Проект 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 18 дек 2006 14:29


Само да добавя и чипосания Голф 4 на Наско, който беше на диноденя:)



170 кс на гумите
190 кс на вала

320 НМ :shock Жорка - таз 4ка изби рибата с тоз върт момент

4ката е стандартна само с чип - налягането е 1.2 бар пик и 1 холд!!!




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 18 дек 2006 15:00


Cordoba16vt написа:Само да добавя и чипосания Голф 4 на Наско, който беше на диноденя:)



170 кс на гумите
190 кс на вала

320 НМ :shock Жорка - таз 4ка изби рибата с тоз върт момент

4ката е стандартна само с чип - налягането е 1.2 бар пик и 1 холд!!!


малко оффф, ама не че нещо, но на 1 бар да дава 170 коня на колелата нещо не се връзва с избиването на рибата...

но иначе определено на колегата моторът си заслужава и който го вземе няма да сбърка...


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 18 дек 2006 15:38


на 4ката турбото е К03 и праи само пик 1.3 , а такъв холд буст от 1 бар няма !
от 4200рпм и при 5000 и малко вече е 0.6


Потребителски аватар
rokoboy
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rokoboy » Пон 18 дек 2006 22:12


KILLER GTI написа:на 4ката турбото е К03 и праи само пик 1.3 , а такъв холд буст от 1 бар няма !
от 4200рпм и при 5000 и малко вече е 0.6

Ок, дай телефон за връзка


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 19 дек 2006 13:56


ааа тая глава май е от 1.8т 20 клапана или гре6им


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 19 дек 2006 14:24


00Cool написа:ааа тая глава май е от 1.8т 20 клапана или гре6им


Axa :D

PACO


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 19 дек 2006 17:27


кога 6е отвори6 тема за проект 2007 и набавил ли си 4астите ве4е и о6те е6то блока от съ6тото 4удо ли 6те е и щар по шар ли 6те го прави6 4е не6то тва предно не мое6 да го сложи6 на пътя


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 дек 2006 10:08


Концепцията е ясна отдавна, но тепърва започвам да събирам части. Доста неща ще се купуват и неискам да бързам за да ги взема на най-добрата цена която мога. Тема ще пусна когато работата започне а то ще е края на януари ако всичко се набави. Мотора ще се сглобява последен щото там има много неща за смятане и поръчване.
Ролбарите ще са наложителни вече.

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 20 дек 2006 12:38


paco написа:Концепцията е ясна отдавна, но тепърва започвам да събирам части. Доста неща ще се купуват и неискам да бързам за да ги взема на най-добрата цена която мога. Тема ще пусна когато работата започне а то ще е края на януари ако всичко се набави. Мотора ще се сглобява последен щото там има много неща за смятане и поръчване.
Ролбарите ще са наложителни вече.

РАСО



............психопат :respect


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Сря 20 дек 2006 13:21


............психопат


абе те хората са си го казали тва си е зараза


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 дек 2006 15:30


00Cool написа:
............психопат


абе те хората са си го казали тва си е зараза


:lol: :lol: :lol:

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 20 дек 2006 15:37


00Cool написа:
............психопат


абе те хората са си го казали тва си е зараза


невърмайнд

хубавото е че в вече в бг се предлагат и готови рецепти :)

някои от нас са я свършили работата да разгадаят турбинирането на атмосферки :)

допреди 2-3 години нещата не стояха така

така че който е решил да турбинира сериозно и с пари (щот тва без пари не стаа) нека погледне офертата на пацо - все пак е 14 сек кола.

естествено не давам гаранция за надежност щото аз и на мойта не давам :):):):)

които иска да гледа пробва и купува:):):)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 13 яну 2007 21:48


Мотора е продаден...честито на новия собственик. Той сам ще си каже като реши. Малко ми е мъка за него като знам колко труд е хвърлено там, но поне е в добри ръце и ще се грижат за него. Нищо чудно да дава и по-добри времена на Божурище щото ще е с щпер диф. и още по-добър съединител. Ако падне под 14сек. наистина ще съм адски доволен. Сезон 2007 ще е доста интересен не само с досегашните три турбо проекта (100%успешни), но с нови още по-впечатляващи.

РАСО


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 13 яну 2007 22:53


Успех Пацо..
Заключвам темата.. вече няма какво да се добави по нея.
Ако новият собственик реши.. да драсне едно ЛС.. и да продължи да я допълва... ;) дано..

За теб... пожелания за нова тема скоро.. и да започва с
HOWTO 13 @ 400 ;)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 01 авг 2007 11:29


Здравейте отново.

Значи помолих Brabus-a да ми отключи темата защото регулярно си получавам разни въпроси на лични до къде съм я докарал.
Та на въпроса...
Проект има и се работи здраво по него, но за съжаление разполарам с прекалено малко свободно време. Едва ми се събират по 2-3 часа на ден и то вечер след 21 часа, че се занимавам с малчуганите в къщи преди това. Те определено са ми по-важната част, но все си мисля, че така и трябва да бъде. По съвета на wili98 горе за HOWTO 13 @ 400 се работи, но по скоро ще бъде нещо от рода HOWTO 12 @ 400. Аве накрая ще се види.
Поръчах бая железа и за мотора и купето и вече започнаха да пристигат.
Концепцията е:
Мотор: 1,8 16V Турбо ще се кара над 1,5бара - чакам части :?
Задвижване: Quattro, 6speed - готово е :twisted:
Окачване: койлоувъри - още търся :roll:
Купето....много променено и но сами преценете.
Колата се подготвя за писта и се прави по всички низискваня на БФАС. Тоест ако реша мога да я пусна и в планински шампионат...друг е въпроса какво ще правя там :lol:
А дали ще ме пуснете да карам и в VW шампионата :roll:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Това е за сега и няма да пиша по въпроса повече или пне докато не се изкара колата на пътя.
Поздрави на всички :wink:

РАСО

Последна промяна от paco на Сря 01 авг 2007 11:55, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта