MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот kirilex » Чет 15 юли 2010 13:59


sk. написа:Турбото хвърля масло през блоу офф-а, много сериозно. Отделно че прави налягане не повече от 0,5-0,6 бара. Най-вероятно вече има луфт. Отделно че дори с натегнат гейт, неможе да изкара повече от 1 бар. Тия дни сваляме турбото, да видим дали ще има в крайна сметка гаранция или не!



а се смееше на цената с колектора за истинска К03с :banghead:




Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот gad3n_ » Чет 15 юли 2010 22:32


sk. написа:Маслените магистрали са преправяни, но не са нови.


не е проблема в маслените магистрали ...


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот rabotnika » Пет 16 юли 2010 7:51


gad3n_ написа:
sk. написа:Маслените магистрали са преправяни, но не са нови.


не е проблема в маслените магистрали ...

ако няма отчане що да не е там проблема :wink:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Пет 16 юли 2010 12:21


Оттичане има, специално преправяхме маслените магистрали за да се оттича по-добре маслото.

Последна промяна от sk. на Пет 16 юли 2010 19:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот rabotnika » Пет 16 юли 2010 12:55


някъкви луфтове по оста?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Пет 16 юли 2010 13:04


Незнам още, но най-вероятно има.


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот gad3n_ » Пет 16 юли 2010 13:59


rabotnika: именно де проблема е в обратното масло обикновенно а не в входящото ... ама в случая залагам на 99% че просто китайския вентилатор се е окотил .. неприятно ама не е първия ;)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Пет 16 юли 2010 21:38


Чакам само турбината да бъде свалена и да видим какво ще я правим! Ще връща ли пари човека или няма.. най-вероятно ще закачим к03-та временно, ако въобще закачваме нещо :)
След първоначалния не успех, обмислям нещо малко по-голямо. Загледах едни дюзи на 630сс, и ако някой ми даде 300лв, за мойте 440сс, веднага му ги свалям :)
Общо взето избързах с някой неща при започването на проекта, което доведе до голямо закъснение и набиване на пари и нерви и т.н., няма какво да ви обяснявам за това, Вие сигурно знаете :) Можеше да се обмислят по-добре, някой детайли :)

Незнам какво ще става с турбото, но най-вероятно колата ще поседи на едно хубаво място в един хубав охраняван двор, до следващия месец, защото този направо ми дойде не нанагорнище, ами незнам.. Само този месец има 330лв. за компютър и 150лв за път до Пловдив и обратно г/д. Парите за МАП-ването не ги броя въобще! Все пак ще пиша като има развитие с проекта :)

п,п... с носталгия си спомням последната и "жива", утрин преди 2 дена.... тягата от въртящия момент, звука от двигателя и от блоу-офф-а, залепването за седалката.. беглия поглед хвърлен на километража, подминаващ 180км/ч... безценноооо :D


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот rabotnika » Пет 16 юли 2010 22:04


Човек сериозно изкам да те питам ти тая кола заради звука от блоуофа ли правиш всеки следващ пост ти е как съскал блоуофа как бил се чувал и още хиляди неща свързани с него


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот MK4 » Пет 16 юли 2010 22:32


Аз още в началото преди да почнеш проекта ти казах че тия к03, к04 са пари на вятъра още повече пък китайските им версии - или я правиш с пари като хората или я караш с чип на оригиналното турбо докато има пари за нещо по-истинско.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 16 юли 2010 22:38


ще чакаме с нетьрпение новините за заврьщането на бегачката ,дано да може да я направиш скоро и да прави ссссссссссссссссс mhihi


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот niikoo_1 » Пет 16 юли 2010 22:52


sk. написа: Загледах едни дюзи на 630сс, и ако някой ми даде 300лв, за мойте 440сс, веднага му ги свалям :)
Общо взето избързах с някой неща при започването на проекта, което доведе до голямо закъснение и набиване на пари и нерви и т.н., няма какво да ви обяснявам за това, Вие сигурно знаете :) Можеше да се обмислят по-добре, някой детайли :)


За какво са ти 630цц дюзи, при положение, че 440цц са напълно достатъчни за 300коня на заводски мотор, за да има смисъл от 630цц ти трябва сериозна турбина и минимум ревизия и биели в мотора.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Съб 17 юли 2010 7:16


@rabotnika – не колега, ама като другото което трябва да го има, всъщност го няма се кефиш и на малките неща :D
Имаче Нико е прав, май.. не е точния момент да отваряме мотора и да сменяме биели. Намерили сме нещо по сериозно което не е на ККК :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4.К04 - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Пон 19 юли 2010 9:18


Диагнозата е счупена перка на студената част. Качваме К03-та, ще ми е много интересно как ще върви колата с големите дюзи и челния кулер и с настройките за к04. Венци ми каза, че сместа щяла да бъде по-богата иначе нямало никакъв проблем...


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 нова надежда :D - снимки 9 стр.

Мнениеот sk. » Вто 20 юли 2010 19:43


Нова надежда:) Не съм 100% сигурен за точия модел, но мисля че беше ето това http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2860R_707160_7.htm
+ Гарет 2860R, ако не се лъжа де :)
+ Колектор от Ауди С3
+ Нов даунпайп и цялата генерация
+ Преправяне на турбо пътища
+ Малко работа по интеркулера
+ Преправяне на картерната вентилация
+ 4 бутални спирачни апарати - ако колегата е все още навит за бартер!
Друго за сега не се сещам.

Попринцип бях решил да спестя на всички следващите 10тина реда, но реших да ги драсна все пак.
К04-та неможе да вдигне налягане и хвърля масло през блоуофф-а. Отивам в едно сервизче, вдигаме капака и гледа човека, че турбото след малко ще падне на земята, защото не са завити хубаво болтовете!!! Завива той болтовете пред мен, гледа как ми стърчи гарнитурата между турбото и колектора, цялата изгоряла. Махна стърчащото парче за да не влезе в турбото. Отивам аз при хората при които правихме колата и турбото се оказва без гаранция, тъй като друг човек е завил 2-те болчета. След сумати разговори по телефона, турбото ще се праща във Варна, по желание на продавача, за да се види защо точно перката е изкривена и ако не е крива оста, няма парички ;) Също така от там където не е било хванато добре турбото, духа въздух и прогорява силиконовата снадка. Бтв, особенно продавача, няколко пъти ми вметна че съм седял по форумите и да си ви питам вас, някак си трябваше да се обидя май ;) Едно подигравателно го пусна..
Но без вас, (хора от форумите), нямаше да взем пукната пара от мен!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта