Чип тунинг от Brezel

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: ЧИПТУНИНГ

Мнениеот Brezel » Чет 29 юни 2006 23:28


niks76 написа:ИМАМ Г4тди110 ,табло мотометер само с презапис на еепрома става ли


Здрасти нещо не те разбирам какво искаш да кажеш. Дай малко по подробно. Значи ако си наистина с еепром няма проблеми да го преправиш. Ако е производство 98-99 си трябва смяна на чиповете. Трябва обаче да сменим софтуера на ЕКУто а не на таблото

Последна промяна от Brezel на Вто 14 фев 2012 12:48, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

ЧИПТУНИНГ

Мнениеот niks76 » Пет 30 юни 2006 0:17


29.06.1998първа регистрация,екстри-без кожа и нещо друго .във vwFRANSE ми казаха че е 115коня(голф4


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: ЧИПТУНИНГ

Мнениеот Brezel » Пет 30 юни 2006 0:29


niks76 написа:29.06.1998първа регистрация,екстри-без кожа и нещо друго .във vwFRANSE ми казаха че е 115коня(голф4


Здравей. Значи 115 коня ТДИ са PD моторите (Pumpe Düse) Те обаче са след 2000та мисля. Твоя е AHF мотор май. Преди около 2 месеца пращах чип за такъв голф и човека беше много доволен. При твоя голф чиповете са 2 броя 27С010 PLCC тип. Запоени са. Чипосва се като се разпоят и се сложи цокъл и тогава новите чипове или като направо се заапоят новите на мястото на старите (първия варянт е по добър).
Също трябва да провериш ако си чипосваш колата дали нямам да ти правят проблеми във Франция (нали си там сега) щото до колкото знам са лоши стане ли въпос за екология.

Последна промяна от Brezel на Вто 14 фев 2012 12:50, променено общо 1 път.


singu
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот singu » Съб 01 юли 2006 23:03


Да ти се намира за Skoda Octavia 2000 година, 1.9 TDI AGR мотор. Нямам в момента възможност да ровичкам по колата за повече инфо :(


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 04 юли 2006 1:04


singu написа:Да ти се намира за Skoda Octavia 2000 година, 1.9 TDI AGR мотор. Нямам в момента възможност да ровичкам по колата за повече инфо :(


Имаш Л.С. :wink:


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Вто 04 юли 2006 10:52


ЗДР Brezel
Надявам се че не си ме забравил както и моето 90к.с. ABS моторче :lol:
Аз въобще не съм се отказъл, а точно обратното все повече се навивам :wavecry
Поздрави :да:


Потребителски аватар
Becko
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Becko » Вто 04 юли 2006 17:53


Хора прочетох цялата тема, никъде не се споменават номерата ECU, софтуерни номера .... Не ми се събира в главата как може да се говори за чиптунинг без тия важни подробности. Може би на личния си говорите за това, незнам. Само за AFN двигателя има около 20 за VW още толкова за Ауди различни компютъра всеки с по 2-3 различни софт. версии. Пояснете повече.......


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

??

Мнениеот ANDREYO » Вто 04 юли 2006 17:55


колега каде си? кво стана полу4и ли ми лс-то?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: ??

Мнениеот Brezel » Вто 04 юли 2006 18:32


andreyo написа:колега каде си? кво стана полу4и ли ми лс-то?

Здрасти. Нали имаше няколко дена проблеми с ЛС и на мен всички които ми бяха запаметени отидоха подяволите а и не можех да пращам и д аполучавам. От теб не съм получавал нищо. Сега когато всичко е наред мисля че няма да има проблеми отново да пишеш.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 04 юли 2006 18:41


Becko написа:Хора прочетох цялата тема, никъде не се споменават номерата ECU, софтуерни номера .... Не ми се събира в главата как може да се говори за чиптунинг без тия важни подробности. Може би на личния си говорите за това, незнам. Само за AFN двигателя има около 20 за VW още толкова за Ауди различни компютъра всеки с по 2-3 различни софт. версии. Пояснете повече.......


Здравей. От думите ти си вадя извода че всъщност не си прочел цялата тема. Многократно сме говорили за номера на ECU и Софтуерни номера. Възможно е обаче да не си забелязал де щото в повечето случай ги наричам номер на компа (или ECU) и номер на оригиналния чип или номер върху лепенката на оригиналния чип (Става въпрос за софтуеренномер) Знам че названията не са от няй точните но така никога не се стига до объркване.
Освен за такива номера на лични си говорим и за типове чипове заместители , чексуми, и т.н. на снимката по долу давам пример чрез един принтскрийн. На въпроси относно такава тематика ще се радвам. Надявам се да сме изяснили нещата.


Изображение

Последна промяна от Brezel на Вто 14 фев 2012 12:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 04 юли 2006 18:50


Ехей-Brezel-много варненци ще усилиш както гледам-ще вземе някой да ме изпревари:незнайш кви думи щти чуят ушите............ Значи обяснявам тук,щот имах въпрос на лични. СЪС обикновен въздушен филтър се получава леко замисляне на мотора преди да включи турбината/1800-2000 оборота/-НО СЪС спортен филтър няма такъв проблем.Явно си иска повече въздух моторчето.


Потребителски аватар
Becko
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Becko » Вто 04 юли 2006 19:26


Явно не съм чел доста внимателно за което се извинявам. Аз съм фен на AFN, определено са повече от 20 Показваш таблицата от All car racing Там ги няма по типове мотори, но като махнеш AVG мотора всичко което е 110к.с. до 2000 година е AFN. Както и да е, това не е важно.

Искам да попитам: До колко влиза в екологичните норми тунинга който предлагаш?


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 04 юли 2006 19:30


Извън нормите е.


Потребителски аватар
Becko
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Becko » Вто 04 юли 2006 19:41


SMEL написа:Извън нормите е.


Ти да не си с една тъмна тройка която често виждам да препушва доста черно из Варна :lol: Добре че турбото ти има механичен ограничител :lol: Това определено не е добро за двидателя. Ако си ти поне му сложи по голям кулер


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 04 юли 2006 19:44


Becko написа:...Искам да попитам: До колко влиза в екологичните норми тунинга който предлагаш?


:dontknow: ами....нямам представа. Някои от колите пушат малко повече от колкото със сериен софтуер други не пушат. Например БМВ 318 ТДС пуши доста след чипосване.....но при всички тдс-и го има това явление.Все пак е предкамерен дизел и е с механично турбо. Кат чипосвахме един Голф4 АФН мотор пушеше МАЛКО повече от нормалното. Така че еднозначен отговор немога да дам. В последно време тук много изостриха нормите са екоизискванията и става все потрудно да правиш чиповекоито влизат в границите на закона. Като цяло това рефлектира и на цената щото има случаи в които 50% от цената на чипа са разрешителните да го сложиш (ТÜV сертификати и т.н.)
Все пак е общоизвестно че при чип тунинга често се печели мощност за сметка на екоповедението на автомобила и т.н.


:да:

Последна промяна от Brezel на Вто 14 фев 2012 12:54, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта