Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Определено ги няма 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Малко снимки намерих отдавнашни още от окабеляването.
Някой със идея за общ пленум на дроселите с цел филтрация ?
Или само заборник за да не засмуква топъл въздух?
Някой със идея за общ пленум на дроселите с цел филтрация ?
Или само заборник за да не засмуква топъл въздух?
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Излезна проблем на вчерашното замерване на голфа. Само когато загрее като подавам плавно гас докато качва обороти един цилиндър си спира и пак заработва,спира и пак заработва докато е студен не го прави този проблем. Давайте съвети моля ви. 

- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Ако сте го хванали кой цилиндар го прави пробвахте ли да смените кабела на проблемния цилиндър на местото на работещ такъв. 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
с размяна пак става така и кабелите са чисто нови. 

- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
А проверихте ли дали не дърпа въздух след дросела и да не обеднява сместа.Компресия мерихте ли дали е еднаква с на работещите цилиндри.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Еднаква е на всякаде.Ако има блокиращ повдигач ще може ли да се хване при мерене на незапален мотор? Вариянтите в главата ми са 4-ри - Свещи,блокиращ повдигач на испускателя,комутатор,мега нещо от тези е ялово и сън не ме лови
Колата е замервана с друга бегачка с измерени 130коня. без уреди и терминална и се представи добре,без гуми,но този цилиндър я спъва!

Колата е замервана с друга бегачка с измерени 130коня. без уреди и терминална и се представи добре,без гуми,но този цилиндър я спъва!
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
смени свещите и новите ги регулирай (0.7-0.8мм)за бегачка 
и ако е повдигач,няма ли да е блокирал и с плавно натискане на педала и с рязко натискане
щот викаш,само като подаваш плавно газ

и ако е повдигач,няма ли да е блокирал и с плавно натискане на педала и с рязко натискане

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Трябва да Блокира и в двата случая,примера го дадох за да разберете,че в диапазона на обороти ту губи цилиндър ту цилиндъра идва!
Дано да е от свещи,зашото 8 повдигача са чисто нови,другите са свалени от карана глава.
Между другото преди да блокира стария мотор по същия начин губеше цилиндър!!!
Но това беше дуга глава и други повдигачи!!!
И миналия път го правеше това а от миналия път ,излиза че са еднакви комутатора,капачката на делкото и кабелите(който са нови) и мегата?!?
сменям свещи за сега и ще карам да видя пък после изпускателни повдигачи! Само мегата да не прави някви пинизи
Дано да е от свещи,зашото 8 повдигача са чисто нови,другите са свалени от карана глава.
Между другото преди да блокира стария мотор по същия начин губеше цилиндър!!!
Но това беше дуга глава и други повдигачи!!!
И миналия път го правеше това а от миналия път ,излиза че са еднакви комутатора,капачката на делкото и кабелите(който са нови) и мегата?!?
сменям свещи за сега и ще карам да видя пък после изпускателни повдигачи! Само мегата да не прави някви пинизи

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
miro_hack написа:...Само мегата да не прави някви пинизи
Миро, е това е проблема на мегата,че винаги когато стане нещо с колата включваш в уравнението и нея. Ако беше с коя да е афтермаркет електроника, нямаше да е така, защото каквото си пише в инструкцията , че го може значи наистина го може. Ако мегата прави ресети имай в предвид, че процесора минава в режим 10сек. warmup и ако продължиш да даваш газ тогава е много вероятно да "сготвиш" нещо в мотора. Основна причина за подобно прекъсване се явяват кабелите на свещите а не самите свещи. Това ти го давам като идея, закачете колата на анализатор на запалителна с-ма и вижте дали не пробива кабел.
РАСО
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Paco кабелите са нови бош,но с удоволствие ще ги заменя със някакви други за проба все пак искам да отстраня проблема,ще взема и нови свещи,за да съм сигурен имам и резервна капачка.
И от уравнението ако стане ясно,че константа е само мегата
ще си скъсам косата.
И от уравнението ако стане ясно,че константа е само мегата

- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Миро и на мен ми прича на софтуерен проблем.Това идване и отиване на цилиндара
И ако беше блокирал повдигач компресията нямаще да е еднаква с другите цилиндри, ако дърпа въздух нямаше да го има само в ниските а не да идва и да си отива.Ако са кабели като им смениш местата трябва проблемния да заработи а другия трябва да прави проблеми, по същия начин и на свещите може да смениш местата ако не си го направил вече.

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
За мен, това е свещ, всичко друго, би ме изненадало... 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Bъги и аз съм викал доста пъти така с преплитане на мотор 
Електрониката беше аутроник .. и каквото и да правиш колата удари ли максимален въртящ момент и преплиташе..
Проблема се оказа КАКВО ЛИ НЕ.. първо пропускащи клапани, после пукнат блок и яйцевидни бутала.. а поне 3 пъти сменихме запалване като единия от тях беше на нова година
Проблеми винаги може да има.. възможно е да е от мегата да се ошашква.. но според мен имаш кахър в запалването.

Електрониката беше аутроник .. и каквото и да правиш колата удари ли максимален въртящ момент и преплиташе..
Проблема се оказа КАКВО ЛИ НЕ.. първо пропускащи клапани, после пукнат блок и яйцевидни бутала.. а поне 3 пъти сменихме запалване като единия от тях беше на нова година

Проблеми винаги може да има.. възможно е да е от мегата да се ошашква.. но според мен имаш кахър в запалването.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта