.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 26 апр 2008 21:34


Sachko написа:от кфато и 2-ка да земе6 комутатор се еедно е само да не е дизел
има Сименс , Бош , Телефункен ....едно и също е
виж си вакума към екуто за секи слу4еи :wink:


Ше стане друг път! Моя 1,6 с комутатор от 1,8 не може да запали, има такива, които стават за няколко мотора, има такива, които не стават! Всичко е според зависи!!! А и да те попитам, какви са тея комутатори на дизели, някаква нова технология ли е това? :roll: :lol: :D




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 26 апр 2008 21:57


K_Power написа:
Sachko написа:от кфато и 2-ка да земе6 комутатор се еедно е само да не е дизел
има Сименс , Бош , Телефункен ....едно и също е
виж си вакума към екуто за секи слу4еи :wink:


Ше стане друг път! Моя 1,6 с комутатор от 1,8 не може да запали, има такива, които стават за няколко мотора, има такива, които не стават! Всичко е според зависи!!! А и да те попитам, какви са тея комутатори на дизели, някаква нова технология ли е това? :roll: :lol: :D


Аве ти ся на модерен ли се напраи ? Написал съм 4е от секакав голф 2 става ... само да не е дизелов ... поради простата при4ина 4е дизела нема такава екстра ... ама явно не ти е достигнало нещо за да ме разбереш .... нема казвам кфо те хората ше се сетят :lol:
Тфоя самострел треа да е некъф много модерен сигурно .... аз съм правил проби много с комутатори и мотори на МК2 и винаги е ставало .... Моя КР работи с Комутатор от 1.6 ЕЗ и Мегаскуирт без никакви грижи ... поради простата при4ина 4е тия комутатори изпълняват едно и също нещо , без зна4ение кои ги е броизвел ... дали Бош , дали Сименс и т.н.

Аи стига сте обарквали мом4ето ми го остаите да пробва за да успее да си реши проблема :wink:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Съб 26 апр 2008 22:48


за комутатора е верно изпробвал сум го но от комутатора само не пали до колкото съм имал проблеми а единака маи не работи правилно? ако е зле комутатора нема да запали,а и на кои белези е колата нали кр-ския маховик има три белега?или бъркам -моя е така както и още 2-3 които съм виждал! :roll:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 26 апр 2008 23:52


Sachko написа:
K_Power написа:
Sachko написа:от кфато и 2-ка да земе6 комутатор се еедно е само да не е дизел
има Сименс , Бош , Телефункен ....едно и също е
виж си вакума към екуто за секи слу4еи :wink:


Ше стане друг път! Моя 1,6 с комутатор от 1,8 не може да запали, има такива, които стават за няколко мотора, има такива, които не стават! Всичко е според зависи!!! А и да те попитам, какви са тея комутатори на дизели, някаква нова технология ли е това? :roll: :lol: :D


Аве ти ся на модерен ли се напраи ? Написал съм 4е от секакав голф 2 става ... само да не е дизелов ... поради простата при4ина 4е дизела нема такава екстра ... ама явно не ти е достигнало нещо за да ме разбереш .... нема казвам кфо те хората ше се сетят :lol:
Тфоя самострел треа да е некъф много модерен сигурно .... аз съм правил проби много с комутатори и мотори на МК2 и винаги е ставало .... Моя КР работи с Комутатор от 1.6 ЕЗ и Мегаскуирт без никакви грижи ... поради простата при4ина 4е тия комутатори изпълняват едно и също нещо , без зна4ение кои ги е броизвел ... дали Бош , дали Сименс и т.н.

Аи стига сте обарквали мом4ето ми го остаите да пробва за да успее да си реши проблема :wink:


Те мое да изпълняват едно и също, ма както казах горе един комутатор може да става за пет мотора и за други пет може да не става!!!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 апр 2008 10:38


Колеги, а ще стане ли цялата инсталация по запалването от DX-a???

А и още? Може ли да се е стигнало до пресушаване на мотора от това че почти нямам гърнета, само едно задно което никаква работа не върши. Ако има нчкой да пообясни какво е това пресушаване??? Много благодаря.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Нед 27 апр 2008 12:07


Кое да му се пресуши на мотора :roll: много съм изкефен некои кат каже така .... какво зна4ение има с какви гарнета е един 4-тактов двг след като тои си има клапани .... колкото изпуснат клапаните толкова .... гарнетата могат да го запушват , но не и да го сушат ....така си мисля аз
Какво да му изсушат .... изпускателните портове и колектора ли ? ... Помислете ...
Тфа да не е 2-тактова машина .... да при тях има такова понятие и ли4но съм го изпробвал ... но там няма клапани и принципа на пълнене и празнене на цилиндара е савсем друг :wink:

Според мен тфа понятие пресушаване на мотора в слу4ея е пълна глупост ....
И още нещо... ако мотора работи на хубава смес и аванс камерата му е доста суха .... каквато и трябва да е :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 27 апр 2008 14:02


Колеги, а ще стане ли цялата инсталация по запалването от DX-a???

КR-a няма вакуумно и центробежно регулиране в делкото това е проблема,ако успееш да сложиш делкото от ДХ-а или от друг мотор с регулиране на аванса би трябвало да стане ,компа тогава става излишен.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 27 апр 2008 19:36


ЕЕ ти пък сега и инсталацията ще сменяш. Относно "изсушаването" щом си си я карал с гърнетата не може да имаш проблеми оттам. Твоя аванс се управлява от вакумче което е в самия "компютър".Да не си го прегрял мотора се съмнявам да е думнала гарнитурата. Ако не беше във Видин да сме я оправили досега..


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 апр 2008 19:41


Stenly написа:ЕЕ ти пък сега и инсталацията ще сменяш. Относно "изсушаването" щом си си я карал с гърнетата не може да имаш проблеми оттам. Твоя аванс се управлява от вакумче което е в самия "компютър".Да не си го прегрял мотора се съмнявам да е думнала гарнитурата. Ако не беше във Видин да сме я оправили досега..

Мога да я докарам в София :wink:

ПП. Преди малко направих едно тестче. Запалих колата и заработи нормално, но като рязко подам гас заработва на 3 цилиндъра и след като напълно загрее остава да работи само на 3. Първи цилиндър го няма. Свеща е черна.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Нед 27 апр 2008 20:10


Инжектора на първи как е провери го,скоро слагах едни други и посъщия начин колата започна да прекъсва,да не е от него :roll:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 27 апр 2008 20:16


Един мотор може да се мъчи от много широка генерация, защото му заминава тягата, но ти си карал колата до сега така и е нямала проблеми, така че го забрави това нещо за гърнетата! Инжектора има вероятност да не бачка както каза негодника! Пак ти казвам, виж датчика на хол, виж и палеца, чисти и капачката, започни едно по едно така да отхвърляш нещата! Ако вакуума е преебан и не дава аванс достатъчно би трябвало всичките цилиндри да ги насира, а не само един! Ако се разглобят делката от КР и от ДХ-а, самия датчик на ХОЛ трябва да стане! Зачисти и хубаво капачката!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: !

Мнениеот Li4o » Нед 27 апр 2008 20:42


Sachko написа:Кое да му се пресуши на мотора :roll: много съм изкефен некои кат каже така .... какво зна4ение има с какви гарнета е един 4-тактов двг след като тои си има клапани .... колкото изпуснат клапаните толкова .... гарнетата могат да го запушват , но не и да го сушат ....така си мисля аз
Какво да му изсушат .... изпускателните портове и колектора ли ? ...

И на мен не ми е ясно кви са тези "изсушавания" и "презсушавания" на мотора - все пак главната роля на гърнетата е да заглушават шума....
Единствения негативен ефект от прекалено отворена генерация е да се позагуби въртящия момент в ниските обороти....


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 27 апр 2008 21:17


.........

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 апр 2008 21:23


Bobby_ написа:Смени едната дюза с таззи от ДХ

На първо време това мисля да направя. Ако няма ефект май ще го обезглавявам.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 27 апр 2008 21:51


не бързай!!!! това е на й лесно!!!!

проследи цалта систама...

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:24, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта