Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Lucifer4o
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 24 мар 2011 23:55
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: 1.6D 1984
Местоположение: Varna

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот Lucifer4o » Пон 11 юни 2012 18:49


Браво на колегата с направата на МК 2. Btw моята колица е също 1.6 чист дизел и сме си намислили с бащата да я поразбутаме в смисъл едно турбо, интеркулер това онова сещате се :D. Твоята кола ще ми бъде за пример!!! Успех по-нататък с донапомпването на автомобила ти :) .
П.С. Само от любопитство: как е на разход на гориво градско и извънградско (естествено с намалено подаване на гориво и с нормално)? :)




Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Пон 11 юни 2012 22:15


Lucifer4o написа:Браво на колегата с направата на МК 2. Btw моята колица е също 1.6 чист дизел и сме си намислили с бащата да я поразбутаме в смисъл едно турбо, интеркулер това онова сещате се :D. Твоята кола ще ми бъде за пример!!! Успех по-нататък с донапомпването на автомобила ти :) .
П.С. Само от любопитство: как е на разход на гориво градско и извънградско (естествено с намалено подаване на гориво и с нормално)? :)


Успех,колега с твоя дизел.Дано стане пъргавелко и той.Така,по въпроса ти: значи преди напомпването разходът извънградско ми беше 5 -5.5.Не можех под това да го смъкна.Сега,когато върви прилично на магистрала е 6-6.5 при добро темпо.При натискане в града и чести дръпки отива на 8. Винаги съм се чудил на колеги с дизелови двойки как изкарват разход 4-4.5л/100...


Lucifer4o
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 24 мар 2011 23:55
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: 1.6D 1984
Местоположение: Varna

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот Lucifer4o » Пон 11 юни 2012 23:16


daywalker написа:Успех,колега с твоя дизел.Дано стане пъргавелко и той.Така,по въпроса ти: значи преди напомпването разходът извънградско ми беше 5 -5.5.Не можех под това да го смъкна.Сега,когато върви прилично на магистрала е 6-6.5 при добро темпо.При натискане в града и чести дръпки отива на 8. Винаги съм се чудил на колеги с дизелови двойки как изкарват разход 4-4.5л/100...


Благодаря колега! Нашия Голф го докарваме на 4.5/100 като го "пускаме" доста често от скорост (на места които може да се получи естествено) и с още доста "шмекерии" които ми ги е показвал баща ми, така че с доста опити и както казва той "мислене" ще успееш ;)


Потребителски аватар
taku_s3
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 01 май 2012 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот taku_s3 » Вто 12 юни 2012 0:59


Тоя дизел (напомпан :lol: ) скача на 150 коня ТТ....мислите ли да го пробвате с някое ТДИ 131-150 коня ?


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Вто 12 юни 2012 13:20


много ми се иска,но не съм намирал такова ПД... дано изскочи скоро някое


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 16:34


Какъв резултат очаквате с ПД 130 или 150? Мисля, че срещу второто шансът клони към 0 за 1.6 ТД-то :wink: Но това са само предположения :roll:

Последна промяна от stefan4o на Вто 12 юни 2012 18:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот mupk0 » Вто 12 юни 2012 18:04


То и срещу 130 на купе от типа Голф ще изяде дръвцето :)


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Вто 12 юни 2012 20:22


mupk0 написа:То и срещу 130 на купе от типа Голф ще изяде дръвцето :)


не знам колега,явно ти си спец по ядене на дръвца :) :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 21:02


daywalker написа:
mupk0 написа:То и срещу 130 на купе от типа Голф ще изяде дръвцето :)


не знам колега,явно ти си спец по ядене на дръвца :) :beer

Все пак наистина ли мислиш, че имаш някакъв шанс срещу кола с 300нМ, пък била тя и с 200-300 кила по-тежка от теб? Просто ми е любопитно, не се заяждам :shock


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Вто 12 юни 2012 21:37


stefan4o написа:
daywalker написа:
mupk0 написа:То и срещу 130 на купе от типа Голф ще изяде дръвцето :)


не знам колега,явно ти си спец по ядене на дръвца :) :beer

Все пак наистина ли мислиш, че имаш някакъв шанс срещу кола с 300нМ, пък била тя и с 200-300 кила по-тежка от теб? Просто ми е любопитно, не се заяждам :shock


Би ли ми посочил къде съм казал дали имам шанс или нямам?Ще обобщя:
Колега предложи да се пусна срещу 130 или 150 коня кола.Аз казах,че не съм и нямам против.След това ти изказа своето мнение,и след теб Мирко ми говори за гризане на дръвца...Е,ти не би ли се издразнил? Да беше казал "ще паднеш или не вървиш толкова според мен".
И аз не се заяждам ,но с такива хора се говори така.
В мойта тема всеки се изказва с какво да се пускам и дали "вървя".Малко хора казват,че съм тръгнал от 60 коня и в момента съм със стовкови части.Другите си изброяват коли и плюят....


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 21:54


Много добре знам откъде си започнал и мисля, че ти вече съм ти казвал, че уважавам такива хора-ентусиасти, мисля, че е излишно да се хвалим всеки пост, нали?
Но подмятанията на хора от форума за предложения малко отиват в сферата на фантастиката. Скоро очаквам някой да ти предложи да се дръпнеш с Р32-ка.
Факт е, че си си повярвал, в което няма лошо и бързо се засягаш като някой изкаже мнение, което не ти хареса. Ами нали затова е форум в крайна сметка :beer Гледал съм клипчетата, които си снимал и смея да ти кажа, че Октавията на шурея ми, която е с 2.0 140 к.с. ПД върви по-добре от твоята кола, а Голф със същия или подобен мотор вероятно ще те отвее.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот shanadjiqta » Вто 12 юни 2012 22:05


300 нютона ли е ПД-то? ако са на мотор не е толкова плашещо-аз със стоковите елементи бях докарал 213-214 нютона на колела,а при зашиване на по-голямо турбо 1,6-ката предполагам ще може да докара 250-260(говорим на колела),което ще е близо до 300 на мотор.Едно турбо К-24 смятам,че е способно да го направи плюс правилната настройка на гориво разбира се.Ако в комбинация с този въртящ момент се извадят и едни 105-110 коне на колела ПД 130 коня в каквото и да е купе по-тежко от двойка няма шанс :wink:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 12 юни 2012 22:59


Къде го слагате 60 коня срещу 130 не мога да разбера.Имам чувството че много хора завиждат на тоя Голф какъв вървеж вади със стоковите си карантии.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 23:00


Тоше, не зная тия Нм, които ги цитираш мерил ли си ги на стенд? Но 1В е 110 на двигател т.е. 3 пъти по-малко от ПД. Не зная какъв е този тунинг и подобрения със стокови части, които да утроят въртящия му момент. Звучи ми доста трудно постижимо, да не кажа невъзможно, по тая логика същият този мотор ПД би могъл да стане 900нМ, ако се пипне?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот mupk0 » Вто 12 юни 2012 23:16


Колега просто е смешно..и аз засилих моят асматик с железа и прочие,но е глупаво как кола 60коня(или 72 в моят случей) ще стане да кажем близка до тази с която се пускаш..тоест сега да ти е над 110кс колата.Знам какво е и аз се надъхвам доста,но няма смисъл да си мечтаем излишно.Да скачам на коли по 90кс или 110кс,но нищо повече.Къде са 60кс,къде 130/150.Твоят мотор спира да ускорява сигурно на 180 максимум,а другите си продължават и спора пак приключва.Дали ще е на късо или на дълго големият мотор ще си те бие....Засечи си за колко време правиш 0-100 и ще ти кажа дали има смисъл да се пускаш с нещо над 110кс читаво :D Защото при нас нямаш ли хубав старт 99% губиш



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта