
Не ми харесваше как работи двигателя сега е чук!
Остана,да намеря от вр6 претискателен и феродов диск,не мисля да купувам чисто нови,а нещо карано но запазено!!Пешка ти можеш да ми помогнеш ама на не ти се продава
Re: Passat G60-Turbo conversion
Колега , колко коня е двигателя сега и какви нютони и съответно на колко бара 

-
golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Passat G60-Turbo conversion
pe6kata написа:golfmk1 написа:Притискателя е същия,като при ABF както и лагераРазликата е единствено във феродивия диск и маховика:mrgreen:
маховика на вр6 е с 10 болта, за разлика от 4 цилиндровите, дето са с 6. и пружините на феродото са по-дебели при вр6. Тия две разлики обаче нямат никакво отношение към това колко въртящ момент може да поеме съединителя!!!
И кво викаш, притискателя е еднакъв, а?
Опаа.Грешката е в мен
Последна промяна от golfmk1 на Чет 06 яну 2011 9:45, променено общо 1 път.
Re: Passat G60-Turbo conversion
JC написа:Колега , колко коня е двигателя сега и какви нютони и съответно на колко бара
Нямам си на идея
-
ioshi_s_golf
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat G60-Turbo conversion
S.Raikov написа:ioshi_s_golf написа:Опа баце то хубаво малко настройки ама кажи какъв е резултата.
Това не е Дино бе:D:D
А и с тоя съединител само за дино съм:D:D
Не ми харесваше как работи двигателя сега е чук!
Остана,да намеря от вр6 претискателен и феродов диск,не мисля да купувам чисто нови,а нещо карано но запазено!!Пешка ти можеш да ми помогнеш ама на не ти се продава:D
След като ти писах видях, че не е дино ама викам карай... Айде успех намирай съединител и отивай на дино.
Re: Passat G60-Turbo conversion
Добре Намерих,момчето ми го предлага с маховик той не ми е нужен нали???
Re: Passat G60-Turbo conversion
Точно, от VR-a маховика има с 4 повече болта отколкото твоя - не може да го захванеш. Зимай само феродов и притискател, монтирай и свиркай... с разтоварващия 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта
