Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот Bobby_ » Пет 17 фев 2012 3:15


в етката ги няма тези даани ... или поне аз не успях да ги намеря....




golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот golfmk1 » Пет 17 фев 2012 9:07


Определено ги няма :idea:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Пет 17 фев 2012 11:02


Малко снимки намерих отдавнашни още от окабеляването.

Някой със идея за общ пленум на дроселите с цел филтрация ?
Или само заборник за да не засмуква топъл въздух?
Прикачени файлове
okabelqvane 2.jpg
okabelqvane 1.jpg
okabelqvane.jpg


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Нед 26 фев 2012 10:09


Излезна проблем на вчерашното замерване на голфа. Само когато загрее като подавам плавно гас докато качва обороти един цилиндър си спира и пак заработва,спира и пак заработва докато е студен не го прави този проблем. Давайте съвети моля ви. :shock


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот vankoGTI » Нед 26 фев 2012 11:01


Ако сте го хванали кой цилиндар го прави пробвахте ли да смените кабела на проблемния цилиндър на местото на работещ такъв. :?


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Нед 26 фев 2012 11:35


с размяна пак става така и кабелите са чисто нови. :shock


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот vankoGTI » Нед 26 фев 2012 17:23


А проверихте ли дали не дърпа въздух след дросела и да не обеднява сместа.Компресия мерихте ли дали е еднаква с на работещите цилиндри.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Нед 26 фев 2012 17:44


Еднаква е на всякаде.Ако има блокиращ повдигач ще може ли да се хване при мерене на незапален мотор? Вариянтите в главата ми са 4-ри - Свещи,блокиращ повдигач на испускателя,комутатор,мега нещо от тези е ялово и сън не ме лови :banghead:
Колата е замервана с друга бегачка с измерени 130коня. без уреди и терминална и се представи добре,без гуми,но този цилиндър я спъва!


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот indjov_GTI » Нед 26 фев 2012 19:24


смени свещите и новите ги регулирай (0.7-0.8мм)за бегачка mhihi

и ако е повдигач,няма ли да е блокирал и с плавно натискане на педала и с рязко натискане :roll: щот викаш,само като подаваш плавно газ


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Нед 26 фев 2012 21:02


Трябва да Блокира и в двата случая,примера го дадох за да разберете,че в диапазона на обороти ту губи цилиндър ту цилиндъра идва!

Дано да е от свещи,зашото 8 повдигача са чисто нови,другите са свалени от карана глава.

Между другото преди да блокира стария мотор по същия начин губеше цилиндър!!!
Но това беше дуга глава и други повдигачи!!!

И миналия път го правеше това а от миналия път ,излиза че са еднакви комутатора,капачката на делкото и кабелите(който са нови) и мегата?!?

сменям свещи за сега и ще карам да видя пък после изпускателни повдигачи! Само мегата да не прави някви пинизи :|


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот paco » Пон 27 фев 2012 9:33


miro_hack написа:...Само мегата да не прави някви пинизи :|


Миро, е това е проблема на мегата,че винаги когато стане нещо с колата включваш в уравнението и нея. Ако беше с коя да е афтермаркет електроника, нямаше да е така, защото каквото си пише в инструкцията , че го може значи наистина го може. Ако мегата прави ресети имай в предвид, че процесора минава в режим 10сек. warmup и ако продължиш да даваш газ тогава е много вероятно да "сготвиш" нещо в мотора. Основна причина за подобно прекъсване се явяват кабелите на свещите а не самите свещи. Това ти го давам като идея, закачете колата на анализатор на запалителна с-ма и вижте дали не пробива кабел.

РАСО


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Пон 27 фев 2012 15:40


Paco кабелите са нови бош,но с удоволствие ще ги заменя със някакви други за проба все пак искам да отстраня проблема,ще взема и нови свещи,за да съм сигурен имам и резервна капачка.

И от уравнението ако стане ясно,че константа е само мегата maikomila ще си скъсам косата.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот vankoGTI » Пон 27 фев 2012 19:33


Миро и на мен ми прича на софтуерен проблем.Това идване и отиване на цилиндара :?И ако беше блокирал повдигач компресията нямаще да е еднаква с другите цилиндри, ако дърпа въздух нямаше да го има само в ниските а не да идва и да си отива.Ако са кабели като им смениш местата трябва проблемния да заработи а другия трябва да прави проблеми, по същия начин и на свещите може да смениш местата ако не си го направил вече.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот BuGmaN » Вто 28 фев 2012 23:56


За мен, това е свещ, всичко друго, би ме изненадало... :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот Vizor » Сря 29 фев 2012 19:45


Bъги и аз съм викал доста пъти така с преплитане на мотор :(

Електрониката беше аутроник .. и каквото и да правиш колата удари ли максимален въртящ момент и преплиташе..
Проблема се оказа КАКВО ЛИ НЕ.. първо пропускащи клапани, после пукнат блок и яйцевидни бутала.. а поне 3 пъти сменихме запалване като единия от тях беше на нова година :D

Проблеми винаги може да има.. възможно е да е от мегата да се ошашква.. но според мен имаш кахър в запалването.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта