Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 фев 2011 17:38


Тавана е готов, черен. Снимки малко по-късно.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 фев 2011 18:24


Eй го на резултата:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот vr_mk2 » Съб 26 фев 2011 19:44


Интериора като цяло кефи, тавана черен е чук.

Така и така си решил да си с тая клетка, сложи си поне диагонал или хикс на тавана.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 фев 2011 20:06


vr_mk2 написа:Интериора като цяло кефи, тавана черен е чук.

Така и така си решил да си с тая клетка, сложи си поне диагонал или хикс на тавана.

Нееее искам да си използвам шибидаха. Клетката е САМО са втвърдяване на купето.


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот vr_mk2 » Съб 26 фев 2011 20:19


Bobby_ написа:освен на петите към ботушите и пода клетката хваната ли е за купето някъде другъде..?


Те точно, не знам какво втвърдяваш при това положение. Имаш точно 2 триъгълника на клетката с единствения диагонал, не е хваната на никъде другаде. Замисли се дали наистина го втвърдяваш. Не ме разбирай погрешно, не искам да се келеша, просто опитвам да дам насоки.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 фев 2011 20:34


vr_mk2 написа:
Bobby_ написа:освен на петите към ботушите и пода клетката хваната ли е за купето някъде другъде..?


Те точно, не знам какво втвърдяваш при това положение. Имаш точно 2 триъгълника на клетката с единствения диагонал, не е хваната на никъде другаде. Замисли се дали наистина го втвърдяваш. Не ме разбирай погрешно, не искам да се келеша, просто опитвам да дам насоки.

Изпробвано е. Схемата съм я свалил от английска фирма за кейджове. Резултат ИМА. Преди като си вдигнех на крик колата отпред трябваше със щанга да отваряш вратата, А сега се отваря все едно не е вдигната. Това ми е достатъчно.
А клетката е хваната точно на 8 места за купето, точно там където е нужно.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот golfmk1 » Съб 26 фев 2011 20:38


Незнам тавана дали си го правил ти, но изглежда повече от добре.Има ли тънкости при изработването, че като гледам все едно си го правил много пъти :applause:


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот yarek » Съб 26 фев 2011 20:47


Таблото радва много, само че дръжката на жабката някак си не се вписва в пейзажа, мислил ли си да я облепиш с някакво подходящо фолио или същия материал от таблото?


Потребителски аватар
Weezy
Мнения: 1352
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
Автомобил: VW Golf mk2 1987
Двигател: JP
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Weezy » Съб 26 фев 2011 21:07


yarek написа:Таблото радва много, само че дръжката на жабката някак си не се вписва в пейзажа, мислил ли си да я облепиш с някакво подходящо фолио или същия материал от таблото?

Вписва се със средната конзола, волана, тавана ?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот sk. » Съб 26 фев 2011 21:19


Ееее супер е станала :beer
Поздрави!


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот ChronoS » Съб 26 фев 2011 21:22


yarek написа:Таблото радва много, само че дръжката на жабката някак си не се вписва в пейзажа, мислил ли си да я облепиш с някакво подходящо фолио или същия материал от таблото?


Аз мисля че като се сложат и другите черни елементи по таблото ще стане добре :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 фев 2011 13:10


ChronoS написа:
yarek написа:Таблото радва много, само че дръжката на жабката някак си не се вписва в пейзажа, мислил ли си да я облепиш с някакво подходящо фолио или същия материал от таблото?


Аз мисля че като се сложат и другите черни елементи по таблото ще стане добре :wink:

:wink:
golfmk1 написа:Незнам тавана дали си го правил ти, но изглежда повече от добре.Има ли тънкости при изработването, че като гледам все едно си го правил много пъти :applause:

Аз съм го правил разбира се няма да се лъжеме. Тънкости никакви, просто сваляш стария и изрязваш на по него новото парче като преди това ушиваш по широчина 3те канала през които да минат шишовете които опъват тавана. Подлепя се откъм Стъклата вратите и шибидаха,като уплътненията защипват тавана. За пръв път го правя. :?
Днес мисля да се пробвам и една кора да ушия.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 фев 2011 16:53


Малко снимки от процеса :screwy Бира имаше многооооооо.
Коментара оставям на Вас.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот rabotnika » Пон 28 фев 2011 17:02


Ванка от де напазари тоя спрей бре че аз търся тука пък не намирам :?:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 фев 2011 17:05


rabotnika написа:Ванка от де напазари тоя спрей бре че аз търся тука пък не намирам :?:

От един строителен магазин. Ама във Видин. Малко е менте ама това намерих.

ПП. Отивам да монтирам кората да видя как стои.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта