MK4 GTI - IHI VF30
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4 нова надежда :D
Какъв е колектора от С3 изпускателне или всмукателен?
Re: МК4 нова надежда :D
Изчетох цялата тема от самото начало и сега искам да вметна и аз нещо. Както си избързал ти, така щях да избързм и аз но за моя радост в момента живея в Гърция и имам вече доста познати които се занимават с тея неща и то на високо ниво а не на "чул-недочул" или "чел-недочел" силно ми препоръчаха да си сложа първо спортен филтър и blow-off след това да си направя генерация "catback" и след това да стисна зъби заради лага който ще имам и да си сложа по голям intercooler или ако сложа да не го подкачвам докато не реша каква турбина ще слагам. Но ми казаха че отначало трябва да знам колко коня долу-горе го искам. Сега вече съм с хибриден Blow-off, спортен филтър, генерация turbo-back 70мм като съм махнал катализатора и съм оставил само да сменя даунпайпа в зависимост от турбото което ще сложа, маркучи Samco и Silicone Hoses. всичко досега е ок с изключение на оригиналната ми турбина която вие като Viper 8.0 (с една дума прецакана) купих една оригинална к03 преди 5-6 дни и смятам да я сложа докато се реша да се разделя с 1050 евро за оригинална К04 + 600 за софтуер или с 2000-3000 евро за по голяма до към 350-400 кончета като в 2000-3000 хиляди евро влизат нови бутала и биели, горивен регулатор, инжектори, колектор, кожух на дебитметър от RS4 и др. дреболии както и работата с чипа. Познавам доста хора които имат голфчета с по 250-450 коня на гумите тук и съм в тея среди от 3 години затова имам някаква представа за какво ти говоря а и всичко по моята кола си го правя сам освен генерацията защото нямам нужната среда и инструменти. Ти си направил голяма грешка че си избързал да я тестваш преди да сложиш новия софтуер оттам ти гарантирам е имало детонации които са ти изплюли гарнитурата и ако си сменяш гърнето разцепи старото да видиш че вътре е пръснато или най малко няма тоя тъмнооранжев нагар който трябва да има а е с черен наслоен нагар. Основното което е причина за счупената перка е че си over-spain-вал турбината за да се чува blow-off-a което я е запушвало откъм топлата част заради тясната генерация а и някаде прочетох че сте натягали и wastegate-а което е допринесло за проблема. Колкото за изгорелия компютър нямам обяснение но ти пожелавам успех отсега нататък и безпроблемно завършване на проекта.
Снимката на двигателя е на мой приятел тук и се стремя да стане почти по същия начин а голфа на останалите 3 снимки е моят
http://nikdata.snimka.bg/tuning/1234.519475.19727677
Поздрави!
Снимката на двигателя е на мой приятел тук и се стремя да стане почти по същия начин а голфа на останалите 3 снимки е моят
http://nikdata.snimka.bg/tuning/1234.519475.19727677
Поздрави!
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: МК4 нова надежда :D - снимки 9 стр.
sk. написа:+ 4 бутални спирачни апарати - ако колегата е все още навит за бартер!
Това като го направиш искам да видя как е станало и как влиза в 16ка джанта, от Порше са предполагам апаратите?
Re: МК4 нова надежда :D - снимки 9 стр.
sk. написа:...
Аз не разбрах откъде си купи турбината. Може ли да кажеш да е ясно на всички къде няма гаранция.
Иначе успех с тая турбина особено ако е гарет няма да имаш ядове и драми с вървежа .... поне за месец -два
И ако не те притеснява качи някоя снимка на свалената турбина да видим какво точно и има.
Re: МК4 нова надежда :D
@nikdata, здравей колега! Поздравления за ентусиазма и търпението с което си се въоражил! Явно си попаднал и на хора, което май си е голям късмет! Относно гърнетата, те си имаха черен нагар, като от дизел, още преди да започнем проекта, а старата турбинка си е перфектна! Ако знаех че търсиш такава турбина, щях да ти я дам за 100 евро и щеше да си перкаш много време с нея! Попринцип турбината която сложихме (к04), може би, не е точно к04, а някакво подобие! И според всички до който се допитах, няма проблем да си я карам 0,3 бара примерно. Не мисля, че проблема е в това че е карана без ремап! Тъй като основния и проблем са изкривените перки. Гейт-а е натяган само на диното защото турбото неможе да държи налягане и се държи като дизелово. Максимална мощност при 4000 оборота и после край...
@shpeki, късно колега, вече я пратих за Варна. Продавача, втори ден мълчи за адрес и телефон на този супер сервиз в който трябва да се даде турбината. Май искаха да ме откажат с това пращане до Варна, ама нестана номера.
@МК4, Засега отпадна това със спирачките. Бтв чувам аз, че някой ти е правил хубав ремап на сеат-чето??
;) Не се крии, а си кажи как е колата?
@shpeki, късно колега, вече я пратих за Варна. Продавача, втори ден мълчи за адрес и телефон на този супер сервиз в който трябва да се даде турбината. Май искаха да ме откажат с това пращане до Варна, ама нестана номера.
@МК4, Засега отпадна това със спирачките. Бтв чувам аз, че някой ти е правил хубав ремап на сеат-чето??
Re: МК4 нова надежда :D
Няма да споря и да изказвам предположения защото тук винаги има кой да те обори но само да знаеш че в България майсторите се броят на пръстите на една ръка. За турбината която писах че съм купил е втора употреба оригинална а не китайска и я взех за 50 евро. След като си се конслутирал с много хора и всички ти казват че няма проблем на 0.3 бара ти можеш ли да си признаеш пред себе си че не си надвишавал 0.3 бара? Има смисъл в моя въпрос защото blow-off-а с к04 се усеща след 3500 оборота. Ако ми дадеш и сносно обяснение на проблема с гарнитурата може и да ти повярвам че е от кривата перка. На дино-стенда като натягахте гейта и се мъчихте да постигнете повече от 4000 оборота беше ли ремапнал правилно компютъра? Има една таблица по която се ремава в зависимост от резултатите които искаш да постигнеш оттам се вижда колко ти е богата сместа и дали дебитметъра и ламда сондата работят в синхрон.
Радвам се на такива като теб защото имат куража да правят нещо от нищо и се допитват с хората а не разчитат на собственото си его. Темата е супер и ще продължа да я следя и се надявам твоите проблеми да свършат по скоро че да можеш да се порадваш на колата си спокойно.
Поздрави!
Радвам се на такива като теб защото имат куража да правят нещо от нищо и се допитват с хората а не разчитат на собственото си его. Темата е супер и ще продължа да я следя и се надявам твоите проблеми да свършат по скоро че да можеш да се порадваш на колата си спокойно.
Поздрави!
Re: МК4 нова надежда :D
Здравей! Честно мога да си кажа, че съм и вдигал най-много 0,5 бара и то не на холд, а само леко подаване на газта и отпускане, колкото да изфучи. За ремапването, не съм ремапвал аз, дори не бях до Диното в този исторически момент, за радост на продавача с турбината, защото ако бях турбото се сваляше директно и му се връщаше. Колата я е настройвал Венци от Маднес в Пловдив, като не го познавам лично, но се чуват добри отзиви за него! А гарнитурата лично за мен е изгоряла по следната причина:
Турбото е закачено за колектора посредством преходник. Колектора е чугун, а преходника не е. При нагряване металите се разширяват, това е всеизвестно според мен. Поради различията в 2-та метала има различие и в степента разширяване. Това прави луфт при болтовете и от там излиза гарнитурата. Затова се наложи и да пристегнем болтовете, наново.
Турбото е закачено за колектора посредством преходник. Колектора е чугун, а преходника не е. При нагряване металите се разширяват, това е всеизвестно според мен. Поради различията в 2-та метала има различие и в степента разширяване. Това прави луфт при болтовете и от там излиза гарнитурата. Затова се наложи и да пристегнем болтовете, наново.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: МК4 нова надежда :D
sk. написа:
@МК4, Засега отпадна това със спирачките. Бтв чувам аз, че някой ти е правил хубав ремап на сеат-чето??;) Не се крии, а си кажи как е колата?
Да, Венци го прави Сеат-а, но засега нямам впечатление понеже свещите ми сдадоха багажа на диното и сега колата прекъсва. Поръчал съм нови но чакам доставка.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4 нова надежда :D
В багажника на мойто ауди имаше оригинални читави свещи (а на мотора има качени по-студени) можехте да ги вземете и без това е станало недвижима собственост
поне можеше да ти бъде полезно и да не купуваш свещи.
поне можеше да ти бъде полезно и да не купуваш свещи.- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: МК4 нова надежда :D
nikdata написа:Няма да споря и да изказвам предположения защото тук винаги има кой да те обори но само да знаеш че в България майсторите се броят на пръстите на една ръка. За турбината която писах че съм купил е втора употреба оригинална а не китайска и я взех за 50 евро. След като си се конслутирал с много хора и всички ти казват че няма проблем на 0.3 бара ти можеш ли да си признаеш пред себе си че не си надвишавал 0.3 бара? Има смисъл в моя въпрос защото blow-off-а с к04 се усеща след 3500 оборота. Ако ми дадеш и сносно обяснение на проблема с гарнитурата може и да ти повярвам че е от кривата перка. На дино-стенда като натягахте гейта и се мъчихте да постигнете повече от 4000 оборота беше ли ремапнал правилно компютъра? Има една таблица по която се ремава в зависимост от резултатите които искаш да постигнеш оттам се вижда колко ти е богата сместа и дали дебитметъра и ламда сондата работят в синхрон.
Радвам се на такива като теб защото имат куража да правят нещо от нищо и се допитват с хората а не разчитат на собственото си его. Темата е супер и ще продължа да я следя и се надявам твоите проблеми да свършат по скоро че да можеш да се порадваш на колата си спокойно.
Поздрави!
човек сериозно ли ги мислиш тея неща??? какви синхрони какви са тия глупости???искаш да кажеш/намекнеш/че Венци е безхаберник ли???и ква е тая таблица дето пише 300 коня такива резултати???ти сериозно виждал ли се как става мапването на една кола??? знаеш ли че има още поне 100 неща които трябва да се гледат и променят и следят по време на мапването май това което си чул или чел не е достатъчно да даваш акъл.ще ме извинявате ама стига глупости вече защото с такива постове в такъв форум като този много хора си мислят ааа то много лесно мапването бе за ко ми искат еди колко си пари като е толкова просто и почва едно не оценявате труда на човек посветил половината си живот на това да се докаже като мапер
Re: МК4 нова надежда :D
@rabotnika, виж тук http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=16 е обяснено до последната капка информация която можеш да получиш за обща култура и не нападай така че ставаш смешен. Никъде не съм писал че 300 коня могат да се видят в таблица или такива глупости които дранкаш. Прочети хубаво какво съм написал и тогава ме критикувай. Под синхрон имам предвид че трябва да работят по такъв начин че да дават най точната информация за въздуха и изгорелите газове (ако искаш си направи тест щом си толкова отворен направи си даунпайп и сложи ламда-сондата на 2 см по близо до турбината или обратното 2 см по далеч и ще видиш тогава какви глупости ти дранкам като почне да ти гори много или пак ти прекъсва колата)Тук имам приятел грък който има S3 и в момента е 450 коня и 4 пъти му изгаря дебитметъра докато се установи че въздушния поток при всмукване е много силен и като се покара колата 15-20 минути както трябва изгаря и го хвърляш тоя дебитметър. за обща информация дебитметъра на S3 е 80мм а не като на 150/180 коня AudiTT/Seat Leon/Golf/Ibisa/Fabia и др. 70мм На 100 метра от моята работилница има много голям и реномиран сервиз за тунинговане и тестване на коли имат си и дино имат си и специалисти някой неща съм ги виждал за други съм помагал а за трети съм питал. След като в България има много специалисти защо за по големи проекти българина ползва услугите на чуждестранни специалисти. Щото се пишат в България за много умни и много знащи затова хорица които работят като това момче "sk." и си изкарват парите с труд се чудят кое е било проблема в крайна сметка калпавите части или калпавите майстори и си казва накрая "нали всико беше ново" "нали за този майстор има много добри отзиви" и т.н.
Надявам се да прочетеш добре какво пише на линка който ти постнах по-нагоре че да не те затапват хората.
Надявам се да не се сърдиш но това е форум за споделяне а който е писал нещо глупости то се усеща веднага.
п.с Тази информация в линка по горе е постната в дизел форум което не значи че е само за дизел защото съм звънял и съм питал.
Надявам се да прочетеш добре какво пише на линка който ти постнах по-нагоре че да не те затапват хората.
Надявам се да не се сърдиш но това е форум за споделяне а който е писал нещо глупости то се усеща веднага.
п.с Тази информация в линка по горе е постната в дизел форум което не значи че е само за дизел защото съм звънял и съм питал.
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: МК4 нова надежда :D
nikdata написа: Под синхрон имам предвид че трябва да работят по такъв начин че да дават най точната информация за въздуха и изгорелите газове (ако искаш си направи тест щом си толкова отворен направи си даунпайп и сложи ламда-сондата на 2 см по близо до турбината или обратното 2 см по далеч и ще видиш тогава какви глупости ти дранкам като почне да ти гори много или пак ти прекъсва колата)то се усеща веднага.
ами те принципно идеята им е да си мерят по един и същи начин каквото им се подаде а идеята на мапването е да им подадеш точното количество от това което мерят (въздух, налягане, гориво, аванс и т.н.) което не е проста работа. Ако беше нямаше да има хора дето си вадят хляба и да искат по ХХХХ лв. за мапване. Ламбда сондата ако я преместя с 2см. ако ще да си скъса гъзеца от мерене няма да измери нещо различно .... а работника да го критикуваш е малко смешно защото неговите познания и обща култура си личи че са в пъти повече от твоите ...
Re: МК4 нова надежда :D
@gad3n_ само се чудя по какво си личи че неговите познания са в пъти повече от моите! Аз отсега нататак само ще си чета какво пишете и няма да ви се меся щом смятате че някой по редовен във форума е и по знаещ. Писах по-нагоре че няма да споря и да изказвам предположения и точно това правя както виждаш само коментирам и обяснявам неща които мамлко от малко съм се занимавал с тях а не говоря на сляпо. Щом смяташ че вие сте прави "ок" но имай в предвид че ако сте знаели нещо досега да сте дали отговор на момчето дето толкова време пита тук. Вие вместо да го посъветвате щом сте такива специалисти само гледате да критикувате останалите. А ако искаш да знаеш вече съм дал 5000 евро за колата си и още 3000 за афтърмаркет а не си играя с някакви смешни китайски боклуци. Аз не критукувам майсторите а казвам че се броят на пръстите на една ръка в България. Вие не четете какво пиша а само знаете да преувеличавате нещата.
гледай тук http://www.facebook.com/photo.php?pid=11338&id=100000911502334#!/photo.php?pid=11338&id=100000911502334&fbid=101520603221656 и виж аз в каква среда се уча и вие в каква среда се учите това е тунинг изложението във Атина 2009 като там има изложени коли от Гърция, Германия, Италия, Франция, Япония и др. а не някакви си колички за по 5000-10000 хиляди лева с китайски тунинг.
Поздрави!
гледай тук http://www.facebook.com/photo.php?pid=11338&id=100000911502334#!/photo.php?pid=11338&id=100000911502334&fbid=101520603221656 и виж аз в каква среда се уча и вие в каква среда се учите това е тунинг изложението във Атина 2009 като там има изложени коли от Гърция, Германия, Италия, Франция, Япония и др. а не някакви си колички за по 5000-10000 хиляди лева с китайски тунинг.
Поздрави!
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: МК4 нова надежда :D
Бате остави няма смисъл явно колкото и да се старае човек да помогне излиза един като този колега и почва да ти вади от 1000 кладенеца вода и да ти обяснява колко си прост в сравнение с него щото виждаш ли той бил извън България и там се правели адските коли и на всичкото отгоре ми дава линк да съм четял да се образовам майкооооооо до къде я докарахмеgad3n_ написа:nikdata написа: Под синхрон имам предвид че трябва да работят по такъв начин че да дават най точната информация за въздуха и изгорелите газове (ако искаш си направи тест щом си толкова отворен направи си даунпайп и сложи ламда-сондата на 2 см по близо до турбината или обратното 2 см по далеч и ще видиш тогава какви глупости ти дранкам като почне да ти гори много или пак ти прекъсва колата)то се усеща веднага.
ами те принципно идеята им е да си мерят по един и същи начин каквото им се подаде а идеята на мапването е да им подадеш точното количество от това което мерят (въздух, налягане, гориво, аванс и т.н.) което не е проста работа. Ако беше нямаше да има хора дето си вадят хляба и да искат по ХХХХ лв. за мапване. Ламбда сондата ако я преместя с 2см. ако ще да си скъса гъзеца от мерене няма да измери нещо различно .... а работника да го критикуваш е малко смешно защото неговите познания и обща култура си личи че са в пъти повече от твоите ...
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: МК4 нова надежда :D
nikdata написа:@rabotnika, виж тук http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=16 е обяснено до последната капка информация която можеш да получиш за обща култура и не нападай така че ставаш смешен. Никъде не съм писал че 300 коня могат да се видят в таблица или такива глупости които дранкаш. Прочети хубаво какво съм написал и тогава ме критикувай. Под синхрон имам предвид че трябва да работят по такъв начин че да дават най точната информация за въздуха и изгорелите газове (ако искаш си направи тест щом си толкова отворен направи си даунпайп и сложи ламда-сондата на 2 см по близо до турбината или обратното 2 см по далеч и ще видиш тогава какви глупости ти дранкам като почне да ти гори много или пак ти прекъсва колата)Тук имам приятел грък който има S3 и в момента е 450 коня и 4 пъти му изгаря дебитметъра докато се установи че въздушния поток при всмукване е много силен и като се покара колата 15-20 минути както трябва изгаря и го хвърляш тоя дебитметър. за обща информация дебитметъра на S3 е 80мм а не като на 150/180 коня AudiTT/Seat Leon/Golf/Ibisa/Fabia и др. 70мм На 100 метра от моята работилница има много голям и реномиран сервиз за тунинговане и тестване на коли имат си и дино имат си и специалисти някой неща съм ги виждал за други съм помагал а за трети съм питал. След като в България има много специалисти защо за по големи проекти българина ползва услугите на чуждестранни специалисти. Щото се пишат в България за много умни и много знащи затова хорица които работят като това момче "sk." и си изкарват парите с труд се чудят кое е било проблема в крайна сметка калпавите части или калпавите майстори и си казва накрая "нали всико беше ново" "нали за този майстор има много добри отзиви" и т.н.
Надявам се да прочетеш добре какво пише на линка който ти постнах по-нагоре че да не те затапват хората.
Надявам се да не се сърдиш но това е форум за споделяне а който е писал нещо глупости то се усеща веднага.
п.с Тази информация в линка по горе е постната в дизел форум което не значи че е само за дизел защото съм звънял и съм питал.
ее човек
чета ти постовете и се чудя дали нещо преводача не ти се е скапал,спри с глупостите си /това за което пишеш е някакъв абсурден преразказ от който не си разбрал и дума /пишеш за ремап,за хаузинг на дебитомер,за сонди и куп неща които само знаеш къде се намират в автомобила..
инак викаш звъниш по-тел..и гръка ти вика монтираш еку-то от ТДИ-то на 1.8т /всичко им е еднакво вътре споко
/ и колата става ЧУК
p.s ааай сиктир
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта
