Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот Сиромаха » Чет 26 яну 2012 20:43


Това е прочутото повръщане на тези мотори.Като се чуем ще ти кажа как го елиминирам.




Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот PL-16v » Съб 04 фев 2012 22:06


Сиромаха написа:Това е прочутото повръщане на тези мотори.Като се чуем ще ти кажа как го елиминирам.

Ще е полезно да споделиш пред всички ако е удобно :) Защото и аз съм се сблъсквал със същото нещо а и много други предполагам :wink:


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот Сиромаха » Съб 04 фев 2012 23:03


След смяна на сегменти ми го направиха и двата мотора но само по веднъж.Като улегнат няма проблем.Говорим за 200-300 грама а не някакви капки.Първо лабиринта на отдушника трябва да е чист(пластмасов АБФ,алуминиев КР) и оттам отвеждам парите с гофрирана пластмасова тръба отговаряща на диаметъра на отдушника в бутилка.Предполагам големия диаметър на тръбата е предпоставка за чиста въздишка а не да изплюе бурята от картера.
Може и да греша,но поне няма вреда.Може просто двигатела ми да е със здрав стомах :Mr Green Fun .Картерен отражател от дизел също би трябвало да е +


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот petroffbg » Нед 05 фев 2012 11:46


А това е крайният вариянт,тотално спира поръщането:
Изображение


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот ivkata » Нед 05 фев 2012 15:36


petroffbg написа:А това е крайният вариянт,тотално спира поръщането:
....

Колега ти беше с блок от 1,6 (ако не греша),отвора за помпата който е на блока не може ли да се ползва за вентилация?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот petroffbg » Пон 06 фев 2012 10:44


ivkata написа:Колега ти беше с блок от 1,6 (ако не греша),отвора за помпата който е на блока не може ли да се ползва за вентилация?


Домързя ме да пробия блока между 2и3 цилиндър и направих отдушник на отвора за бензиновата помпа,до 5000-5500об/мин няма проблеми,от там нагоре(8200 ограничител)тече като лейка,изхвърля над 1л на серия.Проблема е че се подава поток масло за гърбицата на бенз.помпа и налягането го увлича през отдушника,пробвах с прегради,с метални нишки,намаля но не спря.Вариянта го копирах от чешка разработка на 16в мотор,в момента е с два отдушника,няма и помен от масло.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот paco » Пон 06 фев 2012 11:52


petroffbg написа:...


16V мотора е проектиран умишлено да няма вентилация на главата а само на блока. Идеята е, че маслото качващо се в главата създава минимално налягане в нея и това спомага за оттичане на обратното масло. По този начин се решава проблема с препълване на главата и затова е важно капачката за масло да е с хубав оплътнител. Картерната вентилация на блока е повече от добра за да се върти мотора до 8000обр. , което е тествано многократно. Ако блока е от 1.6 обаче се препоръчва разпробиване за да се запази мазанео в главата нормално. Само за протокола...главата може да събере повече от литър излишно масло в екстремни ситуаций, което понижава нивото на маслото в картера ужасно много.

РАСО


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот miro_hack » Пон 06 фев 2012 14:16


Кое й е доброто на вентилацията,въртя го на 7000 с ревизирано долнище съм и гледам как масло за 30лв литъра си заминава по 100 грама на два теста. scare . Ще мислю кусия в която маслото да кондензира и след каране да си се стица обратно,аз няма да преливам само масла...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот paco » Пон 06 фев 2012 16:34


miro_hack написа:...


Колега, имам пре достатъчно опит с 16V мотра и ще ти кажа, че няма начи мотора да повръща масло и всичко да е ОК. Дизайна на вентилацията 100% не е причиа за проблема ти, защото има доста мотори вървящи в диапазона 7000-8000обр и то безпроблемно.

Пример: 1.8 16V / 7800обр / Буст 1,8бара --> за 100км на Калояново вади 50-60мл конденз и бензиннови пари в кечкана

РАСО


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот indjov_GTI » Пон 06 фев 2012 17:38


а на мене може ли да ми кажите,защо като си сипа масло,така че да е на макс-а на щеката и покарам 20-тина км(независимо дали на ръчкане или нормално каране) буквално го изплюва,докато не падне до малко под средата и до там :roll: ......може ли щеката да ме лъже...на Кр с турбо и охладител от 1-ка гти му наливам 5200мл и е на макса :?

извинявам се на колегата,че му ползвам темата ...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот paco » Вто 07 фев 2012 10:07


indjov_GTI написа:...


Довечера ще ти измеря една оригинална щека за КР и ще ти пиша колко см е до белега.

РАСО


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот petroffbg » Вто 07 фев 2012 11:00


paco написа: Само за протокола...главата може да събере повече от литър излишно масло в екстремни ситуаций, което понижава нивото на маслото в картера ужасно много.

РАСО


Има и такъв вариянт,качва маслото в главата,помпата "гълта"въздух,колега троши два пъти мотор,нищо,че на главата има достатъчно отвори за слив към картера,оказа се зацапан филтър(на маркуча на отдушника)на картерните газове.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот miro_hack » Вто 07 фев 2012 23:39


paco написа:
indjov_GTI написа:...


Довечера ще ти измеря една оригинална щека за КР и ще ти пиша колко см е до белега.

РАСО

Освен щеката фактор е и оранжевия ''морков'' 40 ст. Струва!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот paco » Сря 08 фев 2012 10:11


Да това същи и залагам, че там е развръзката, но забравих снощи да измеря щеката :oops: Довечера дано ми сработи органайзера и се сетя :Mr Green Fun

РАСО

п.п. Някой самарянин с КР или ПЛ няма ли да се намери да щракне една снимка на щеката поставена то една рулетка преди мен? :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB (FIRST RUN HD CLIP) 13стр.

Мнениеот leonardo_vd » Сря 08 фев 2012 17:14


paco написа:Да това същи и залагам, че там е развръзката, но забравих снощи да измеря щеката :oops: Довечера дано ми сработи органайзера и се сетя :Mr Green Fun

РАСО

п.п. Някой самарянин с КР или ПЛ няма ли да се намери да щракне една снимка на щеката поставена то една рулетка преди мен? :roll:

Немаш ли ЕТКА бре ПАЦО?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта