Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 03 апр 2008 9:43


Vizor написа:има ли как да проверим на какво налягане би работило това нещо Ники ?

за налягане не знам ама като го пусна фаровете на колата примигват демек има бая пауър




Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 03 апр 2008 12:51


сега пак препрочетох линка с оня пич дето позлвал катастрофиралия самолет. От резултатите видях ,че сериозен бууст е постигнал само при електрически двигател с мощност 20-30 конски сили,
това нещо откъде ще го постигненте?

другото , което там той беше проумял, е че ако не може с един двигател, вероятно ще стане с няколко
та как стои въпроса с каскадни двигатели , за доускорение? има ли тая идея някаква почва,. Единия да създава някакво налягане, другия да го повишава, но не знам дали няма да си пречат в тоя въздуховод


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stan4o_mc » Чет 03 апр 2008 17:58


Извинявам се, че ви отклонявам от сегашната посока на размисли!

Интресува ме как ще работи системата, при газифициран автомобил с обикновена газова, при която (както при мен) плочката е поставена след дебитомера, там където е вентилатора от проекта на колегата? Дали ще има проблем с горивото? Технически съм неграмотен и не знам дали духалката ще е проблем.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 06 апр 2008 16:36


Изображение

да ъпна малко темата..
е те там ако ни пуснат.. атмосферен нема си тръгна :lol:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 06 апр 2008 16:40


Боже... снимки от РАЯ :twisted:
Ако това е рая аз сьм пьрви с еднопосочен билет :lol:


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Нед 06 апр 2008 18:49


Vizor написа:...


А тия снимки направо ни уТепа :shock


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 06 апр 2008 20:25


dimitarpetrov написа:
Tyan написа:http://speed-press.com/?pageId=7929


Вайзъре, това да ти изглежда познато? - Дири голям студен охлюв!


Не знам как и вярвате на тази статия, публикувана е на 1-ви Април :lol: :lol: :lol:

А иначе за баровете надуване и т.н - един въздухосъбирател с конусовиден отвор, който да засили скороста на въздуха и съответно налягането дали какво
налягане може да докара на теория при 120км/ч :roll:
Ако е прилично, може да се ползва само при сухите периоди на годината :wink:

Последна промяна от lyubobg на Нед 06 апр 2008 20:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 09 апр 2008 12:03


А тая студена част от турбината ако се врътне с ремъчна шайбица каквато имам излишна на вала?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 09 апр 2008 14:19


vladtod® написа:А тая студена част от турбината ако се врътне с ремъчна шайбица каквато имам излишна на вала?

Ще стане суперчарджър
НО,
Има няколко но-та:
Или трябва да прекараш маслени линии, или трябва да сложиш високооборотни или шпинделни лагери на вала
трябва да сложиш ускорителна предавка от 3,6 : 1 до към 4:1, ако е и със зъбни колела - требе мазане. може и назъбено ремъче и колелца (това мисля да ползвам аз :wink: )
Трябва да сметнеш какво ремъчно колело ти трябва спрямо диаметъра на шайбата на вала така че при общата сметка да речем 5000 rpm на мотора да докараш едно 40 000 rpm на турбината, като нейните обороти требе да ги вземеш от производствените и характеристики
Отделно при него трябва да сложиш и еднопосочен лагер (вид еднопосочен съединител), който да позволява на турбината да се върти по инерция (инче си представи удара върху ремъка и лагерите като угасиш мотора а турбината се върти с 8-10 000 rpm. (това между другото се прилага на алтернаторите на скъпите коли с много глезотийки - алтернаторите са до 200 А че и нагоре и с адски тежък ротор, който може да скъса ремъка или да потроши някой лагер ако го спреш рязко - за това често като минавате покрай някоя S-класа и нагоре чувате едно виене като я изгасят)

Гота му е че подаването на вЕтър е пропорционално на оборотите и няма лагване, а и за да го туриш и е настроен на ниско налягане (0.1 - 0.2 бара) има шансове да минеш с прост блоу-офф (или дори без него - турбината не е обемно-транспортна като компресора и може да върне налягане покрай лопатите..) не ти трябват турбо генерации, МС и т.н.
Бахти фермана стана пак.... :oops:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 10 апр 2008 13:14


Да ъпна малко - току-що се сдобих с вентилатор за парното на Пежо 106 благодарение на nii - :bowdown :bowdown
Сега остава да му намеря един капак или поне да го изработя по модел от такъв. Проекта продължава!
но след края на месеца - сега ми се налага да пътувам по служба и ще замразя работата.
Междувременно, ако през това време на някой му попадне студен охлюв с вала и лагерното тяло от някое голямо турбо и желае да помага - нека го запази до завръщането ми!
Поздрави


kircheto

Мнениеот kircheto » Пет 11 апр 2008 6:39


Заслужава ли си за 1 кон толко да се занимаваш?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 11 апр 2008 7:35


Всъщност резултатите са точно на границата на интригуващото:

dimitarpetrov написа:... Интересното е при внимателен поглед върху графиката на мощността до 4000 об/мин - там има по-отчеливо повдигане на кривата с 2.5-3 к.с., което при 50-51 к.с. там е от порядъка на 5-6%, груба преценка...


Максимален Въртящ момент - увеличение с 7.3 Нм или 6.9% от 105.7 Нм на 113 Нм. Това е окуражаващо. .... Предполагам че при 2500 об/мин. ще е още по-интересно....



А относно продължаването - аз съм си казал:

dimitarpetrov написа:Струва ли си или не - нека всеки реши сам за себе си. Аз смятам да продължа експеримента.


Определено ще е интересно занимание, но от сега чувствам че след всички експерименти и резултати ще искам още и още :lol:
И накрая май ще си спретна един суперчарджър :D


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот mladennn » Пет 18 апр 2008 17:32


браво колега евала, продалйаваи напред :)


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stan4o_mc » Пет 25 апр 2008 19:35


Има ли развитие по темата?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 25 апр 2008 20:40


Първо - Поздрави от Дубай!
Второ - равитие ще има като се прибера в БГ ппрез Май някога :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта