
Polo 2F G40
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Polo 2F G40
Аз съм фен на гърнето. 

- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
С GSM-a толкова

Панорамна снимка - опит първи.
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Polo 2F G40
Да ти имам 1вия опит
ела утре с нас на Текето за 2и опит 




Re: Polo 2F G40
Точно това поло е причината да харесвам модела като цяло! Поздравления за страхотния резултат.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
wierdo мислил ли си за един семпъл кейдж ? Като гледам последната снимка мисля, че доста добре ще се впише 

- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
За мислене, мислил съм.
Като цяло ме притеснява малкото място вътре, което ще намалее още с един кейдж. Вариант има ако е само задна част, задните ботуши.

Предните тръби не влизат в таблото и стои като закачено. Нямам представа, защо е така конструиран, тъй като дори и за състезателен автомобил би трябвало да е захваната и за предните ботуши.
Някой ден може и това да стане, но не е приотитет.
Като цяло ме притеснява малкото място вътре, което ще намалее още с един кейдж. Вариант има ако е само задна част, задните ботуши.
Предните тръби не влизат в таблото и стои като закачено. Нямам представа, защо е така конструиран, тъй като дори и за състезателен автомобил би трябвало да е захваната и за предните ботуши.
Някой ден може и това да стане, но не е приотитет.

- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
Благодарско на ANDREYO, за новите ми фланци: 4 х 5 мм.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
По същата схема си правих и аз моя кейдж. И като го направиш максимално към купето си има доста място.
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
Само ме дразни как стои пред таблото, иначе всичко друго е ок.
Ще вида на какъв акъл ще съм и може да го направя, в крайна смтека. Така или иначе колата няма таван, а всичко останало много лесно се демонтира.
Ако го правя целта ще е: personal safety, не втвърдяване на купето.
Ще вида на какъв акъл ще съм и може да го направя, в крайна смтека. Така или иначе колата няма таван, а всичко останало много лесно се демонтира.
Ако го правя целта ще е: personal safety, не втвърдяване на купето.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
Зависи от кейжда, този опит с таблото доста добре изглежда за мен!










- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
А този се добилижава до този от твоя чертеж... готов е и на мен лично не ми допада много, особено за всекидневно ползване - сядане, ставане... малко тегаво ми изглежда, не че другия па е по-добър, той хептем ама...

























- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
Първия на червеното поло повече ми допада, но какво е жертвал в таблото за да мине от там тръбата, въздуховоди ?
ОМП кейджа изглежда удобен, чисто като идея от гледна точка на факта, че могат да се добавят и махат железа от конструкцията. Само, че кейджа да виси на няколко болтчета, не ми допада. Нека ако някой, на който му е ясно да каже, има ли разлика, дали ще са директно на заварки или ще са на болтчета отделните разпънки.
Целта е кейдж за стриит кола. Важното в случая колата да не се разцепи при удар с 70, 80. Предполагам е вярна и максимата, че колкото повече и по-дебело желязо слагаш, толкова по-добре...
ОМП кейджа изглежда удобен, чисто като идея от гледна точка на факта, че могат да се добавят и махат железа от конструкцията. Само, че кейджа да виси на няколко болтчета, не ми допада. Нека ако някой, на който му е ясно да каже, има ли разлика, дали ще са директно на заварки или ще са на болтчета отделните разпънки.
Целта е кейдж за стриит кола. Важното в случая колата да не се разцепи при удар с 70, 80. Предполагам е вярна и максимата, че колкото повече и по-дебело желязо слагаш, толкова по-добре...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
При удар с над 70км/ч това поло ако ще и да го завариш цялото .. пак ще се разцепи.. каквото и да му слагаш.. виждал съм няколко ударени такива (аз нямах честта да ударя моето, макар и да се опитвах усилено
) и всичките са били с двигатели минали през таблото, огънати тавани и събрани рогове. Ясно разпънки, но конструкцията като цяло му е ужасно слаба.

- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
Малък ъпдейт от куп неща.
И при мен започна подготовката за феста с изчистването на всички дребни проблеми.
Нови стъкла на огледалата и датчки за темп. на масло;
4 фланеца 4х100 на 5 мм. и 2 комплекта по-дълги болтове за отпред;
Боядисване на тавана и колонките в купето;
Монтаж на някои пластмаски в купето;
Монтаж на уред за темп. на масло;
Повдигане на крайното гърне;
Подмяна на две уплътнения на вратите с нови;
Разни дреболии (смяна на крушки, стойка за уреди, пране на волан, разни скоби по турбо пътищата)
Обслужване, пране на филтър и оснооовно почистване на всичко (детайл по детайл)
Всичко е разчетено по ден и час през идната седмица. Живот и здраве ще се видим на феста.
P.S. Няма смисъл да правя снимки. Всички сте виждали фланци, огледала и пистолет за боя.
И при мен започна подготовката за феста с изчистването на всички дребни проблеми.









Всичко е разчетено по ден и час през идната седмица. Живот и здраве ще се видим на феста.
P.S. Няма смисъл да правя снимки. Всички сте виждали фланци, огледала и пистолет за боя.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Polo 2F G40 [ Русе ]
Проекта на Yoof го знаеш, както сам виждаш пича се е лишил от възможност да сложи говорители за музика там...
Което нито при него нито при теб, както и при мен са нужни ...
На мен лично не ми допада идеята да се дупчи купето, за да се правят дупки за болтове...
Което нито при него нито при теб, както и при мен са нужни ...

На мен лично не ми допада идеята да се дупчи купето, за да се правят дупки за болтове...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта