Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
Това е прочутото повръщане на тези мотори.Като се чуем ще ти кажа как го елиминирам.
- PL-16v
- Мнения: 629
- Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
Сиромаха написа:Това е прочутото повръщане на тези мотори.Като се чуем ще ти кажа как го елиминирам.
Ще е полезно да споделиш пред всички ако е удобно


- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
След смяна на сегменти ми го направиха и двата мотора но само по веднъж.Като улегнат няма проблем.Говорим за 200-300 грама а не някакви капки.Първо лабиринта на отдушника трябва да е чист(пластмасов АБФ,алуминиев КР) и оттам отвеждам парите с гофрирана пластмасова тръба отговаряща на диаметъра на отдушника в бутилка.Предполагам големия диаметър на тръбата е предпоставка за чиста въздишка а не да изплюе бурята от картера.
Може и да греша,но поне няма вреда.Може просто двигатела ми да е със здрав стомах
.Картерен отражател от дизел също би трябвало да е +
Може и да греша,но поне няма вреда.Може просто двигатела ми да е със здрав стомах

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
petroffbg написа:А това е крайният вариянт,тотално спира поръщането:
....
Колега ти беше с блок от 1,6 (ако не греша),отвора за помпата който е на блока не може ли да се ползва за вентилация?
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
ivkata написа:Колега ти беше с блок от 1,6 (ако не греша),отвора за помпата който е на блока не може ли да се ползва за вентилация?
Домързя ме да пробия блока между 2и3 цилиндър и направих отдушник на отвора за бензиновата помпа,до 5000-5500об/мин няма проблеми,от там нагоре(8200 ограничител)тече като лейка,изхвърля над 1л на серия.Проблема е че се подава поток масло за гърбицата на бенз.помпа и налягането го увлича през отдушника,пробвах с прегради,с метални нишки,намаля но не спря.Вариянта го копирах от чешка разработка на 16в мотор,в момента е с два отдушника,няма и помен от масло.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
petroffbg написа:...
16V мотора е проектиран умишлено да няма вентилация на главата а само на блока. Идеята е, че маслото качващо се в главата създава минимално налягане в нея и това спомага за оттичане на обратното масло. По този начин се решава проблема с препълване на главата и затова е важно капачката за масло да е с хубав оплътнител. Картерната вентилация на блока е повече от добра за да се върти мотора до 8000обр. , което е тествано многократно. Ако блока е от 1.6 обаче се препоръчва разпробиване за да се запази мазанео в главата нормално. Само за протокола...главата може да събере повече от литър излишно масло в екстремни ситуаций, което понижава нивото на маслото в картера ужасно много.
РАСО
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
Кое й е доброто на вентилацията,въртя го на 7000 с ревизирано долнище съм и гледам как масло за 30лв литъра си заминава по 100 грама на два теста.
. Ще мислю кусия в която маслото да кондензира и след каране да си се стица обратно,аз няма да преливам само масла...

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
miro_hack написа:...
Колега, имам пре достатъчно опит с 16V мотра и ще ти кажа, че няма начи мотора да повръща масло и всичко да е ОК. Дизайна на вентилацията 100% не е причиа за проблема ти, защото има доста мотори вървящи в диапазона 7000-8000обр и то безпроблемно.
Пример: 1.8 16V / 7800обр / Буст 1,8бара --> за 100км на Калояново вади 50-60мл конденз и бензиннови пари в кечкана
РАСО
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
а на мене може ли да ми кажите,защо като си сипа масло,така че да е на макс-а на щеката и покарам 20-тина км(независимо дали на ръчкане или нормално каране) буквално го изплюва,докато не падне до малко под средата и до там
......може ли щеката да ме лъже...на Кр с турбо и охладител от 1-ка гти му наливам 5200мл и е на макса 
извинявам се на колегата,че му ползвам темата ...


извинявам се на колегата,че му ползвам темата ...
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
indjov_GTI написа:...
Довечера ще ти измеря една оригинална щека за КР и ще ти пиша колко см е до белега.
РАСО
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
paco написа: Само за протокола...главата може да събере повече от литър излишно масло в екстремни ситуаций, което понижава нивото на маслото в картера ужасно много.
РАСО
Има и такъв вариянт,качва маслото в главата,помпата "гълта"въздух,колега троши два пъти мотор,нищо,че на главата има достатъчно отвори за слив към картера,оказа се зацапан филтър(на маркуча на отдушника)на картерните газове.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
paco написа:indjov_GTI написа:...
Довечера ще ти измеря една оригинална щека за КР и ще ти пиша колко см е до белега.
РАСО
Освен щеката фактор е и оранжевия ''морков'' 40 ст. Струва!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
Да това същи и залагам, че там е развръзката, но забравих снощи да измеря щеката
Довечера дано ми сработи органайзера и се сетя
РАСО
п.п. Някой самарянин с КР или ПЛ няма ли да се намери да щракне една снимка на щеката поставена то една рулетка преди мен?


РАСО
п.п. Някой самарянин с КР или ПЛ няма ли да се намери да щракне една снимка на щеката поставена то една рулетка преди мен?

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.
paco написа:Да това същи и залагам, че там е развръзката, но забравих снощи да измеря щекатаДовечера дано ми сработи органайзера и се сетя
![]()
РАСО
п.п. Някой самарянин с КР или ПЛ няма ли да се намери да щракне една снимка на щеката поставена то една рулетка преди мен?
Немаш ли ЕТКА бре ПАЦО?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта