.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 22 апр 2008 21:45


Днес пристигнаха и койловете. Понеже не съм във Видин и помплих жената да ми ги снима та да Ви ги покажа.
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 23 апр 2008 2:36


DragoGT написа:уффф пристигнаха
че се изпотих дали ще дойдат...
ух сега ще залепне за пътя

И всичко благодарение на теб Драго ти си един истински колега. Имаш много бири от мен.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 25 апр 2008 20:06


Днес замерих налягането на помпата и е над 6 бара, манометъра ми е до 6. Вече не знам какво да си мисля за тоя мотор. Гориво си има достатъчно токове също, но не ще да се форсира докрай и няма никакъв респонс. Някой да има идеи че вече откачам.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 25 апр 2008 20:46


Прекъсва или работи равномерно? Провери и белезите на разпределителния и коляновия вал! Провери на какъв аванс работи тая кола!


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Съб 26 апр 2008 11:01


не че съм мн в час с тези работи ама възможно ли е да е прескочил зъб на ангренажа :roll: :?:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 апр 2008 15:12


Eто и резултата:
Изображение

Изображение
Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 26 апр 2008 18:12


Поздравления за джантите :kef: много добре й стоят :да:

С тези неща обаче ще изглежда още по-добре :wink: :arrow:

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 апр 2008 18:19


Stefan написа:Поздравления за джантите :kef: много добре й стоят :да:

С тези неща обаче ще изглежда още по-добре :wink: :arrow:


Ами то бюджета не е бездънен. Има време за всичко. Сега на първо четене ми е мотора, защото все още не мога да разбера какво му е??? :roll:

На място работи добре, но като го натоваря ми се струва че заработва на 3 цилиндъра и после и на място е така. 1-ви го няма. Сменях свещи кабели и все същото. Сега на място си качва оборотите до 7к , но после умира като го натоваря.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 26 апр 2008 20:42


leonardo_vd написа:
K_Power написа:По-напред в страниците ти казах вероятни неща!!!
Ще ти ги кажа пак! Провери белезите на коляновия и разпределителния вал! Провери аванса на колата! Това с прекъсването при товар ... виж датчика на хол, провери комутатор за всеки случай! Провери и бобината!!!

Крисо!

Krisooo

Белезите са ОК. Проверихме ги на калояново. А Датчик на хол??? Не съм много запознат все пак съм начинаещ. Комутатор освен да пробам с нов нямам друг вариант. Бобината е ОК пробвах с друга и е същата работа.


Датчика на хол ти е делкото, той е индуктивен датчик! Намери във Видин някой с КР и го помоли да пробвате комутаторите! Компресия не си спомням дали беше казвал дали сте мерили!


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 26 апр 2008 20:43


Ето ти снимка в самия болт има цедка :arrow:
Аз направо я избуших с отверка и се родих.
Изображение

Последна промяна от negodnika на Съб 26 апр 2008 20:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 26 апр 2008 20:45


leonardo_vd написа:.........А Датчик на хол???....................


Намира се в делкото .. влизат 3 кабела в него.Намира се под палеца

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=43323

На 12-та снимка се вижда изваден най-вдясно


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 апр 2008 20:46


K_Power написа:
leonardo_vd написа:
K_Power написа:По-напред в страниците ти казах вероятни неща!!!
Ще ти ги кажа пак! Провери белезите на коляновия и разпределителния вал! Провери аванса на колата! Това с прекъсването при товар ... виж датчика на хол, провери комутатор за всеки случай! Провери и бобината!!!

Крисо!

Krisooo

Белезите са ОК. Проверихме ги на калояново. А Датчик на хол??? Не съм много запознат все пак съм начинаещ. Комутатор освен да пробам с нов нямам друг вариант. Бобината е ОК пробвах с друга и е същата работа.


Датчика на хол ти е делкото, той е индуктивен датчик! Намери във Видин някой с КР и го помоли да пробвате комутаторите! Компресия не си спомням дали беше казвал дали сте мерили!

Компресия не съм мерил, а и КР във Видин трудно ще намеря пък и ако намеря дали ще иска да си разглобява колата зарад мен. Баси трагедията.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 26 апр 2008 21:03


от кфато и 2-ка да земе6 комутатор се еедно е само да не е дизел
има Сименс , Бош , Телефункен ....едно и също е
виж си вакума към екуто за секи слу4еи :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 апр 2008 21:23


А със комутатора от DX-a ще стане ли?


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Съб 26 апр 2008 21:31


leonardo_vd написа:А със комутатора от DX-a ще стане ли?
6те стане ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта