Чип тунинг от Brezel

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 19 юни 2006 18:40


Така-след чипсването-промяна в разхода не намирам-или около 200-300 грама по малко-градско,което даже неможе да се приеме за правилно сметнато.Засега-ускорява по-добре,звук-по плътен,разход-според мен същия.Но май ми е запушен катализатора,че гледам меката връзка се е разплела/беше започнала отдавна/




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 19 юни 2006 18:44


Andrian_VT написа:Имам един въпрос към тези които вече имат коли с чип. Вълнува ме наличието на поставен такъв чип ще покачи ли разхода на гориво? и ако колата се кара на газ ще има ли разлика в мощноста, или този чип дава значение само за коли които са на бензин и дизел?

При мене след слагането на чип от брезел разхода падна с почти литър :D


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Сря 21 юни 2006 10:39


Brezel написа:
hosetovw написа:Brezel стахотни неща чета тук и най-накрая се наканих и аз
да попитам дали ти се намира нещо за Golf_3 ABS 1,8 моно 90 кс
и за какви кинти (80лв. или ...) :?: :!: :?:
и трябва ли ти още снимка на сегашния чип ???
тъкмо разбрах че SMELL си е получил чипа така че и начина на
плащане вече ясен и аз съм от Варна :lol:


имаш Л.С.


имаш Л.С.


Потребителски аватар
CARAVELLE_VR6
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
Автомобил: VW T4
Двигател: AAC 1995
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CARAVELLE_VR6 » Сря 28 юни 2006 23:20


да ти задам и аз тема за размисъл:
vw Т4 CARAVELLE VR6 мотор без турбина заводски 103KW
Какво можеш да предложиш за него като имаш впредвид че е автоматик.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 0:55


И аз да драсна някои ред.Имам две неща за казване щото късно набарах темата и наведнаж я изчетох цялата.
1.Спора Vi-Max vs. Brezel.От цялата работа Vi-Max(които си личи че е профи в чиповете) се изказа некултурно и арогантно и с тва нищо не спечели и не почерпи от малкия но нестандартен опит на Brezel.Само имам един упрек (кам иначе правещия страхотно добро впечатление Brazel)да си размишлява вечер кат си легне-как ще се почустваш пич ако ти години наред се занимаваш с коли,сабираш опит четеш пробваш,правиш монтираш чипове издигаш се в бранша и т.н.(говоря за цялата верига от чипа до монтажа в сервиз)и една сутрин някои поразпитва оттук оттам прочита оттук оттам и ти взима хляба по наи адски некоректния начин.Та саветите ми кам Brezel-печ земи дигни цената но за сметка на тва си намери някои в БГ които да монтира проверява и т.н.(по високо качество-по висока цена),щото имам странното усещане че иначе добрите ти намерения ще се копират размножат,преувеличат и ща доведеш до някои(макар и един спукан мотор и т.н.).А до Vi-Max месля че трябва да се почерпиш от опита и наи-вече подхода на непрофесионалиста Brzezl в смисал даваи малко повече и то не надути разяснения-никои няма да ти краде хляба просто щото надали друг ще извърши цялата процедура от-до по добре от тебе,ама просветляваи по видовете чип ,лъжите от вида с POWERBOX- за които межи цяла тема да се отвори и аз да се включа :lol: и по този начин ще си направиш реклама и ще си спечелиш клиенти щото гледам че и ти имаш доста добри цени за професионалист.Поне така мисля аз.
2.Относно чиптунинга няколко вапроса-След като е такава далавера що не го правят сток-невярвам да са толкоз тапи.Според мен безплатен обед няма неможе току тие дистанционно да ти идват коне и да пада разхода :idea: И личното ми мнение е че чип тунинга има смисал когато го правят с дино за твоита кола.За съжаление в БГ има само едно и е адски скъпо което го обезмисля-В моя случеи ше дам 1000лв. отгоре ама ще си зема 110к.с. вместо 90к.с. и ще сам хиляди пъти по доволен.Междо другото дда ви открехна първото дино в БГ не е на Варспорт както пише в весниците а в ТМТ по ДВГ град Карлово :!: И тва не е шега-там са тамн 5 различни вида,историята ивм е далга и не ми се разправя,но наи впечатляващите са едно което ти мери мощноста напрао от гумите и другото (по лиценз на Ferrari)което мери на мотора без да го сваляш от колата.Ако някои се интересува от тва мога да пиша още.А и секи може да си измери мощноста там срещу някво вероятно скромно заплащане,щото там бачкат като сервиз.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 29 юни 2006 1:58


Здравей Rabit_TDi. Преди всичко искам да ти благодаря за интереса по темата както и за начина по който излагаш своята критика или забележки (нещо което трябва и ние да научим) Та значи бих искал да се опитам да взема позиция по някой от нещата които обсъди погоре.
Нещо което може би незнаеш е че също като мен много преиграва изтъквайки кой колко е добър. Примерно може всеки да изпраи лично запитване към някоя от фирмит му партнйори за да провери дали наистина софтуера (който е качествен) идва от там откъдето мислим. (едната фирма е партниор другата не го познават) Другото което е че съм напълно съгласен че добрия чип е на ДИНО. Нито аз мога за всеки автомобил да я качвам на дино нито той. Проблема е че както той казва ''ако го нямам го правя по оригинал'' (как го прави с кво Дино един господ знае) Недейте сега да мислите че съм тръгнал да го осмивам.....сега за себе си да кажа:
Никой не знае от коя фирма е софта. Никой незнае дали пък не съм някой хитрец който научил нещо от някъде си или видял как се правят гевреци и сега иска да си меси баница. Факт е обаче че поради определени причини няма и да се разбере. Друг е проблема и с качеството на софта. Нямам претенции да е по добро от когото и да било щото няма как да ги премерим. Първоначално нещата си бяха нормален СПАМ но......след като получих ЗАПЛАХИ на ЛИЧНИ нещата си промениха характера :( Нормално е да си зададете въпроса в този момент ''Е ти кво искаш да ти ръкопляска вместо да те заплашва ли''....ами има нещо което всички се отказват да разберат. С ВИМАКС не сме НИКЪКВИ конкуренти защото няма начи да се конкурираме. Всички си мислят че съм тръгнал да взимам хляба на хората които го изкарват с честен труд ''Copy-Paste''=700 лева. Така. Ами защо никой не му хрумна че аз тея чипове които ги продавам ги продавам на хора които НИКОГА ИНАЧЕ не биха се чипосали. Става например въпрос за ABS моторите. Направи една анкета и ще видиш че никои с такава кола не би дал пари (20% от стойността на колата) за да върви повече от комшията. Взимам пари които НЕ СА потенциялни клиенти на тунингфирми и по този начин НЕ ВЗИМАМ ХЛЯБА НА КОГОТО И ДА БИЛО. Главно пари се правят от хора при които се чипосва например през ОБДто. Имам софт. Имам кабели. ма как да го правя от 2000 км. И в тази насока пак нямам как да конкурирам.

Главния проблем е че не само при мен е имало пререкания. където някой напише чип изкачат няколко разбирача и почват да пиша колко е просто нащо общество че пита разбираш ли такива тъпи работи.

Сега и някой други неща които може и да не са ми в полза но ще ги напиша че напоследък много ме питат за тях. Значи всички се чудят как така пращам чиповете на доверие без да се подсигурявам и какво правя ако някой ме преебе. Същото ме пита и ВИМАКС и още 100 човека. Ами по въпроса искам да кажа просто едно''отворете си очите бе става въпрос за хора от форума'' Значи всеи ми обяснява как щели да ме прецакат с парите и колко съм ТЪП че се доверявам на българи. Пълни глупости . ЗА СЕГА не съм имам никакъв проблем нито нерви. Единственото което стана от това безрезервно доверие е спечелаването на доверието на човека отсреща. Иначеее ясно е че нищо немога да направя но идеята е в доверието. Или както е казал поета ''Прекалено просто е за да го разбират всички''
Относно цените. не може да ги вдигна. Просто е безмислено щото:
1.Защо да плащам толкова много като за същите пари получавам чип от сервиз.
2. В сервиза произхода на софта ми е известен (или поне трябва да бъде)
3. Как с непознат ще правиме далавери за толко много пари.

.......

причините са хиляди.
Сега пък се чудя защо не намеря някой които да ми слага чиповете в БГ и да делим с него.
1.не си заслужава
2.крайният копувач ще плаща повече работата и бюрократичните спънки а не самия чип.
3. Ако е толкова лесно да комерсиализираш чужд софтуер като си имаш и сервиз до сега да съм го направил.
4. За да имаш високи цени и сервиз ти трябва реклама. Реклама означава добри бизнес партниори. Огласяването на тези партниори автоматически означава край на сегашното ми занимание!
5. Абе чудя се как ли бъдещите и настоящите копувачи им се струва идеята да им вдигна яко цените а всъщност да го правя за печлба или за да не ебавам фирмите (все пак искам искам от същите пари с които детенцето си копува баничка сутрин :evil: )

Просто не е толкова просто. И най важоо...никого не съм молил или предизвиквал за конфликти! Никого. Стига обаче съм писал вече казвани неща.

Относно чиптунинга:
Има една истина и тя е че Колкото повече си товариш магарето толкова по бързо се изморява! Така е и с колата. Ако обаче магарето си ходи само без товар....тогава ще си живее 100 години но няма и да ти свърши работа. За смисъла от чиптунинга е писано навсякъде и то доста. Значи производителите наистина не са тъпи. Просто те се съобразява с неща с които хората притежаващи чипосани коли не се съобразяват. Именно екоизисквания. След това ГАРАНЦИЯТА. Ако един мотор го изтискваш до край и то продължително то той се чупи по бързо от другите (особено когато не се подържа) Имиджа на един автопроизводител е много важен и заотва трябва да са сигурни че и при каквито и маймуни да попадне машината ще си изкара гарантираните километри. ае още куп причини има за които човек може и сам да се сети . Казваш безплатен обяд няма....прав си и точно затова цената на един чип е олкова голяма. Чиптунинг има смисъл дори когато не е правен на дино специялно за товйта кола. Хубавото на диното е че се прави както ти го искаш. Качества мощност пушене износване...... А иначе е просто слагаш чипа и карай здраве да е това което получаваш желания не изпълняваме. И повярвай ми ако сложиш един и същи чип на 2 еднакви голфа ефекта си е еднакъв. (чипа е един и не е правен спецялно за всеки от гофовете) Дали ще е еднакво задоволството на копувачите.....това вече винаги е различно :wink:



Надявам се не съм те засегнал теб или няколго другиго по какъвто и да било начин както и че си ме разбрал правилно за нещата които писах.

С най-добри пожелания Brezel

Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 22:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 29 юни 2006 2:07


CARAVELLE_VR6 написа:да ти задам и аз тема за размисъл:
vw Т4 CARAVELLE VR6 мотор без турбина заводски 103KW
Какво можеш да предложиш за него като имаш впредвид че е автоматик.


Здрасти. Принципно исках да ти пишя на лични но нещо не работят та пиша направо в темата. Както бах казвал порано...трябват ми номерата. Дай мономера на компютъра ти (ECU) и номера на оригиналния чип. Иначе нямам ка д ати кажа дали имам. Ако иначе мога поне малко да те упътя мога да ти кажа че принципно за ВР6 имам чип.
Поздрави Brezel

Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 22:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 2:27


Brezel абсолютно си прав за това което казваш а одеве като писах го имах предвид щото изчетох целия форум на един дъх.Просто ти поставих вапрос над които сам да се замислиш за да не излезнат нещата извън контрол.Иначе ако ципцетат са само за хора от форума ОК,но имаи предвид че освен редовните форумисти влизат и различни незнаини простаци особено в тунинг форума,да не заприличат нещата на предаванията за стероиди по ТВ които като ги слуша някои папчив тиин и си прави лоши икспирименти.Иначе те подкрепям с две ръце в начинанието ти,но мисля че просто нямаш нужда от комплименти за тва не ти ги споменах.Наистина моята идея да повишиш качеството маи е малко невъзможна при условие че чиповете са ти странично занимание.Имам и един конкретен вапрос.Аз сам с TDI разбрах че чипа деиства основно на регулиращия клапан на турбината и си мисля че това не е ли малко по гадничко спрямо мотора и турбината от това да промениш момента на запалителната искра например при бензина.Мисалта ми е такава че ако си слагам чип бих желел не чак толкова зверските +20 коня (щото ако исках тях направо щях да си тарса 110 коня мотор)а нещо което да ми даде +5,+10коня но да ми оптимизира цялостно работата на мотора.
А иначе по надълго за диното в Карлово-това е едно хале към ТМТ Карлово оборудвано с 5-6 динота от различен тип!стендове за центровка на дюзи помпи свещи и т.н.Тази техника е дошла там от един от директорите на училището които е бил голям вразкар,а базата е подговена за правене на састезателни ЛАДА(имаше такъв отбор кам даскалото)и е супер оборудвана за дизели.В момента базата я стопанисва един преподавател които я ползва като дизел сервиз.Освен че я поддържа е накупил и много нови неща компютри за диагностика ,газоанализатори ит.н.Самия тои(завършил ДВГ инженер) е един от наи големите разбирачи на дизели в БГ и голям маниак на секи автота и наи вече на дизели.За точните цени не знам но са по евтини от БОШ а за стендовете вероятно в десетки пъти по евтини от надуваците ВАЛСПОРТ които бачкат само с резачки модел след 2002 и над 200-300 коня.Та ако някои има по специфичен ремонт ,диагностика или настроики по ДВГ-то и има смисал да се разкарва до Карлово ще му дам телефон.Само под секрет от сега предупреждавам някои да не се излъже да влезне в саседния сервиз за диагностика на бензинки че ще ме псува после(не че ще му направат нещо ама просто няма да му обърнат внимание на проблема) :wink:
P.S. А за как ще реагират купувачите на увеличени цени мисля че никои няма да се разсарди ако даде 120 вместо 80 лв ама някои лично да му погледне колата и помогне в инсталирането.Не сам имал предвид да си продаваш чипа 200 euro.А сам на ясно че и професионалните чипери лъжат-показателен е случея с POWERBOX-а които го рекламират и на втосалона ,а тва че е сериен е само тяхно твардение за малко баща ми да се излъже да си качи на AUDI-то.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 29 юни 2006 13:47


Здравей отново. Радвам се че си ме разбрал правилно и че не се палиш. Знчи относно цените нещата стоят така. Взимам по 100лева за атмосферки и по 200 за турбомотои (в цената влиза и доставката) Проблема че малко ще е кофти да променям цената която съм писал на първата страница от темата щото има хора които вече са го чели и ще си помислят че вече почвам да променям цената че да се печели яко. То тея 80 лева в началото имаха друга цел. На всекиму е ясно че е кофти да си първия прецакан и затова много хора чакаха да видят дали някой ще се престраши ...ще е доволен ли и ако да тогава и аз купувам. Та целта беше да се доверят няколко човека за нещо като реклама.Да спечеля доверието им. А относно простотийките те винаги са възможни. Примерно аз съм някоя фирма. Казвам на някой пубер (без книжка) да си вземе чип от Brezel и сле 1 седмица пиша във форума че колата се е скапала изцяло. Тогава цялото ми занимание пропада,ама на кой му дреме освен на мен. Както и да е. Сега се сетих и още нещо относно сервизите и т.н. От известно време ми поръчват 2 сервиза чипове и след това ги препродават.(не ги знам за да ги назова но и дори да ги знаех не бих го направил :wink: ) Та значи пичовете до колкото разбрах правят диагностика и тестове, след това слагат чипа пак диагностика пак тестове и ако всичко е наред взимат паричките. Но те са в позиция в която аз не съм и имат как да си ги правят тея неща. Имай предвид също че доста фирми предлагат чип тунинг от западни фирми но напрактика от западните фирми идват 20% от чиповете (най-скъпите) а останалото се продава за качествено чрез доброто име на западната фирма (почти с всички стоки е така в БГ)
Така искам сега само да те питам какво имаш предвид с повишаване на качеството. Просто незнам как да разбирам повашаването ...като повишаван на мощността ли,или намаляване на пушене и т.н. Тия неща само с дино става и със сеответната кола.
А и за повишението искам да кажа че +5 или +10коня нищо няма да усетиш или с дуги думи не си заслужава да даваш много пари. Ще е като чипосана атмосферка. +20 коня се усещат и мога да ти кажа че те са безвредни. Повечето фирми предлагат 30 коня като някой фирми дават и гаранция че всичко ще е наред. От това може да се съди че да речем 30 коня са горната граница. Значи при 20-25 коня няма проблеми. При дизелите играта не е само с клапана при турбото. Значи само с увеличаване на налягането на туурбото няма да се получи кой знае какво. Увеличения въздух изисква и повече гориво. Затова и се променя времето на впръскване на гориво (удължава се импулса на впръскване като при това турбото е с по високо налягане) и така се постига увеличение н мощността. Ако желаш 5-6 кончета за твоя дизел по добре му сложи по голями дюзи. Тук много ги хвалят (особено комбинирани с чип) например за твоя 1.9 мотор слагаш направи 216ки

http://shop.dieselschrauber.de/product_info.php/cPath/36/products_id/77

погледни тоя сайт има и форум в който има мнгоо полезни неща. Това е за сега. ако има още нещо ще се радвам да пишеш :D

Поздрави

Последна промяна от Brezel на Вто 14 фев 2012 12:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 29 юни 2006 20:17


мислех че сте прекратили тези спорове.всеки си избира сам как и при кой/от кой/ да си чипоса колата.И монтирането на чипа е проблем като за лека нощ деца-много по-трудно е да смениш лагер на предна главина,отколкото чип./всичко сам си правя затова знам/Струва ми се че цената от 1000лв. за чип влиза застраховка МОТОР,ако се прецака-тези пари покриват ремонта му,и това за мен означава ,че човека продаващ за такава цена не е сигурен в продукта си,и се застрахова с цената.2-ро:80-150 лв чип,ако ти гръмне мотора 500-600 лв. и всичко си идва пак на мястото-нали. Значи пак казвам-с чип съм от Brezel и съм много доволен.Разхода не падна,но не виждам и да се е повишил много.Има изпушване като натиснеш колата,но върви доста по добре-учудващо чак.Все още съм с катализатор.А и от 100 човака=100 искат чип,АМА 97 ОТ ТЯХ ГИ Е СТРАХ-И ТЕ НИКОГА НЯМА ДА РАЗБЕРАТ ИСТИНАТА-САМО ЩЕ ЧЕТАТ И ЩЕ ПИШАТ БЕЗСМИСЛИЦИ.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 20:56


Маи не сте ме разбрали с никого не споря просто се интересувам щото ми е непозната малко тая темя,а и както казах вече не виждам особен смисал в чипосването(лечно мнение,просто сам виждал коли които не се даржаха добре ама са точно с тези чипове дето лъжат компа,никого не ангажирам с това).А за тва че 100 процента искат чип грешиш много аз сам от тия дето не искат ама ми стана интересно като прочетох форума и чух само добри неща и то звучащи доста реалистично.А за чипа дето дава по малко мощност не се изразих правилно-имах предвид че нямам нужда да ми се овеличава максималната мощност щото освен че не карам с такава гори много, а и с чеп и без чип не е много добра за мотора,а има ли вариант в които ще ми се увеличи въртящия момент и мощноста в ниските обороти 2000-3000 в които карам.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 29 юни 2006 21:03


Ами да точно чипа ще ти свърши тази работа :wink: Едно от действието му е това,по голям въртящ момент на по ниски обороти :wink: п.п Аз също съм с чип и бих казал само едно,повече от 100лв. освен ако не е ТДИ (понеже там разликата е голяма) не бих дал :wink:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 29 юни 2006 22:22


rusiq_24 написа:Ами да точно чипа ще ти свърши тази работа :wink: Едно от действието му е това,по голям въртящ момент на по ниски обороти :wink: п.п Аз също съм с чип и бих казал само едно,повече от 100лв. освен ако не е ТДИ (понеже там разликата е голяма) не бих дал :wink:
Прав си,при ТДИ се усеща повече.то е казано-атмосверен 8-10 коня,дизел/ТДИ/ 20-30 коня и един ушак зад волана.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

ЧИПТУНИНГ

Мнениеот niks76 » Чет 29 юни 2006 22:37


ИМАМ Г4тди110 ,табло мотометер само с презапис на еепрома става ли


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 29 юни 2006 22:51


Ами да доколкото знам става и то много добре.Имам един приятел с Шкода Октавия с мотор като твоя ама 140кс. и по този начин са му го направили 172кс (така показало на диното) ама струваше 1000лв :roll: Според мен най добра работа ще ти свърши колегата Бразел :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта